Westers Elektriska AB

Westers Elektriska AB

13 omdömen om Westers Elektriska AB

Joakim S
Escribió sobre Westers Elektriska AB

Jag tycker det är inspirerande effektivt och tryggt att använda Westers elektriska. Då de med stor yrkesstolthet och noggrannhet utför arbetet. Dessutom kommer de alltid på utsatt tid vilket jag inte är van vid när det kommer till hantverkare. Jag kan varmt rekomendera Westers elektriska.

Dryft Sverige AB
4.8/5 i betyg av 185 omdömen 4.8 av 185 omdömen

Proffsig och snabb service, kan verkligen rekommenderas

Fredrik Göran Walter L Fredrik Göran Walter L
Egils S
Escribió sobre Westers Elektriska AB

Perfektion från början till slut. Arbetet handlade om utbyte av radiatorer och annat i värmesystemet. Snabba och bra svar på mail, tydlig offert, rimliga priser. Service minded, punktlig, snabb och noggrann.

YANGE W
Escribió sobre Westers Elektriska AB

Morgan replaced the power station and aged wires in the old house that I recently bought. After a free inspection, Morgan gave me a quotation on the same day. He was obviously very competent, and I found him very easy to communicate with and he showed that he was thinking on my behalf. And the price was reasonable, so I gave the work to Morgan. Morgan finished the work according to our schedule and I am happy with the result. In a few places, Morgan solved the problem in a better way than our initial proposal. In addition,...

SHL El & Nätverksservice
5.0/5 i betyg av 78 omdömen 5.0 av 78 omdömen
BadgeFourYears

Bästa hantverkare som jag träffat på Ekerö. Proffsigt arbete med en hög servicenivå.

Brf H
Escribió sobre Westers Elektriska AB

Han fixade utebelysningen och kollade ett upplägg för billaddning. Mycket pålitlig och kommunikativ samt bra och snabb service!

Lina K
Escribió sobre Westers Elektriska AB

Bra och smidig dialog. Både snyggt och snabbt utfört jobb, kommer kontakta igen för fler uppdrag framöver.

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Lars H
Escribió sobre Westers Elektriska AB

Köpte montering av WiFi accesspunkter + dragning av nätverkskabel. Mycket proffsiga och trevliga. Löste enkelt och snabbt alla utmaningar Kan varmt rekomendera dom.

Daniel A
Escribió sobre Westers Elektriska AB

Professionellt bemötande, prisvärt och smidigt installation. Kan varmt rekommendera.

Bright Elteknik AB
4.8/5 i betyg av 190 omdömen 4.8 av 190 omdömen

Professionella killar. Använder alltid Bright ElTeknik slår aldrig fel.

Charbel R Charbel R
Ingela H
Escribió sobre Westers Elektriska AB

Bytt all el i hela huset samt elcentralen . Väldigt professionell och trevlig. Jobbet är över förväntningarna. Jag är mycket nöjd och rekommenderar verkligen dem!

Chatarina E
Escribió sobre Westers Elektriska AB

Snabbhet, god dialog och tydlighet! Bra kvalité på arbetet.

Sollentuna El & Automation
4.8/5 i betyg av 220 omdömen 4.8 av 220 omdömen

Trevligt bemötande och proffsigt utfört jobb som infriade förväntningarna.

Micke H
Escribió sobre Westers Elektriska AB

Svarade direkt på frågor med klara svar, tydlig prislista, kom planerad tid och utförde arbetet enligt plan.

Monica S
Escribió sobre Westers Elektriska AB

Nytt elskåp och ny eldragning i min lägenhet, och ett fjärrstyrt system. Väldigt snyggt resultat, det blev över mina förväntningar. Allt funka perfekt. Priset höll vad det lovade och inga extra tillkommande kostnader. Så nöjd :)

EnskedeByggarna AB
4.7/5 i betyg av 31 omdömen 4.7 av 31 omdömen
Badge2018

André W
Escribió sobre Westers Elektriska AB

Morgan va en väldigt trevlig o kunnig elektriker som gjorde allt fackmannamässigt o korrekt. Kan inte tänka mig leta efter annan elektriker efter jag haft honom en gång

Niklas F
Escribió sobre Westers Elektriska AB

Installerade ny spis + köksfläkt. Toppenbra!

KNG EL KONSULT & INSTALLATION AB
4.6/5 i betyg av 423 omdömen 4.6 av 423 omdömen

Jag tyckte att de var väldigt proffesionella och väldigt duktiga på sitt arbete! Jag hade höga förväntningar och de levererade med dessa för