Alla kategorier Lokalvårdare Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Carolas Hem & Företagsservice AB

Carolas Hem & Företagsservice AB

Vanadisvägen 10, 113 46 Stockholm — Visa karta

VÄLKOMMEN TILL DET LILLA FÖRETAGET MED DET STORA HJÄRTAT

Vi erbjuder hemstädning, flyttstädning, fönsterputsning och mycket mer till en av Stockholms bästa priser. Våra kunder är både privatpersoner och företag och finns i hela Stockholmsområdet.Vi är en av de mest rekommenderade städföretagen och vi är mycket stolta över att vara rekommenderade hos Reco 5 år i rad!

Carolas Hem- & Företagsservice AB grundades i Stockholm i januari 2013. Företagets filosofi är att bara det bästa är bra nog och vi vill alltid göra det “lilla extra”. Vårt mål är att bygga långsiktiga relationer med våra kunder och följa dem i livets alla skeden. Vi är också övertygade om att ett rent hem skapar harmoni, minskar stress och ger massor av hälsofördelar.

Kontakta oss idag!
Begär en offert här eller på vår hemsida så återkommer vi ett pris och bokar ett hembesök!

Läs vad 140 kunder tycker om Carolas Hem & Företagsservice AB

• 2019-05-06

Josefin C skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB
    Alltid lika härligt att komma hem till ett nystädat hem! Carola och teamet är flexibla vad gäller ändring av dagar vilket underlättar massor. Läs mer
  • 2019-04-29

Vanessa L skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB
    The team at Carolas Hem & Företagsservice AB are professional, reliable and go the extra mile. Läs mer
    2019-04-29 Carola F svarar Vanessa L
    Thank you Vanessa. Your opinion means a lot to us❤️
  • 2019-04-13

Ethel L skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB
    Mycket trevligt bemötande från första kontakt till avslutad tjänst. Den beställda stortädningen uppfyllde alla mina önskemål och förväntningar. Efter att ha påpekat en miss kom de genast och åtgärdade. Allt arbete utfört helt utan anmärkning efter det.
    Jag rekommenderar varmt Carolas Hem & företagsservice. Läs mer
  • Sara J

2019-04-01

Sara J skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB
    Carola med sin personal har en otrolig service och bra bemötande. Resultat av storstädningen var utmärkt. Läs mer
  • 2019-03-17

Jannicke L skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB
    Vi är supernöjda med bemötandet vi fått av Carola som är väldigt engagerad och lösningsorienterad. Tack också till duktiga Patricia som gör att det är extra mysigt och trevligt att komma hem till ett nystädat hem på fredagen. Stort tack! Läs mer
  • 2019-02-26

Oliver S skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB
    Trevlig bemötande, väl utfört arbete och flexibla tjänster! Läs mer
  • 2019-02-25

John C skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB
    Fantastiskt arbete. Vi är 100% nöjda. Carolas Hemservice är både professionella och duktiga. Läs mer
  • 2019-02-25

Gunilla R skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB
    Har hemstädning varannan vecka och är mycket nöjd! Fantastiskt att komma hem till en rendoftande lägenhet.
    Alltid trevligt och personligt bemötande och man får alltid snabbt svar via telefon och mail.
    Jag rekommenderar Carolas Hemservice varmt! Läs mer
  • 2019-02-23

Willian S skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB
    Har haft flera olika städfirmor och efter två gånger med Carolas så är jag väldigt nöjd. Har ingenting alls att anmärka på. Läs mer
  • 2019-02-02

Olle L skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB
    Fantastisk service och städning! Läs mer
  • Eva D

2018-12-28

Eva D skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB
    100 % Lycka!! Jag gav mig själv en halv storstädning i julklapp. Carola kom med ett fantastiskt team! Den proffsigheten och glädjen är så inspirerande. Och resultatet? TOPPFINT!! Tack Eva Läs mer
  • 2018-12-04

Alexandra W skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB
    Har haft hjälp varannan vecka med städning. Arbetet har varit mycket väl utfört. Proffsigt och glatt bemötande då vi varit i kontakt med företaget och behövt ändra eller lägga till någon tjänst. Jag är mycket nöjd och kan varmt rekommendera Carolas Hemservice! Läs mer
  • 2018-11-05

Birgitta H skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB
    Efter en omgång storstäd har vi fortsatt med Carolas hemservice och städ varannan vecka. Vi är så nöjda! Det städas mycket noggrant och det är så lyxigt att komma hem till ett hem som verkligen känns rengjort! Läs mer
  • 2018-11-02

Ingrid S skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB
    Jag beställde hemstädning 5 timmar. Med tanke på resultatet kan jag säga att det såg ut som en rejäl storstädning. Fantastiskt rent och snyggt och det där lilla extra fick jag också - rengöring av spisfläkt samt ett nytt filter till densamma, utan att begärt det. Elizabet och Miguel var dessutom två mycket duktiga och trevliga personer. Företaget kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • 2018-10-29

Johan R skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB
    Vi beställde halv-storstädning inför en stor fest hemma. Under kontakten både före och under städningen var alla hjälpsamma, trevliga och professionella. På den aktuella dagen fick firman lite problem med sjuk personal men löste det och kom som utlovat om än med lite senare start och slut. Alla jobbade dock stenhårt och resultatet blev helt fantastiskt. Huset har aldrig varit renare och vi är jättenöjda. Över förväntan och klart att rekommendera, vi hittar fortfarande (oväntade) ställen där vi ser att de har gjort rent. Läs mer
  • 2018-10-07

Ann-Kristin H skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB
    Alla universums stjärnor vill jag ge till Carolas Hemservice.
    Supertrevliga, oerhört noggranna och fantastiskt bra flyttstädning. Är mycket nöjd och rekommenderar detta företag med varmt hjärta Läs mer
  • Ambjörn K

2018-08-28

Ambjörn K skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB
    Carola hemstäd gör det lilla extra för ett utmärkt resultat, och städningen har varit perfekt! Carola har i alla steg haft en snabb kommunikation och brunnit för att jag ska bli nöjd med servicen. Läs mer
  • 2018-08-03

Ulrika D skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB
    Det är ett nöje att ha med Carolas Hemservice att göra - enkelt att få kontakt och vi uppskattar att de välkomnar feedback på utförda tjänster i syfte att bli bättre.

Vi har anlitat Carolas hemservice för både städning och fönsterputs är på det hela taget mycket nöjda med resultatet! Läs mer
  • 2018-06-01

Carl Johan S skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB
    Carola har hanterat mig personligen hela vägen från det tillfället jag tog kontakt med henne till den stund då det var dags för städningen. Carola har alltid varit kontaktbar och tillmötesgående med svar på frågor som man har varit osäker över.
    Resultatet av själva städningen är också helt magiskt bra. Jag tog en grov städning av lägenheten och resultatet blev att jag hade fått åter den fräscha lägenhet som jag flyttat in i. En massa smådetaljer som Carola med personal fixat var pricken över i:et. Lagt handdukar snyggt, vikt ihop kläder på ett smart sätt, ställt i ordning matvaror och förändrat vårt hem till ett så mycket mer trivsamt sådant! De detaljerna som gjordes betyder att Carola med personal inte går med moppen och svabbar igenom allt så snabbt man kan utan att man går igenom allt omsorgsfullt och med känsla. Det var nog det bästa med städningen.
    Fortsättningsvis kommer jag ha städning 2ggr/månanden, med veckostädning. Ser fram emot nästa gång!

Varma hälsningar,
    Carl Johan Skoog Läs mer
  • Emma J

2018-05-10

Emma J skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB
    Trevliga, noggranna och proffsigt.
    Jag kan varmt rekommendera Carola hemservice. Läs mer
  • 2018-04-24

Maria P skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB
    Bästa kvalitet på fönsterputsning och trevligt bemötande, kan inte bli bättre. Tack Carolas Hemservice! Läs mer
  • 2018-04-23

Andreas S skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB
    Alltid mycket snabba svar på mail och sms. Jag har också alltid varit väldigt nöjd med resultatet. Läs mer
  • 2018-04-21

Lena N skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB
    Utmärkt fönsterputsning och veckostädning hos min mamma. Läs mer
  • 2018-04-18

Jerome M skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB
    Mycket professionell och trevlig service, vi är supernöjda! Läs mer
  • 2018-04-16

Robert F skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB
    Från början mycket bra bemötande, känns genuint och att dom vill göra oss nöjda. Hjälpsamma och gör ett mycket bra jobb! Läs mer
  • 2018-04-10

Kia B skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB
    Snabbt och proffsigt bemötande ända från start. Carola tog sig tid, med kort varsel, att besöka oss innan första hemstädningen och vi hade ett bra samtal. Kommunikationen och punktligheten är något vi värderar högt och det har städteamet skött väl. Städningen är på hög nivå, det märks att de tar sitt arbete och kundens nöjdhet på allvar. Läs mer
  • Thomas S

2018-03-23

Thomas S skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB
    Mkt professionella och trevliga! det kom 3 personer första gången och gjorde väldigt fint hos oss. Nu kommer vi ha Carola & co. varannan vecka och känner oss fantastiskt nöjda med det. Läs mer
  • 2018-03-20

Jenny L skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB
    Carolas Hemservice sköter vår veckostädning alldeles utmärkt. De är pålitliga, informerar tydligt och lämnar ett bra resultat.
    Vi är jättenöjda!
    Jenny, barnfamilj i villa med veckostädning Läs mer
  • 2018-03-18

Victor E skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB
    Carola är superhjälpsam och vill alltid kundens bästa. Läs mer
  • 2018-03-12

Fritjof A skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB
    Väldigt trevliga och exceptionellt dedikerade. Det märks att de på riktigt vill göra ett bra jobb. Rekommenderas varmt :) Läs mer
  • Tina F

2018-03-10

Tina F skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB
    Beställde storstäd för att sen genomföra veckovisa städningar. Proffsigt bemötande, och väl genomfört i steg 1. Carola är passionerad och helt rätt person att driva denna typ av företag. Mån om kundnöjdhet och kvalitet. Nu återstår att se att veckostädnignarna uppfyller förväntningarna. Läs mer
    2018-03-12 Carola F svarar Tina F
    Hej Tina,

Tack för det! Det värmer att höra att du är så nöjd med våra tjänster och bemötandet från oss.Hoppas att ni blir lika nöjda med veckostädningen.

Allt gott

Carola
    Huvudansvarig

Hola Tina,

Muchas gracias, quedamos encantados y enamorados cada vez que tenemos la oportunidad de brindar nuestros servicios a clientes como ustedes, que confian en nuestra empresa!!

Buen fin de semana!!

Saludos cordiales

Carola y su equipo!!
  • 2018-03-05

Emelie T skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB
    Jag ringde och kontaktade er genom e bekant som har er. Och det gällde en flyttstäd.

Leveransen mottagande har varit så himla bra. Det var direkt kontakt och var en express leverans.

Och allt var väldigt fint och rent efter ni hade varit där. Läs mer
  • 2018-02-20

Sanna F skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB
    Carolas hemservice överträffade alla våra förväntningar. Vi valde att testa städhjälp för första gången för att få livspusslet att gå ihop lite enklare. Vi bokade först in en storstädning av kök och badrum men kom hem till en helstädad lägenhet (!). Kommer nu fortsätta med veckostädningar och vet inte hur vi någonsin ska kunna städa själva efter att ha såna proffs här som gjort det åt oss! Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • 2018-02-15

Gun_lis W skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB
    Carolas Hemservice har visat sig vara perfekta för oss. Vi har oregelbundet behov av städhjälp. Kommunikationen med
    Carola är utmärkt. Det viktigaste är dock att vi har förmånen av att få samma städerska hela tiden. Hon gör ett mycket bra jobb.
    Familjen Wenell Läs mer
  • Mia L

2018-01-26

Mia L skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB
    De var helt otroliga! Det var en stor tvåa som inte hade städats på många år, med ingrodd smuts i badrum och kök.
    Av alla städfirmor jag kontaktade var Carola en av de få som insåg vad som krävdes. De fixade hela lägenheten på utsatt tid och det blev skinande rent! Fakturan kom på utsatt tid med överenskommet pris.
    Dessutom var de trevliga och hade på bra musik när de städade!
    Jag kan verkligen rekommendera Carolas hemservice! Läs mer
  • 2017-12-28

Sofia T skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB
    Jag ringde Carola och bokade en grovstädning hemma hos mina föräldrar. Det var min julklapp till dem. På utsatt tid kom Carola och med sig hade hon 3 kollegor. De började kl 9 och slutade inte städa förrän allt var skinande rent - också i alla skåp, kylskåp, lådor- och då var klockan långt efter 16. Detta trots att de bara tog betalt för 5 h. Carola och hennes kollegor har gjort ett fantastiskt jobb. De tog sitt uppdrag på allvar och jag och mina föräldrar kunde fira jul i en mycket städad lägenhet. Jag rekommenderar Carola till alla som söker dn seriös städfirma. Läs mer
  • 2017-12-03

Oskar G skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB
    Väldigt nöjda med flyttstädning - bra kommunikation, grundligt utfört, smidigt. Rekommenderas! Läs mer
  • 2017-11-25

Robert L skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB
    Väldigt fin upplevelse rakt igenom, från initialt bemötande till ett snabbt och engagerat första möte. Resultat av både utökad städning och vid ett andra tillfälle grovstädning var fantastiskt. Gediget arbete med ett strålande resultat. Tack! Läs mer
  • 2017-10-23

Jenny V skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB
    Beställde en storstädning inför att jag skulle hyra ut min lgh i andra hand, och blev otroligt nöjd! Det var rent precis överallt! Utöver det så var Carola även supertrevlig och tillmötesgående. Kanske ”måste” jag nu fortsätta anlita dem, när det blev så bra :-) Läs mer
  • 2017-10-15

Peter W skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB
    Trevligt och professionellt vid kontakt och sen utfördes arbetet jättebra och noggrant. Läs mer
  • 2017-10-14

Lina G skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB
    Beställde en storstädning och är jättenöjd. Strålande rent och ordning i skåpen. Kommer fortsätta med veckostädning.
    Snabb och trevlig kontakt och väldigt bra städat! Läs mer
  • 2017-10-09

Josefine E skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB
    Vi fick ett toppenbemötande av Carola. Hon gjorde ett första hembesök redan dagen efter vi ringt och var sedan snabb med att skicka olika offertalternativ till oss. Vi valde alternativet storstädning inklusive fönsterputsning och det genomfördes redan en vecka efter att vi haft första kontakten. Vi blev jättenöjda med storstädningen och kommer fortsätta med veckostädning efter detta. Carola är väldigt serviceminded, flexibel och snabb på att svara. Vi kan verkligen rekommendera hennes städservice! Läs mer
  • 2017-10-03

Cajsa W skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB
    Carolas städservice levererar nästa nivå jämfört med andra städfirmor. Carola är professionell och vet hur god kundservice skall gå till. Hemmet blev som nytt när de har varit hos oss och de gör alltid det lilla extra. Rek. till alla jag känner! Supernöjd! Läs mer
  • 2017-09-14

Loannis K skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB
    Trevlig personal, artig och duktig! Jag rekommenderar de starkt !! Läs mer
  • 2017-09-08

Magnus E skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB
    Att släppa in någon som ska vara i ens hem medan man inte är där är lite nervöst. Carolas Hemservice ger bra personlig service, Carola är en engagerad chef med bra personal. Den som utför städningen är noga, trevlig och känns trygg Läs mer
  • 2017-09-04

Anders H skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB
    Vi tycker att Carola och hennes team var helt fantastiska!
    Det känns som att vi har fått en helt ny lägenhet :-)

// Anders &. Jennie Läs mer
  • 2017-09-01

Maria B skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB
    Väldigt seriös aktör som sköter uppdragen med stort engagemang och mycket energi. Kundkontakten var felfri och fokus låg helt på att leverera ett perfekt resultat. Aldrig haft det så fint hemma! Läs mer
  • 2017-07-27

Marcus J skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB
    Storstädningen utfördes över all förväntan. Carolas Hemservice gjorde verkligen ett strålande jobb. Allt gick snabbt och smidigt med ett fantastiskt resultat. T.o.m plastpåsarna under diskbänken sorterades. Kommer att anlita Carolas igen vid behov och jag rekommenderar de varmt om ni letar efter en städfirma i Stockholm. Läs mer
  • 2017-06-20

Camilla B skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB
    Superfint städat och mycket trevligt bemötande! Läs mer
  • 2017-05-10

Gitte L skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB
    Vi beställde en storstädning av Carola, resultatet blev fantastiskt. Jag tycker att jag städar bra men det är skillnad när proffs gör det, man kan spegla sig i kaklet i badrummet, ugnen glänser. Det var också väldigt skönt att få köksskåpen urtorkade och organiserade. Likaså att få fönstren putsade medans man satt på jobbet. Jag kunde med glädje rekommendera dem till min granne som hade träffat på dem i trappen. Läs mer

Vanadisvägen 10, 113 46 Stockholm