Vedugnen i Alvik AB

3.4

8 omdömen om Vedugnen i Alvik AB

Johan Fredrik M
Skrev om Vedugnen i Alvik AB

Dags att uppdatera denna fantastiska Stenugnspizzeria. Stockholms godaste Pizzor, Italienska råvaror och enbart Mozzarella på Pizzan istället för oljig billig ost. Spröd botten och fantastiskt gott. Full pott! Som att äta i Italien.

Andreas E
Skrev om Vedugnen i Alvik AB

Små, för tjock botten, för mycket fyllning på för liten yta, trist utseende, kladdiga och ibland inte tillräckligt gräddade, dyrt. Ganska ok smak. Sammantaget något bättre än fryspizza, men inget mer. Svårt att förstå vad som skulle vara lyxigt med dessa pizzor.

Matilda H
Skrev om Vedugnen i Alvik AB

Är mitt stammis-ställe. Förutom de supergoda pizzorna har de riktigt bra och billiga pastarätter, och både kött- och fiskrätterna är jättebra! Jag gillar att sitta med mina vänner på den här krogen i höstmörkret med ljus på bordet och trevliga människor runtomkring. Det enda som drar ner betyget är den ibland ganska sega personalen som gärna glömmer lite allt möjligt.

sanna m
Skrev om Vedugnen i Alvik AB

Vedungnen är min favoritpizzeria i bromma. Lite dyrare men även väldigt lyxiga pizzor. Absolut prisvärt.

Per W
Skrev om Vedugnen i Alvik AB

Ett av de sämre ställen jag har varit på på länge! Pizzan var iofs ok, men chefsbagaren! Yeesus! Vi kom ganska tidigt för att slippa värsta rusningen och när vi satt med kaffet (jag avstod kaffe eftersom det var sånt där äckligt automatkaffe gjort på flytande koncentrat, vidrigt!) började han rycka undan våra glas och säga till andra gäster som väntade på bord: "Dom har suttit jättelänge, dom får gå snart." Noll koll på hur man får nöjda gäster. Aldrig mer.

Lukas J
Skrev om Vedugnen i Alvik AB

Bästa vedugnspizzorna i stan! ==== Mycket god kvalité på dessa pizzor. Man får penga ut lite såklart, men för mig är det klart värt det.

Petra A
Skrev om Vedugnen i Alvik AB

Goda pizzor. Har varit där några gånger med mina kompisar. Alla gillar stället ^^

Lukas J gillar detta
Lena C
Skrev om Vedugnen i Alvik AB

En pizza restaurang utan större utsvävningar och en inredning som lätt för en vidare till en av alla Sveriges vägkrogar och gubbarna bakom spakarna kanske skulla försöka bjuda på ett leende. Det som räddar dem är att det som dukas fram smakar riktigt gott och att en liten detalj som en klubba till barnen efter maten väger upp något (...och där kom leendet... till dottern alltså)