Vasilbygg AB

Solleftegatan 15, 162 53 Vällingby — Visa karta

Välkommen till Vasilbygg AB!

Behöver du renovera badrum? Renovera köket? Eller är det dags för en bastu. Vi på Vasilbygg AB erbjuder totalentreprenad och är ett auktoriserat VVS-företag. Vi har behörighet att utföra arbeten enligt byggkeramikrådets Branschregler för våtrum.

Hos oss på Vasilbygg AB kan du få hjälp med allt från badrumsrenovering och köksrenovering till ombyggnationer och service.

För att undvika missförstånd så skrivs alltid ett avtal där det utförligt förklaras vad som ingår i renoveringsarbetet. Varmt välkommen att kontakta oss för frågor eller funderingar över hur vi kan lägga upp en plan för just ditt projekt.

Läs vad 13 kunder tycker om Vasilbygg AB

• 2020-11-10

Mikaela L skrev om Vasilbygg AB
    Vasilbygg AB renoverade vårt kök och i samband med det bytte dem golvet, målade om innerdörr, fönster, vägg och tak. Vi blev bemötta mycket professionellt från första mötet tills renoveringen var färdig. De är snabba på att svara på mejl och telefon angående frågor och önskemål, och kommer alltid i tid. Vårt nya kök blev precis som vi tänkt oss och på de ställen där det fanns lite svårigheter så löste Vasilbygg AB det på ett otroligt snyggt sätt. Vi är mycket nöjda med det här företaget och kan varmt rekommendera Vasilbygg AB till andra! Läs mer
  • 2020-10-26

Arne K skrev om Vasilbygg AB
    Vi gjorde en fullständig renovering av vårt badrum, rev ut allt ned till bjälklagret och byggde upp igen. Vasilbygg genomförde projektet på ett föredömligt hantverksmässigt och professionellt sätt. De var flexibla och kunde hantera ändringar i planlösningen under resans gång Läs mer
  • LENA P

2020-10-25

LENA P skrev om Vasilbygg AB
    Trevligt bemötande och bra kontakt med Pawel och Björn under hela byggprocessen av mitt badrum. Arbetet utfört under avtalad tid, inget strul och jag är väldigt nöjd med resultatet. Kan varmt rekommendera denna firma. Läs mer
  • 2020-10-07

David N skrev om Vasilbygg AB
    Bra kontakt. Bra resultat. Värnar om kunden. Fick anmärkning vid besiktning (inget stort), men detta åtgärdades direkt och blev prioriterat. Mycket nöjd! Läs mer
  • Mariusz M

2020-03-10

Mariusz M skrev om Vasilbygg AB
    Bästa företaget i Stockholm som utför mycket bra arbete Läs mer
  • 2019-10-23

Susanne E skrev om Vasilbygg AB
    Vi gjorde helrenovering av badrum och kökspenty
    Planering på plats innan renovering - bra!
    Fint genomfört jobb.
    Rekommenderar Vasilbygg! Läs mer
  • 2019-09-19

Fredrik H skrev om Vasilbygg AB
    Vi är nöjda. Har anlitat Vasilbygg för ett antal renoveringar. Vi upplever att kvaliteten är bra och att Pawel kommer med bra tips. Ett plus att dom kunde ställa upp mitt i semestern och börja riva badrummet när vi var bortresta. Läs mer
  • 2019-09-17

Ginny M skrev om Vasilbygg AB
    Är supernöjd med deras arbeten, och dom kommer när dom ska osv. inga problem alls. jag kan varmt rekommendera dom. Läs mer

Johan D skrev om Vasilbygg AB
    Vasilbygg hjälpte oss med badrumsrenovering i julas/nyår och vi blev helnöjda. Rekommenderas! Läs mer
  • Carina F

2019-09-16

Carina F skrev om Vasilbygg AB
    Vi har under flera års tid anlitat Vasilbygg AB för renoveringar av vår villa i Enskede. Nu senast till en omfattande renovering av källare där de även byggt en lägenhet i källaren. Vi är supernöjda och våra vänner har varit imponerade av resultatet. Samtidigt som källarbygget blev klart dränerade de utomhus och har lagt nya stenläggningar runt huset och byggt ett växthus på tomten. Företaget har ett mycket gott kundbemötande och stämmer av och lyssnar in kundens behov. Har särskilt uppskattat deras sätt att rekommendera mig som kund olika alternativa lösningar på hur man kan bygga och deras stora ansvar. De stämmer av kontinuerligt att vi uppfattat varandra rätt och att jag som kund är nöjd- proffsigt och ovanligt. Personalen är kunnig, service-minded och håller vad de lovar. De städar upp efter sig och visar stor respekt för att man samtidigt bor i byggarbetsplatsen. Kan varmt rekommendera Pavel, Robert och hans kollegor och kommer framöver anlita dem för nya uppdrag.
    //Carina Filipovic Läs mer

Joakim G skrev om Vasilbygg AB
    Proffsig badrumsrenovering och bra pris Läs mer

Peter J skrev om Vasilbygg AB
    Levererar vad man lovar och gör hantverksmässigt väldigt snygga och bra arbeten! Läs mer

Andrea B skrev om Vasilbygg AB
    Vi anlitade Vasil bygg för badrumsrenovering. De var snabba, lätta att få tag i, dök upp enligt schema, professionella, bra problemlösare, trevliga och vi fick ett mycket fint badrum. Läs mer
    Vasilbygg AB gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte