Wu's Restaurang Kina Muren i Stockholm AB

3.3

4 omdömen om Wu's Restaurang Kina Muren i Stockholm AB

Esko C
Skrev om Wu's Restaurang Kina Muren i Stockholm AB

Hämtade take-away i tisdagen den 20 maj 2014, bl a nr 50 Friterad scampi med sötsursås. Stenhård fritering (förmodligen gammal mat som friterats ännu en gång). Oätbart. Borde gått tillbaks, orkade inte. Kommer inte att gå dit igen

Robert
Skrev om Wu's Restaurang Kina Muren i Stockholm AB

Helt ok asiatisk buffé. Brukar gå dit och äta sushin i buffén men den kan vara lite ojämn i kvalité. Har det man förväntar sig men glassen är inte alltid den bästa. Är man i området så är det ett bra val.

Therese J
Skrev om Wu's Restaurang Kina Muren i Stockholm AB

Bästa, bästa, bästa!! Wow! Helt underbar personal, dom har stenkoll och är genuint supertrevliga och maten är otrolig. Glass, godis & frukt efter maten. Fräscht och gott. Det jag skulle kunna klaga på är att man får betala för vattnet (riktigt snålt) samt att kocken som fixar wooken var väldigt butter & jag som inte alls vet vilka av alla såser man ska välja (hur starkt är en stark sås i sverige?) skulle behövt lite hjälp. Istället bankade han surt i disken för att visa att han ville ha min tallrik nu direkt (jag fick ta såserna efter, och det blev ingen höjdare precis).

Ningjing C
Skrev om Wu's Restaurang Kina Muren i Stockholm AB

Great BBQ buffet ~~ dumplings, fruit and icecream ~~ cozy and well-decorated ~~ PS: They have round tables :D