Vip4beauties by Monica Långdahl

Jag finns här för dig som vill lära sig hur du ska göra framför spegeln när du lägger en makeup och vill bli naturligt finare. Du lär dig steg för steg hur du lägger en riktigt snygg makeup. Jag väljer färger som du passar bäst i du kan också boka mig om du vill få tips om en uppdaterad makeup. Välj mellan: Update your everyday look, Glitter & Glow, Flawless Face, Goodbye Dark circles, Contour & Higlighting.

Jag håller också Spa-upplevelser fysiskt och online enskilt eller i grupp för ungdomar, kvinnor och män. Välj mellan: Daily Skincare, Skin Detox, Bye Bye larges pores, Eye Awakening, Self-care Hands & Lips,

Välkommen att boka din tid genom att ringa mig eller boka direkt i min kalender.

Läs vad 5 kunder tycker om Vip4beauties by Monica Långdahl 2

2022-01-07
    Jag vann en tävling för fyra år sedan och kom i kontakt med företaget då. Tyckte det var kul och fick min produkt som fungerade helt okej. Enda sen dess har jag blivit spammad på min Mail med reklam och erbjudanden trots att jag blockerat och försökt avfölja detta. Allt jag vill är att inte få fler mail!!
    Tack Ella för att du meddelar. Jag har aldrig fått något meddelande från dig att du inte längre vill få mail. Jag tar genast bort dig från maillistan.
    Önskar dig en fin dag
    2022-01-06
    Utmärkt,trevlig ,professionellt service och upplevelser. Bra produkter
    Tack Fatma för ditt fina betyg. Gillar att du varit kund hos mig så länge./ Monica Vip4beauties by Monica Långdahl
    2022-01-04
    Monica är inlyssnande och kunnig. Ger goda råd och tips och har bra erbjudanden.
    Tack tack bästa Annika för din fina rekommendation. Jag är angelägen om att varje kund ska ha fått mera kunskaper inom ämnet och känna sig naturligt fina när de fått sin stund med mig. / Monica Vip4beauties by Monica Långdahl
    2021-12-26
    Glad att bli coachad av ett proffs som Monica. Känner mig helt trygg att utöka min Comfort zone tillsammans med Monica och lära mig nytt, så snyggt!
    Tack fina Tove för din rekommendation. Jag blir verkligen glad när du som kund kallar mig "proffs". Lyckat att att du känner dig trygg och fått utöka din Comfort zone. Du är välkommen att boka fler tillfällen för att utöka dina kunskaper. / Monica Vip4beauties by Monica Långdahl
    2021-12-21
    Proffsigt bemötande, med kunskap om olika hudtyper och kan anpassa rätt färg till rätt person!
    Tack bästa Camilla för din fina rekommendation, jag är angelägen om att varje kund ska känna sig naturligt fin./ Monica Vip4beauties by Monica Långdahl