Pernilla Ö

110 omdömen om Pernilla Ö

Sedan starten hos Reco 2021
Anna L
Skrev om Pernilla Ö en del av WAU Fagersta

Klipper barnen snabbt och bra!

Svar från Pernilla Ö

Tack Anna, din feedback betyder mycket. Vad roligt att ni är nöjda. Varmt välkomna tillbaka när det är dags igen.

Christina L
Skrev om Pernilla Ö en del av WAU Fagersta

Pernilla är alltid lika glad och positiv. Är alltid lika nöjd när jag går därifrån. Hon är en kunnig frisör. 👍🤩

Svar från Pernilla Ö

Vad roligt att du är nöjd med ditt besök Christina & tack för din feedback! Varmt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Emelie R
Skrev om Pernilla Ö en del av WAU Fagersta

Bästa Pernilla! Både trevlig och så duktig! Gått till Pernilla i många år! Alltid lika nöjd!☺️

Svar från Pernilla Ö

Din feedback betyder mycket för oss Emelie, stort tack! Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags igen ☺️

Larsa L
Skrev om Pernilla Ö en del av WAU Fagersta

Har alltid blivit bemött med ett glatt leende.Har alltid roliga samtal när Pernilla klipper mig.Att jag återkommer är för att Pernilla kan å vet hur jag vill bli klippt. Larsa Lindfors

Svar från Pernilla Ö

Tusen tack för att du tog dig tiden att skriva denna fina feedback Larsa, vi uppskattar det mycket! Varmt välkommen tillbaka.

Linda F
Skrev om Pernilla Ö en del av WAU Fagersta

Det var min dotter som klippte & gjorde slingor hos Pernilla. Hon kom hem och var helt lyrisk och supernöjd över sitt hår. Pernilla är helt fantastisk.

Svar från Pernilla Ö

Din feedback betyder massor för oss Linda. Tusen tack för den & det glädjer oss att din dotter blev nöjd med sitt hår. Ni är varmt välkomna igen.

Gunnel J
Skrev om Pernilla Ö en del av WAU Fagersta

Jag har valt Pernilla sedan första gången jag var till salongen. Jag var väldigt nöjd, och fick ett mycket fint bemötande, och hon kändes mycket kunnig, och därefter har jag valt att återkomma till henne.

Svar från Pernilla Ö

Din feedback värmer Gunnel, stort stort tack! Varmt välkommen!

Eva W
Skrev om Pernilla Ö en del av WAU Fagersta

Jag är supernöjd med klippningen. Vill gärna ha Pernilla igen.

Svar från Pernilla Ö

Tusen tack för din feedback Eva, du är varmt välkommen tillbaka när det är dags igen!

Inga S
Skrev om Pernilla Ö en del av WAU Fagersta

Alltid glad och positiv Hon är en fantastiskt bra och jätte duktig frisör! Den bästa frisör jag haft ! Mvh Inga

Svar från Pernilla Ö

Din feedback värmer! Stort stort tack Inga! Varmt välkommen tillbaka.

Kerstin W
Skrev om Pernilla Ö en del av WAU Fagersta

Pigg och glad. Alltid lika roligt att komma dit.

Svar från Pernilla Ö

Vad roligt att höra Kerstin! Tusen tack! Nästa gång går vi för 5 av 5! :) Varmt välkommen igen.

Annika F
Skrev om Pernilla Ö en del av WAU Fagersta

Glad, trevlig, inspirerande och proffsig! Supernöjd. Kan rekommendera alla som jobbar på Wau Fagersta ❤️

Svar från Pernilla Ö

Tusen tack för din fina feedback och för din rekommendation Annika ❤️ Varmt välkommen tillbaka!