Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Bromma Alvik Vedugnen i Alvik AB

Vedugnen i Alvik AB

Alviksvägen 1, 167 53 Bromma — Visa karta

Tavastgatan 22, 11824, STOCKHOLM

Restauranger nära Vedugnen i Alvik AB:

Kristinebergsstrand 2, Stockholm
Välkommen till Piren Restaurang och Bar! Här hittar du högklassig mat på fantast... Läs mer ›
Maria S:
God mat men tig alldeles för långtid att få maten. Vi var tvungen att avboka desserten pga tidsbrist. Affärslunch bör gå snabbare

Norra Agnegatan 39, STOCKHOLM
Restaurang Tabbouli på Kungsholmen är det givna valet för vällagad libanesisk ma... Läs mer ›
Anna-Lena S:
Bemötandet var mycket bra, under hela kvällen. Lokalen var något kylig, jag frös, vi satt längst ner i källaren. Toaletterna var rena och ...

Vanadisplan 1, STOCKHOLM
Sangria Tapasbar i Vasastan erbjuder härlig, klassisk, spansk mat i tapasform el... Läs mer ›
Henrik R:
Bra och trevlig service. Fantastisk mat. Bra restaurang både för stora och små sällskap.

Scheelegatan 18, STOCKHOLM
Välkommen till Spisa hos Helena! Här hittar du en kreativ meny med svensk husman... Läs mer ›
Peter S:
Spisa hos Helena är en mycket bra och prisvärd restaurang i mellanklass med god service.

Läs vad 7 kunder tycker om Vedugnen i Alvik AB

• Andreas E
    Andreas E skrev om Vedugnen i Alvik AB
    Små, för tjock botten, för mycket fyllning på för liten yta, trist utseende, kladdiga och ibland inte tillräckligt gräddade, dyrt. Ganska ok smak. Sammantaget något bättre än fryspizza, men inget mer. Svårt att förstå vad som skulle vara lyxigt med dessa pizzor. Läs mer
  • Matilda H
    Matilda H skrev om Vedugnen i Alvik AB
    Är mitt stammis-ställe. Förutom de supergoda pizzorna har de riktigt bra och billiga pastarätter, och både kött- och fiskrätterna är jättebra! Jag gillar att sitta med mina vänner på den här krogen i höstmörkret med ljus på bordet och trevliga människor runtomkring. Det enda som drar ner betyget är den ibland ganska sega personalen som gärna glömmer lite allt möjligt. Läs mer
  • sanna m
    sanna m skrev om Vedugnen i Alvik AB
    Vedungnen är min favoritpizzeria i bromma. Lite dyrare men även väldigt lyxiga pizzor. Absolut prisvärt. Läs mer
  • Per W
    Per W skrev om Vedugnen i Alvik AB
    Ett av de sämre ställen jag har varit på på länge! Pizzan var iofs ok, men chefsbagaren! Yeesus! Vi kom ganska tidigt för att slippa värsta rusningen och när vi satt med kaffet (jag avstod kaffe eftersom det var sånt där äckligt automatkaffe gjort på flytande koncentrat, vidrigt!) började han rycka undan våra glas och säga till andra gäster som väntade på bord: "Dom har suttit jättelänge, dom får gå snart." Noll koll på hur man får nöjda gäster. Aldrig mer. Läs mer
  • Lukas J
    Lukas J skrev om Vedugnen i Alvik AB
    Bästa vedugnspizzorna i stan!
    ====
    Mycket god kvalité på dessa pizzor. Man får penga ut lite såklart, men för mig är det klart värt det. Läs mer
  • Petra A
    Petra A skrev om Vedugnen i Alvik AB
    Goda pizzor. Har varit där några gånger med mina kompisar. Alla gillar stället ^^ Läs mer
    Lukas J gillar detta
  • Lena C
    Lena C skrev om Vedugnen i Alvik AB
    En pizza restaurang utan större utsvävningar och en inredning som lätt för en vidare till en av alla Sveriges vägkrogar och gubbarna bakom spakarna kanske skulla försöka bjuda på ett leende. Det som räddar dem är att det som dukas fram smakar riktigt gott och att en liten detalj som en klubba till barnen efter maten väger upp något (...och där kom leendet... till dottern alltså) Läs mer

Alviksvägen 1, 167 53 Bromma