Vip4beauties by Monica Långdahl

Vip4beauties by Monica Långdahl

Ring 070-286 47 47 marykay.se
4.4

Jag finns här för dig som vill lära sig hur du ska göra framför spegeln när du lägger en makeup och vill bli naturligt finare. Du lär dig steg för steg hur du lägger en riktigt snygg makeup. Jag väljer färger som du passar bäst i du kan också boka mig om du vill få tips om en uppdaterad makeup. Välj mellan: Update your everyday...

14 omdömen om Vip4beauties by Monica Långdahl

Tove M
Skrev om Vip4beauties by Monica Långdahl

Jag fick vänlig och proffsig hjälp med precis det jag behövde. Hur lägger jag makeup? Jag fick en uppfriskning av hur jag gör (så lätt att glömma när jag inte gör varje dag) och nya tips med bra hudvård!

Emelie hudterapeut
4.9/5 i betyg av 131 omdömen 4.9 av 131 omdömen

Hennes ansiktsmassage till ansiktsbehandlingen är helt magisk.

Zaida G
Skrev om Vip4beauties by Monica Långdahl

Mycket proffesionellt och trevligt bemötande. Jag köper mest ögonprodukter och ör väldigt nöjd med allt jag provat. Ser fram emot nästa Homeparty .

Maria A
Skrev om Vip4beauties by Monica Långdahl

Mycket väl bemött med snabb och bra service. Fin beskrivning av produkter. Fick också ett prov innan köp. Har köpt en serie med handvård produkter och en ögonskugga.

Klinik Divage
4.8/5 i betyg av 64 omdömen 4.8 av 64 omdömen
Badge2016

Antonia, som driver salong Divage, arbetar både proffesionellt och personligt, och gör att jag numera blivit stamkund hos henne när det är d

Maria B
Skrev om Vip4beauties by Monica Långdahl

Snabbt svar & snabb leverans. Väldigt nöjd!

Kathleen N
Skrev om Vip4beauties by Monica Långdahl

Jag är jättenöjd med mina Mary Kay produkter. Trevligt bemötande är ett plus.

Victoriakliniken
4.4/5 i betyg av 118 omdömen 4.4 av 118 omdömen

Miecia U
Skrev om Vip4beauties by Monica Långdahl

Jag köper alltid Läppstift för det är den bästa. Köper också ibland andra produkter Säljaren är mycket trevlig och ställer upp och lämnar varor i min brevlåda så fort hon kan. Kommer fortsätta att handla

Mio R
Skrev om Vip4beauties by Monica Långdahl

Det var en oförglömligt totalusel kväll med en usel säljare !! Hon läste innantill från början till slut. Trots att hon varit er återförsäljare i x antal år. Miljö - Levde inte ens i närheten upp till löftet om ”spakväll”. Denna kväll jag såg fram emot och tog med mig min familj , vi hade höga förväntningar om en mysig och rolig kväll. Vi satt i köket (!!!) på trästolar och personens familj satt och tittade på TV på hög volym i rummet intill. Ofräsch och nedsliten miljö. Även om det var diskat kändes det ofräscht....

KROPPSKLINIKEN Tyresö - Framtidens Friskvård
4.9/5 i betyg av 622 omdömen 4.9 av 622 omdömen

Jag har gått hit regelbundet under flera år för massage och Yoga. Har även tagit enstaka skönhetsbehandlingar. Köper även en del hälsoproduk

Lena F
Skrev om Vip4beauties by Monica Långdahl

Service på hög nivå, bra produkter , bra bemötande

Lotta J
Skrev om Vip4beauties by Monica Långdahl

Bra hjälp och superservice som alltid!

Mandy Medical
4.8/5 i betyg av 283 omdömen 4.8 av 283 omdömen

Väldig nöjd med bemötande och service.

Ella P
Skrev om Vip4beauties by Monica Långdahl

Jag vann en tävling för fyra år sedan och kom i kontakt med företaget då. Tyckte det var kul och fick min produkt som fungerade helt okej. Enda sen dess har jag blivit spammad på min Mail med reklam och erbjudanden trots att jag blockerat och försökt avfölja detta. Allt jag vill är att inte få fler mail!!

Svar från Vip4beauties by Monica Långdahl

Tack Ella för att du meddelar. Jag har aldrig fått något meddelande från dig att du inte längre vill få mail. Jag tar genast bort dig från maillistan. Önskar dig en fin dag

Fatma S

Utmärkt,trevlig ,professionellt service och upplevelser. Bra produkter

Svar från Vip4beauties by Monica Långdahl

Tack Fatma för ditt fina betyg. Gillar att du varit kund hos mig så länge./ Monica

Formedico Estetik
4.9/5 i betyg av 107 omdömen 4.9 av 107 omdömen

Professionella med hög standard och noggrannhet

Jessica L Jessica L
Annika G
Skrev om Vip4beauties by Monica Långdahl

Monica är inlyssnande och kunnig. Ger goda råd och tips och har bra erbjudanden.

Svar från Vip4beauties by Monica Långdahl

Tack tack bästa Annika för din fina rekommendation. Jag är angelägen om att varje kund ska ha fått mera kunskaper inom ämnet och känna sig naturligt fina när de fått sin stund med mig. / Monica

Tove M
Skrev om Vip4beauties by Monica Långdahl

Glad att bli coachad av ett proffs som Monica. Känner mig helt trygg att utöka min Comfort zone tillsammans med Monica och lära mig nytt, så snyggt!

Svar från Vip4beauties by Monica Långdahl

Tack fina Tove för din rekommendation. Jag blir verkligen glad när du som kund kallar mig "proffs". Lyckat att att du känner dig trygg och fått utöka din Comfort zone. Du är välkommen att boka fler tillfällen för att utöka dina kunskaper. / Monica

Camilla C
Skrev om Vip4beauties by Monica Långdahl

Proffsigt bemötande, med kunskap om olika hudtyper och kan anpassa rätt färg till rätt person!

Svar från Vip4beauties by Monica Långdahl

Tack bästa Camilla för din fina rekommendation, jag är angelägen om att varje kund ska känna sig naturligt fin./ Monica