Karen W

161 omdömen om Karen W

Sedan starten hos Reco 2019
Monika N
Skrev om Karen W en del av WAU Notuddskajen

Den här gången var det klippning. Jag blir alltid varmt och trevligt bemött utav Karen. Känns tryggt både med bemötande och genomförande. Kan varmt rekommenderas!

Svar från Karen W

Stort tack för din rekommendation, Monika! Den betyder mycket och vi är så tacksamma för att du tog dig tiden att ge feedback efter ditt besök. Varmt välkommen igen!

Anna Å
Skrev om Karen W en del av WAU Notuddskajen

Lyhörd, trevlig, otrolig kunnig och proffesionell. Väldigt inkännande och förstår alltid hur jag vill ha mitt hår. Kunde inte vara ner nöjd. Bästa frisören.

Svar från Karen W

Stort stort tack för dina värmande ord Anna. Din feedback betyder mycket! Varmt välkommen tillbaka.

Isabelle T

Så duktig! Tog sig tid att lyssna på mina önskemål och kom samtidigt med förslag. Noggrann. Så nöjd med resultatet.

Svar från Karen W

Vad roligt att du är nöjd med ditt besök Isabell. Tack för din feedback, den betyder mycket! Varmt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Jesper N
Skrev om Karen W en del av WAU Notuddskajen

Klipper mig alltid hos Karen! Bara bäst helt enkelt!

Svar från Karen W

Stort tack Jesper! Din feedback betyder massor! Hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Lena W
Skrev om Karen W en del av WAU Notuddskajen

Trevligt bemötande i fin lokal. Bra klippt, helnöjd. Köpte bara en accessoar.

Svar från Karen W

Tusen tack för din feedback Lena, den betyder massor för oss! Varmt välkommen tillbaka!

Nouroz Ali J

Karen är bäst på klippning, så sjukt nöjd med mitt senaste besök hos henne!

Svar från Karen W

Tusen tack Nouroz! Det glädjer oss så att du är nöjd med ditt besök. Varmt välkommen åter!

Maria E
Skrev om Karen W en del av WAU Notuddskajen

Super trevlig och toppen duktig!

Svar från Karen W

Tusen tack Maria, för din feedback. Välkommen åter!

Elin H
Skrev om Karen W en del av WAU Notuddskajen

Inlyssnande och professionell samt gav rekommendationer kring produkter anpassade för min hårtyp. Mycket varmt bemötande!

Svar från Karen W

Tusen tack för din feedback Elin, den betyder massor för oss! Varmt välkommen tillbaka!

Martina L

Oerhört fint och professionellt bemötande, givetvis blir resultatet på håret likaså! Här blir man mer än väl omhändertagen, lyssnad på och får gå härifrån med ett resultat långt över förväntan.

Svar från Karen W

Stort stort tack Martina, vi uppskattar verkligen att du tar dig tiden att ge oss din feedback! Varmt välkommen tillbaka.

Ana M
Skrev om Karen W en del av WAU Notuddskajen

Karen-Anna was great! She gave me great advice about my hair, taught me how to use the products and gave me the best hair cut I’ve had in the last 7years! She has a great mood and is very patient!

Svar från Karen W

Thank you so much for taking the time to give us your feedback Ana, we really appreciate it. Warm welcome back!