WEKI Bil

WEKI Bil

wekibil.se
  • BadgeTwoYears

Välkommen till WEKI Bil! Med oss på WEKI Bil kan du på ett enkelt och smidigt sätt köpa, sälja eller byta bil! Värdera din bil genom att klicka på “värdera din bil” här ovan så återkommer vi inom 24H. Med över 20 års erfarenhet inom bilbranschen vet vi hur man säljer de flesta bilar och märken. Vi har sålt allt från Mercedes,...

168 omdömen om WEKI Bil

Sedan starten hos Reco 2020

Johan E

Superservice och väldigt måna om att kunden får det den söker! 5/5

Lind Solveig Ann-Marie M

Försäljarna får toppbetyg trevliga kunde sin sak. Hade inga förväntningar bytte in Tcross mot samma fast nyare

Johansson Helen M

Bra service! Och många fina bilar, kan verkligen rekommendera Weki bil!

Larsson Maria E

Trevligt bemötande o hjälpsamma, kändes som ärliga o kunniga

Kari R
Skrev om WEKI Bil

Snabb affär och trevlig personal.

Pettersson Lars C

Sammanfattningsvis väldigt nöjd

Mj Motorevent A

Lätta att ha och göra med, fina bilar och bra personal. Har även sålt bilar till dom och det funkar kanon.

Rickard K
Skrev om WEKI Bil

Kanon service och proffsigt bemötande. Återkommande kund och väldigt tryggt.

Svar från WEKI Bil

Den bilen kommer att göra sig bra på Godset! ;-)

Badry A
Skrev om WEKI Bil

Riktigt bra kund bemötande, pålitliga, och verkligen ett företag man rekommenderar.

Svar från WEKI Bil

Tack så mycket för fina ord, Hoppas ni får många härliga mil med er fina BMW!

Ab Albertsons Trafikskola E

Bästa bilhandlare i staden! Seriösa med mycket bra servicenivå!! Köpt många bilar från dem, alltid lika nöjd! Rekommenderas starkt!!

Svar från WEKI Bil

Tack så mycket Tobbe! Alltid lika roligt när vi får till det och gör affärer vi alla är nöjda med!

Holmgren Rolf U

Mycket fint bemötande skulle rekommendera mycket nöjda

Anders Karl Erik T

Fantastiskt kundbemötande, okrångligt och trevligt.

Svar från WEKI Bil

Tack så mycket för fina ord, ja vi jobbar för att alla ska känna så som du när dom åker härifrån! Sedan är det ju plus i kanten att du åkte iväg i en underbar bil oxå! ;-)

Bengt P
Skrev om WEKI Bil

Hjälpsamma och trevliga, det var ett nöje

Svar från WEKI Bil

Tack Bengt för en mycket trevlig affär, nöjet var lika mycket på vår sida!

Gagneskog C
Skrev om WEKI Bil

Ett trevligt och bra bemötande. Inga konstigheter alls. Super nöjd med service och bil!

Svar från WEKI Bil

Tack så mycket! Det var som sist, enkelt och smidigt ;-)

Erik M

Bra bemötande Proffsigt hela vägen Tillmötesgående

Tony B
Skrev om WEKI Bil

Snabb och smidig affär. Väldigt trevliga och professionella säljare. Mycket nöjd med köpet min Audi Q7

Andreas F
Skrev om WEKI Bil

Snabb och bra service. Trevligt bemötande

Luis Edgardo T

Hade en fin bemötande av säljare han var trevligt och kunde lugna mig när jag hade mycket bekymmer angående bilmärke som på den modellen har haft stora problem. Han förklarade att bilen var servade och problemet var åtgärdat

Cassel Per V

Vi känner oss mycket nöjda med bemötandet och bilaffären.

Eden Habte G

Tack för trevligt bemötande ni är fantastisk

Svar från WEKI Bil

Tack själva för en supertrevlig affär!

Enedahl Jan C

Mycket bra bemötande. Kunniga och trevliga säljare.

Harrysson G

Snabbaste bilköp vi gjort! Mycket trevlig säljare 🤗

Svar från WEKI Bil

Som ni vet är vi snabba grabbar, tack för ett som vanligt trevligt möte och en mycket trevlig affär!😊

Terése J

Trevlig säljare.Bra service. Fina bilar.🙂

Svar från WEKI Bil

Tack för fina ord och en mycket trevlig affär!😊

Patrik B
Skrev om WEKI Bil

Killarna på Weki Bil är seriösa och otroligt ba att göra affärer med.

Svar från WEKI Bil

Tack Patrik för återkommandet och en mycket trevlig affär!😊

Ekberg Hans F

4’de bilen jag köper av denna firma, dom ser kunden och möter alltid dess behov, super bra bemötande och alltid lätta ha att göra med. Rekomenderas starkt

Svar från WEKI Bil

Tack för fina komplimanger Hasse, ja vi försöker hela tiden göra vårat bästa för alla kunder!😊 Och tack för en som vanligt trevlig och smidig affär!

Annika A
Skrev om WEKI Bil

Trevligt och proffsigt bemötande. Vår förväntan var att få hjälp och få en bil som fungerar bra. Vi köpte från firma just för att känna oss trygga och då jag hört bra om Weki bil så valde vi att åka dit. När vi köpt bilen upptäckte vi ett fel direkt. Vi hörde av oss till Weki bil som hjälpte oss med kontakt till verkstad. Weki bil har sedan, utan bekymmer, skött kontakterna med verkstaden samt betalning. Precis så här ska en bilfirma agera. Vi är otroligt nöjda med allt och så tacksamma för allt Weki bil har gjort. Vi köpte en Seat Leon.

Lars E
Skrev om WEKI Bil

Väldigt bra bemötande vid köp av Skoda citigo biogasbil. Kunde också pruta ca 10 %.

Pernilla R
Skrev om WEKI Bil

Trevliga och en väldigt enkel smidig affär

Björn Thomas L

Jag är i det stora hela nöjd med affären i sin helhet.

Nils Tomas L

Bra och trevlig bemötande , smidig bilaffär

Romeo Sadek Taher A

Smidig affär från början till slut. Allt gick över förväntan och Weki bil är proffsiga, ärliga och verkligen trevliga. Bra bemötande och kanon service. Romeo

Svar från WEKI Bil

Tack för dessa fina ord, och tack själv för en mycket trevlig och smidig affär 🙏🏼

Veronika N
Skrev om WEKI Bil

Mycket bra bemötande, kommer varmt rekommendera vänner att köpa bil där.

Niklas S
Skrev om WEKI Bil

Renault Kadjar. Jättebra bemötande av Jonathan. Proffsig hjälp med skada som upptäcktes efter köp. Allt gick snabbt och smidigt. Vi rekommenderar verkligen Welin bil. Lena och Niklas

Bertil E
Skrev om WEKI Bil

Snabb, trevlig och enkel affär med Jonathan. J är en god lyssnare, fixade ljusramp på nya bilen inom 24h. Ordning & reda på dokumentation & ägarbyten. Gav en bra genomgång av menyer & funktioner i nybilen. Hittar du en passande bil hos Weki kan jag varmt rekommendera en tur till Nyköping.

Mats P
Skrev om WEKI Bil

Bra bemötande av grabbarna .liten o trevlig bilfirma.

Emil L
Skrev om WEKI Bil

Mycket bra bemött och hjälpsamma. Suverän service och jag kan och kommer rekommendera dom till andra.

Klas L
Skrev om WEKI Bil

Alltid genomtrevliga och kunniga.

Svar från WEKI Bil

Tack Klas, Precis som du och lotta :-)

Marie A
Skrev om WEKI Bil

+Trevligt och förtroendeingivande bemötande. Snabb och bra genomförd affär. - synd att man inte kan ”pruta” på priset, det hade känts bättre då. Vi köpte en Audi Q5 Mvh Marie

Daniel A
Skrev om WEKI Bil

Mycket trevlig han försäljaren Jonathan är. Mycket nöjd över bilköpet. Rekommenderas starkt. Nästa bilköp blir här.

Avdiu B
Skrev om WEKI Bil

Väldigt nöjd och härligt bemötande, Ärliga,👍🏻

Svar från WEKI Bil

Tack för det fina omdömmet, och tack själv Avdiu för ett mycket trevligt bemötande! /Wekibil

Patrick S
Skrev om WEKI Bil

Måste upplevas denna enormt hjälpsamma Säljare båda två. Allt i kundens fokus för bästa affär . Dom gör alltid det stor extra för man som kund ska känna sig nöjd och därför har vi återkommit till Weike . Tack

Svar från WEKI Bil

Tack för dem fina orden, det glädjer oss att ni upplever det vi vill uppnå!

Carina F
Skrev om WEKI Bil

Trevligt bemötande, kände fullt förtroende trots att vi köpte bilen lite på distans

Mikael L
Skrev om WEKI Bil

Fick ett bra bemötande när vi bytte bil!

Ulla Ingrid Marita D

Utmärkt bemötande på ett berömmet sätt.

Göran M
Skrev om WEKI Bil

Tack för ett mycket trevligt bemötande. Jag fick utmärkt hjälp vid mitt byte av husbil. Affären gick dessutom mycket snabbt och smidigt och jag fick klara besked om allt. Den KABE jag köpte är en pärla - som natt och dag jfrt med den jag lämnade som inbyte. Jag kan å det varmaste rekommendera Weki bil i Nyköping för de som funderar på att köpa/byta bil. Tack än en gång. Mvh Eva och Göran Malm

Sofia S
Skrev om WEKI Bil

Kunniga och hjälpsamma. Jag känner mig trygg som kund.

Elisabeth B
Skrev om WEKI Bil

Bra bemötande från första kontakt till genomfört köp av bil.

Marcus C
Skrev om WEKI Bil

Ett mycket bra bemötande med kundfokus. Trygg och smidig affär, jag reste 40 mil enkel väg för att handla bilen hos Weki och ångrar inte en sekund! De hade bilen jag var ute efter och löste allt väldigt smidigt. Rekommenderar verkligen dem!

Joakim Erik L

Alltid lika bra service och bemötande, köpt 2 bilar samt sålt 2 bilar till Niko och Jonathan!

Jari S
Skrev om WEKI Bil

Mycket trevlig personal. Det kändes tryggt att göra affär. Vi köpte en V70 2013. Jag förväntade inte jag kunde byta in min gamla bil. Mycket bra företag.