Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Täby Viggbyholms Bilverkstad

Viggbyholms Bilverkstad

Viggbyholmsvägen 77, 183 77 Täby — Visa karta

Välkommen till Viggbyholmsbilverkstad AB!

Vi är en del av den rikstäckande bilverkstadskedjan Autoexperten och vi finns på ca 430 ställen i Sverige. Hos oss kan du vara säker på att du får rätt service till ett bra pris. Vi ser även till att hålla de tider vi lovar. Detta gör att du som kund blir glad och gärna kommer tillbaka. När vi reparerar din bil påverkas dessutom inte nybilsgarantin.
För att säkerställa att du som kund får en bra utförd service ges varje mekaniker en utbildning inom just sitt område.

Välkommen att höra av dig till oss på Viggbyholmsbilverkstad AB - Vi tar hand om din bil! Läs gärna mer om vad våra kunder tycker om oss här på Reco.se.
Mån-Tor: 07:30-17:00
Fre: 07:30-14:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 6 kunder tycker om Viggbyholms Bilverkstad

• conny w

2018-12-22

conny w skrev om Viggbyholms Bilverkstad
    Trevlig och kunnig personal. Klarar de flesta fel. Hittills har jag inte blivit missnöjd. Läs mer
    2018-12-27 Conny G svarar conny w
    Tack Conny
    gott nytt år
  • 2018-12-13

gurun k skrev om Viggbyholms Bilverkstad
    Kompetent och tillmötesgående och trevlig personal Läs mer
    2018-12-14 Conny G svarar gurun k

lars l skrev om Viggbyholms Bilverkstad
    Perfekt! Mkt bra service och bemötande. Läs mer
  • 2018-04-10

Maria R skrev om Viggbyholms Bilverkstad
    Trevligt bemött, visst! Felsökningen av glappande höger bakbroms blev svarvning av bromsskivor. Gick tyvärr inte igenom återbesikningen. Ingen skillnad i värdena. Verkstan påstod sig ha tittat på bromsoket, det såg ok ut.
    En annan verkstad behövde bara skruva av däcket för att se att bromsoket var fastrostat.
    Så de ville bara tjäna pengar på 2 felsökningar eller så är de helt okunniga. Läs mer
    2018-12-14 Conny G svarar Maria R
    Hej Maria
    Jag tror det har blivit ett missförstånd ,vi har inte svarvat skivor på flera år .
    Hör av dig till oss , så kan vi reda ut vad som hänt.

Viggbyholmsbilverkstad
  • 2016-08-02

Christer B skrev om Viggbyholms Bilverkstad
    Sonen hade oturen att få bilen bärgad hit, tydligen tycker dom att reg nr är omodernt å otydliga frågor om färg på bilen räcker, ska ni promt lämna bilen här så kolla att dom inte redan har en av samma märke å färg inne redan! sen har dom tydligen världens långsammaste dator vilket dom gladeligen tar betalt för i form av 30 min arbete varje gång bilen kopplas upp. Verkar vara riktigt sugna på att byta sånt som inte behöver bytas också....... Stay the fuck away! Läs mer
  • Patric M

2010-11-23

Patric M skrev om Viggbyholms Bilverkstad
    Till en start blev jag väldigt nöjd och tillfreds då de snabbt kunde ta emot min bil. När de sen började kika på bilen ringde dom upp mig och sa att bromsskivorna fram behövdes bytas lika så alla fyra bromsbelägg. Tyckte detta var lite konstigt då de nyligen hade bytts. Jag meddelade att de skulle strunta i att åtgärda detta utan bara hålla sig till det som bilen var inlämnad för. När bilen kom hem plockades hjul bort för att kika på hur beläggen och det övriga såg ut ( eftersom dessa byts ut på hemmaplan så har man lite koll) och precis som det står ovan var dessa så gott som nya. Betyget blir tyvärr där efter. Jobbet de gjorde var ok men försöket att få ut ännu mer pengar på ett fult och smutsigt sätt går inte hem!! Läs mer

Viggbyholmsvägen 77, 183 77 Täby