Linnéa A

Linnéa A

Linnéa Andersson har arbetat med fransar sedan 2012. Hon är en diplomerad fransstylist i singel- och volymfransar genom Luxorious Lashes, Linnéa är även vidareutbildad i Singelfransar hos ilash.

2014 blev hon nominerad till "Årets fransstylist" på Swedish beauty and cosmetics awards. Dessutom är Linnéa en duktig Spray Tan stylist!

86 omdömen om Linnéa A

Heidi W
Skrev om Linnéa A en del av WAU Notuddskajen

Snabb, proffsig och trevlig. Jag blir alltid nöjd när hon fixar fransarna.

Svar från Linnéa A

Stort tack för att du tog dig tiden till att lämna denna recension, varmt välkommen tillbaka.

Vilma Ö
Skrev om Linnéa A en del av WAU Notuddskajen

När jag varit hos WAU har Linnéa format mina bryn och jag har gått till henne flera gånger. Efter varje besök har jag varit nöjd. Jag rekommenderar henne om man vill få hjälp med sina bryn.

Svar från Linnéa A

Tusen tack Vilma för värmande ord. Varmt välkommen åter!

Tina H
Skrev om Linnéa A en del av WAU Notuddskajen

Linnéa gör superfina fransar och är väldigt noggrann

Svar från Linnéa A

Tack Tina :) Hoppas vi ses snart igen!

Anne P
Skrev om Linnéa A en del av WAU Notuddskajen

Linnea är mjuk och rar i sitt bemötande, men också professionell och väldigt duktig på sitt arbete. Jag har gått hos Linnea i många år och förlängt mina fransar. Jag har varmt rekommenderat henne för mina väninnor.

Svar från Linnéa A

Tusen tack Anne för dina fina ord!

Vivi P
Skrev om Linnéa A en del av WAU Notuddskajen

Linnea är professionell, duktig och service inriktad. Hon är mjuk i sina rörelser och man känner sig trygg och vet att man får ett bra resultat hos henne! Jag är SÅ nöjd med mina fransar och bryn.

Svar från Linnéa A

Tusen tack Vivi för dina fina ord :)

Maria R
Skrev om Linnéa A en del av WAU Notuddskajen

Linnea har alltid varit superproffsig och bäst i stan på det hon gör samt haft ett vänligt o fint bemötande. Kan varmt rekommendera henne till andra som vill göra sina fransar.

Svar från Linnéa A

Tusen tack Maria för dina fina ord & för att du tog dig tiden att lämna detta omdöme!

Emmy G
Skrev om Linnéa A en del av WAU Notuddskajen

Otroligt duktig, snabb och trevlig!

Svar från Linnéa A

Tusen tack Emmy för din feedback! :) Hoppas vi ses snart igen!

Carina K
Skrev om Linnéa A en del av WAU Notuddskajen

Det kändes så välkomnande när jag kom dit. Blev så omhändertagen Prisvärd behandling

Yvonne T
Skrev om Linnéa A en del av WAU Notuddskajen

Jättebra. Kontaktade Linnea en lång tid efter pandemin o fick tid direkt på Notudden. Kanon. Plockade ögonbrynen. JÄTTENÖJD. Bokade ny tid om 6 veckor.

Heidi W
Skrev om Linnéa A en del av WAU Notuddskajen

Noggrann, flexibel och trevlig. Fransarna blir snygga och sitter bra. När jag blev allergisk och tappade allihop pga gnuggande och ögondroppar fick jag ett nytt set till påfyllnadspriset.