Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Södermalm Wayne's Coffee

Götgatan 31, 116 21 Stockholm — Visa karta

Sveavägen 41, 11134, STOCKHOLM
Två Grabbar och Kök
Yasemin B:
Vi har precis haft våran bröllopsfest hos Två Grabbar och Kök, och vi är supernöjda med allt. Från början till slut så har Christian hjälpt ...

Restauranger nära Wayne's Coffee:

Hornsgatan 1, Stockholm
Vi erbjuder hjälp kring serveringstillstånd, utbildning i livsmedelshantering, f... Läs mer ›
Daniel:
Tack för en ypperlig service och kunnande när ni hjälpte oss med serveringstillstånden. Behövde gå igenom provet 5 ggr endast

Timmermansgatan 35, STOCKHOLM
Timmermans 1857 serverar minnesvärd mat gjord med omsorg på färska, lokala råvar... Läs mer ›
Solveig F:
Det är en restaurang, maten var god servicen bra. Och priserna Humana Jag rekommenderar stället till mina vänner

Tavastgatan 22, STOCKHOLM
Restaurang Tabbouli på Söder är stället för dig med höga krav på trevlig persona... Läs mer ›
Anika M:
Mycket trevlig personal. Trevligt bemötande och informativt. Mycket positiv upplevelse av besöket. kommer gärna åter.

Stora Nygatan 41-43, Stockholm
Medeltida julbord med levande musik Ett riktigt traditionellt julbord på annorlu... Läs mer ›
Thomas L:
Bra service. Riktigt god mat och dryck. Härlig miljö.

Läs vad 6 kunder tycker om Wayne's Coffee

• Vaya P
    Vaya P skrev om Wayne's Coffee
    Vissa Wayne´s får man bränd latte på. Sconsen är ofta torra och salladen inte mycket för världen. Stolarna är sköna kopparna goda att dricka ur. Då latten inte är bränd tycker jag att den smakar helt ok.
    Personalen ger ofta ett halvirriterat intryck. Den Wayne´s på baksidan av Konserthuset på Sveavägen har det dock varit trevlig personal på, de få gånger jag varit där. På Götgatsbacken varierar det kraftigt med personalens bemötande. I Liljeholmen verkar en del personal uppleva tillvaron bedrövlig.
  • Marcus A
    Marcus A skrev om Wayne's Coffee
    Stressad och förvirrad personal. Sorglig "sallad" till maten och rent allmänt lite stökigt och ocharmigt. När grannen McDonald's vinner både vad gäller service, matkvalitet och ordning - ja då är det illa.
  • Torbjörn J
    Torbjörn J skrev om Wayne's Coffee
    Bra kaffe men ganska stökig miljö. Men jag kanske är fel generation för stället?
  • Niclas B
    Niclas B skrev om Wayne's Coffee
    Inget speciellt café direkt. Tycker däremot att det är en helt ok jobbmiljö under tidig morgon innan alla kids börjar ränna in och ockupera alla platser.

Personalen verkar för övrigt väldigt förvirrad. Måste däremot passa på att kommentera stolarna, de känns schyssta. Men i övrigt helt ok.
  • Emma K
    Emma K skrev om Wayne's Coffee
    Är ofta smutsigt och känns slitet. maten är helt ok, personalen gör så gott de kan men det är något som saknas. Ett bra läge är inte allt.
  • Peter L
    Peter L skrev om Wayne's Coffee
    Som vilken Wayne's som helst. Käket duger i nödläge och kaffet är som att spela roulett.

Götgatan 31, 116 21 Stockholm