Alla kategorier Begagnade bilar Skåne Ängelholm Westmans Bilcenter i Ängelholm AB

Westmans Bilcenter i Ängelholm AB

Helsingborgsvägen 31, 262 72 Ängelholm — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om Westmans Bilcenter i Ängelholm AB

• Joachim K
    Joachim K skrev om Westmans Bilcenter i Ängelholm AB
    Vi behövde sälja vår bil snabbt pga stundande utlandsflytt.
    Vi kontaktade företaget där vi hade köpt vår bil men de sysslade inte med förmedling men hänvisade istället till Westmans Bilcenter i Ängelholm.
    Vi kontaktade dem och blev väldigt bra bemötta. Tydliga villkor, öppet, ärligt och stor lyhördhet! Förmedlingsavtal skrevs. Mycket (!) fina bilder på den rekonditionerade bilen och bra presentation låg ute på nätet efter bara någon dag och bilen såldes till önskat pris (normalpris) på bara någon vecka!!
    Vi fick löpande infornation genom hela försäljningsprocessen och när försäljningen var klar gjordes ägarbytet och restlånen löstes.
    Ett så oerhört smidigt och enkelt sätt att få sin bil såld på med ett så oerhört bra och professionellt bemötande gör att vi aldrig mer ens skulle fundera på att lämna en bil i inbyte eller att försöka sälja privat!!
    Westmans Bilcenter i Ängelholm rekommenderas varmt av vår familj! Tänk om alla bilhandlare var som dem :-) Läs mer

Bästa försäljarna av begagnade bilar i Ängelholm:

Lena A Lena A tycker:
“Köpt en bil, trevligt bemött,f...” Läs mer

Florettgatan 15A, 25467, HELSINGBORG