Yassissen AB

Call 08-599 295 55

3 omdömen om Yassissen AB

Anders G
Wrote about Yassissen AB

Yassissen ab Måleri motsvarar vad man förväntar sig av en professionell entreprenör. Snabba på att erbjuda offert och tydliga med vad som skulle göras och kunde trots många andra arbeten utföra vårt arbete med tidspress från oss som kunder. Makalöst bra arbetat och jag kan verkligen rekommendera deras tjänster. Kommer garanterat nyttja deras tjänster igen om behov uppkommer och kommer rekommendera dem till andra om jag får frågan. Verkligen fem välförtjänta stjärnor!

Städgiganten AB
4.5/5 i betyg av 491 omdömen 4.5 av 491 omdömen

Peter L
Wrote about Yassissen AB

Vi anlitade Yassissen AB för en total renovering (kök, badrum, golv, tak och väggar både tapet och målning. Resultatet vart exceptionellt, projekt höll hög klass och blev klart i tid. Priset var mycket passande, och de hjälpte oss från planering till slutfört projekt. Detta innebar allt från planering, material val, kommunikation samt överlämning. Jag kan staket rekommendera Yassissen AB. //Peter

Anita
Wrote about Yassissen AB

Vi anlitade Yassissen AB för att måla och tapetsera om vårt sovrum. Hustru och jag är mer än nöjda med den insats som bolaget och dess personal utförde. Vi anser oss vara kritiska och griniga om våra förväntningar inte uppfylls. I detta projekt blev våra förväntningar mer än överträffade. Allting fungerade helt klanderfritt och vänligt från det att de började tills det hela var avslutat. Kommer på tid, uppträder vänligt och lägger ned omsorg på det som görs. Att de sedan använder samma leverantör av färg och tapeter som...

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice
4.7/5 i betyg av 2246 omdömen 4.7 av 2246 omdömen