Välkommen till WEKI Bil!

Med oss på WEKI Bil kan du på ett enkelt och smidigt sätt köpa, sälja eller byta bil! Värdera din bil genom att klicka på “värdera din bil” här ovan så återkommer vi inom 24H. Med över 20 års erfarenhet inom bilbranschen vet vi hur man säljer de flesta bilar och märken. Vi har sålt allt från Mercedes, Kia och BMW till Isuzu, Fiat och många fler.
  • Över 6000 sålda bilar
  • Garanti upp till 24 månader/3000 mil
  • Trygghet i fokus
Vi hjälper dig att hitta det du söker om du själv inte vet hur du ska går tillväga. För oss är det viktigaste att du känner dig trygg och nöjd efter att ha använt dig av våra tjänster.

Läs vad 127 kunder tycker om WEKI Bil 2

• 2021-10-14
    Trevligt bemötande, kände fullt förtroende trots att vi köpte bilen lite på distans
  • 2021-10-12
    Fick ett bra bemötande när vi bytte bil!
  • 2021-10-05
    Utmärkt bemötande på ett berömmet sätt.
  • 2021-09-28
    Tack för ett mycket trevligt bemötande. Jag fick utmärkt hjälp vid mitt byte av husbil. Affären gick dessutom mycket snabbt och smidigt och jag fick klara besked om allt. Den KABE jag köpte är en pärla - som natt och dag jfrt med den jag lämnade som inbyte. Jag kan å det varmaste rekommendera Weki bil i Nyköping för de som funderar på att köpa/byta bil. Tack än en gång. Mvh Eva och Göran Malm
  • 2021-09-12
    Kunniga och hjälpsamma. Jag känner mig trygg som kund.
  • 2021-09-09
    Bra bemötande från första kontakt till genomfört köp av bil.
  • 2021-09-09
    Ett mycket bra bemötande med kundfokus. Trygg och smidig affär, jag reste 40 mil enkel väg för att handla bilen hos Weki och ångrar inte en sekund! De hade bilen jag var ute efter och löste allt väldigt smidigt. Rekommenderar verkligen dem!
  • 2021-09-07
    Alltid lika bra service och bemötande, köpt 2 bilar samt sålt 2 bilar till Niko och Jonathan!
  • 2021-09-07
    Mycket trevlig personal. Det kändes tryggt att göra affär. Vi köpte en V70 2013. Jag förväntade inte jag kunde byta in min gamla bil. Mycket bra företag.
  • 2021-09-07
    Jonatan bästa säljare är någonsin som jag sett.
    Jätte trevligt kille och jag är nöjd med bilen som fan.
    Kommer tillbaka säkert till han.
  • 2021-09-01
    Bra bemötande. Köpte bil. Den funkar bra. Enda minus var att vinterdäcken skulle vara i princip nya. Var väldigt lite använda, men gamla. Förmodligen orginal, ca 10 år.
  • 2021-08-31
    Jag köpte en Renault Clio Sport Tourer hos WEKI bil. Jag är mycket nöjd med både bilen och med det bemötande jag fick! Jag förväntade mig riktiga säljtyper som är för framfusiga, men möttes av två mycket trevliga människor som gjorde att jag kände mig väl omhändertagen och fick den information jag behövde!
  • 2021-08-31
    Mycket bra bemötande o snabb o smidig affär.
    Kommer rekommendera till andra att gå dit och handla.
  • 2021-08-31
    Det är otroligt enkelt att ha med Weki Bil att göra. Trevliga säljare med riktigt kundfokus.
    Dessutom gav de ett bra bud på inbytesbilen. Helt enkelt toppen!
  • 2021-08-31
    Bra bemötande och smidig affär👍
  • 2021-08-27
    Professionell bilfirma. Bilarna i god kvalité och fint omhändertagna - iordninggjorda för försäljning och inga brister. Mycket högt förtroende för handlarna.
  • 2021-07-15
    Juste och korrekt bemötande. Snabb affär utan konstigheter.
  • 2021-07-04
    Säljare gav ett väldigt proffsigt och seriös intryck. Va väldigt kunnig inom sitt område och kunde svara på alla frågor kring både bil och betalning.
    Man fick ett vänligt och vänskapligt bemötande. Jag är väldigt nöjd och glad att just dom hade vad jag sökte. Köpte en Skoda Octavia RS
    Tack Emma, ja nu sitter du/ni i rätt bil! Och en grymt fin bil oxå!
    Med Vänlig Hälsning
    Wekibil AB
  • 2021-07-04
    Jag vart trevligt bemött och saknade några tillbehör till bilen som försäljaren ordna utan några problem. Rekommenderas till andra :-)
    Tack Claes!
    Ja där hittade vi rätt kommer bli en bra familjemedlem nya bilen!☺️
    Med Vänlig Hälsning
    Wekibil AB
  • 2021-07-02
    Hej! Jag har sålt genom förmedling, och nu köpt en bil och sålt en bil till.
    Bästa bilfirman, mycket bra och trevliga försäljare Nico och Jonathan.
    / Christer
    Tack för allt Christer och hoppas ni njuter nu med nya fina bilen☺️ WEKI Bil
  • 2021-07-01
    Säljarna var mkt bra o trevliga
    Jag köpte en Ford mustang cabb
    som jag ville ha.
    Den kommer du glida fint i med detta väder☀️😁 WEKI Bil
  • 2021-06-03
    Jag sålde min Lexus GS430 och köpte en Mercedes B200 AMG Sport hos Weki bil. Har haft mycket goda erfarenheter av företaget tidigare och erfarenheten blir bara starkare.

Det är enkelt att komma i kontakt och ta en dialog. Jonathan är lyhörd och responsiv. Känner att han anstränger sig att tillgodose mina behov, samtidigt som företaget gör sin vinst. Känner att det handlar om win-win när jag är hos Weki bil.

Kan bara rosa och rekommendera företaget. De sätter en standard för hur alla bilhandlare borde agera.
  • 2021-06-03
    Jag köpte en bmw 325 av Jonathan. Han var supertrevlig, riktigt bra kundbemötande från första besöket tills papprena var skrivna. Bilen jag köpte har tyvärr krånglat och behövt vara på verkstaden efter köpet, men Jonathan har varit väldigt hjälpsam med allt! Jag skulle absolut rekommendera Wekibil till alla jag känner!
  • 2021-05-18
    Bästa bilhandlarna som vi någonsin stött på. Både som säljare och köpare är dom seriösa och professionella. Rekommenderas starkt😎
    Tack Krister. På återseende inom en snar framtid hoppas vi 😉 WEKI Bil
  • 2021-05-16
    🙂 ok !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bra nöjd.
  • 2021-05-11
    Familjen behövde en kompletterande bil. Weki hade några trevliga alternativ. Vi uppfattade företrädarna som öppna, trevliga, raka och ärliga. Det blev inte köp på första försöket men väl på andra. Tack för en trygg process😉
  • 2021-05-10
    Trevligt och reko utan en massa nonsenssnack som vissa försäljare hänger sig åt. Utmärkt bemötande och snabba svar trots att det var efter arbetstid och fredagkväll. Gott kaffe hade de också.

Bilen, jorå det blev en Tiguan och jag är supernöjd!
  • 2021-04-30
    Sonen köpte en seat leon cupra o bemötandet va bara positivt o kunnig personal.Dom levde upp till mina förväntningar för en smidig o bra affär kan absolut rekommendera Wekibil om ni är ute efter en vanlig bil eller nåt som sticker ut i mängden
  • 2021-04-29
    Vi är en familj med många ”järn i elden” som måste prioritera bland alla måsten för att få kvalité i livet. När behov av att byta bli blev ett faktum klev vi spontant in på wekibil utan några stora förväntningar. Vi fick direkt det bästa bemötandet vi kunde önska oss. Två lättsamma o samspelta ägare som underlättade det som för oss är jätte jobbigt o en börda, att byta in bilar till en ny.
    Ett otroligt kompetent o härligt team att samverka med som ledde till en riktigt fin affär där alla i familjen, stor som liten klev in i en ”ny” bil inom ramen av några dagar. Vi fick en ny bil o dessutom en ny framtida bil ”partner”. Ett stort innerligt tack 😊/ Dan o Charlotta
    Tack för dom fina orden. Ni är så välkomna åter om så bara för en kaffe. Mvh Jonathan o Nico WEKI Bil
  • 2021-04-19
    Vi köpte en bil idag, en speciell som vi hade spanat efter senaste dagarna. Åkte från Stockholm 10 mil för att köpa den utvalda bilen.
    Fantastiskt bemötande av bilfirman. 👍
    Bara att ha en sådan bilsäljare att göra med, rekommenderar vi alla att det lönar sig att åka lite längre ut att göra en lyckad bilköp.
    Är tacksamma med all hjälp, tillmötesgående med våra behov att flytta saker över från våran gamla bil.
    Som helheten, vi är super nöjda, glada😀
    Så er våran barnbarn också, det står hans namn på reg. 👍💕👏🙋‍♀️🚙❣️
    Tack för dom fina orden och tack själva för en trevlig stund o välkomna åter. / weki bil WEKI Bil
  • 2021-04-18
    En smidig affär och ett mycket väl bemötande.
  • 2021-04-13
    Kändes sanningsenliga och inte pushiga!
  • 2021-04-13
    2a bilen vi köper där och kommer garanterat fortsätta handla där! Underbar service och riktigt trevliga säljare👍
    Tack Robin. Ni är alltid lika välkomna! WEKI Bil
  • 2021-02-04
    Weki köpte min bil. Det var väldigt smidigt och personalen var supertrevlig! Nästa gång jag säljer min bil kommer jag definitivt att använda mig av Weki.
  • 2021-01-14
    Väldigt bra service och återkoppling under hela bilköpet . Mycket nöjd med min Kia venga.
  • 2021-01-12
    Köpte en Audi sq5 i kanon skick.

Mycket trevliga och bra att göra med. Inga konstigheter alls superbra.

Köper bil där gärna igen.
  • 2021-01-12
    Har köpt min fina Peugeot av Weki bil Nyköping. God service och bra bemötande . Där jag starkt kommer rekommendera vänner att köpa bil.
  • 2021-01-12
    Fantastic bemötande, fair, ärlig, kompetent! Tack!
  • 2021-01-07
    Hej!
    Fantastisk bemötande! Den bilen som jag har köpt utmärkt! Dem både är snälla och efter köp får man ochså en bra service! Jag kan rekommendrera denna företag Wekibil i Nyköping utmärkt.
  • 2020-10-29
    Ett stort tack till trevligt bemötande och utmärkt service..
    Tack själv Erik för ett mycket trevligt möte och en trevlig affär! WEKI Bil
  • 2020-10-28
    Bra bemötande när vi köpte våran BMW, ingenting var omöjligt. Toppen, bara positivt.
  • 2020-10-14
    Jag köpte en Citroën Jumpy. Säljaren var
    Trevlig.👍
  • 2020-10-10
    Köpte en "äldre" bil och är nöjd med bilen, men den administra delen tog alldeles för lång tid. säljaren var okunnig om min bil och gav därmed felaktig info som jag själv fick korrigera. Dvs jag har lågt förtroende för säljaren.
    Hej Kerstin.
    Vad tråkigt att du är missnöjd med din upplevelse hos oss på weki bil.
    Angående det administrativa så kan det ta lite längre tid med försäljningsuppdrag då vi inte står på bilen. Hoppas jag får en ny chans i framtiden o visa att vi är bättre än vad du upplevt.
    Välkommen åter. Mvh Jonathan på weki bil
  • 2020-10-05
    Köpt en bil ! Mycket bra bemött trevliga killar Nicko o Jonathan. Förväntningarna infriades hade inte trott något annat ! Trevligt att göra affärer med Grabbarna! Vi kommer förbi till vårkanten!
    Det var en riktig pärla ni köpte!Ja vi hörs efter snösmältningen ;-) WEKI Bil
  • 2020-09-30
    Blev trevligt bemött. Kunniga säljare.
  • 2020-09-28
    Bmw 323 cabriolet Troligt den mest välbevarade jag sett..
    Trots sina 20 år
    Försäljningen var utan anm
    Det bästa var att jag i lugn o ro kunde känna på bilen. INNAN en säljare kom
    Alla gillar kanske inte det..
    Men passade mig utmärkt
    Sammanfattat
    Trevlig bilhall
    Trevliga säljare
    En BRA upplevelse
    Mao en mycket nöjd kund
    (Även nöjd fru 50års present)
    Rekommenderar weiki bil i alla lägen
    Mvh Morgan
    Tack för fina ord Morgan! Och återigen grattis till en grymt fin bil! WEKI Bil
  • 2020-09-28
    Bilköp hos wiki bil. Fick ett fantastiskt mottagande av kunnig personal som tog sig tid trots mycket kunder i butiken
  • 2020-09-08
    Har länge funderat på en Peugeot 2008. Vid första besöket var jag inte riktigt redo för att ta steget. Efter mer än ett halvår senare öppnades en möjlighet och jag tog chansen. Jonathan gav mig det stöd jag behövde och gav mig ett fantastiskt bemötande genom att hantera mitt knasiga oroliga jag. Kommer garanterat vända mig till Weki igen.
  • 2020-09-03
    Jag köpte en bil
    Jag blev bemöt på det sätt jag förväntade mig.
  • 2020-09-03
    Blev väldigt trevligt bemött allt gick snabbt och enkelt.