Läs vad 164 kunder tycker om Carolas Hem & Företagsservice AB 2

• 2021-01-20
    Carolas Hem & Företagsservice AB städar vårt kontor sedan 2019. Vi har även anlitat dem för flyttstädning. Bemötandet är alltid professionellt och flexibelt. Vi har höga krav på ett fräscht kontor eftersom vi har externa kunder/gäster. Vi har varit/är alltid nöjda med resultatet och så tacksamma över att vi hittat en så professionell och pålitlig leverantör.
  • 2021-01-15
    Har haft hemstädning genom Carolas och varit mycket nöjd. Professionella och lyhörda för önskemål. Hög tillgänglighet. Rekommenderas varmt.
  • 2020-12-22
    Kan verkligen rekommendera Carolas hem & Företagsservice. Har tagit hjälp av dem i snart tre år och är lika nöjd varje gång Inte bara städningen är perfekt utan även bemötandet. De är så omtänksamma. Min mamma hade också hjälp med städning från dem och var lika nöjd. De månade så om min mamma och var så respektfulle och deltagande då hon avled. De skötte då även slutstädningen av hennes lägenhet. Även det perfekt.
  • 2020-07-13
    Vi har hemstädning med Carolas. Positiva och service inriktade. Trevligt bemötande.
    Noggrann städning och alltid en fröjd att komma hem. Vi är jättenöjda!
  • 2020-07-05
    Otroligt duktig och pålitlig person- både vad gäller städning och admin. Jag kan verkligen rekommendera Carolas hem och företagsservice!
    skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB
    Bästa Didem, tack för dina fina ord. Det är glädje att ta hand om alla våra fina kunder! Grattis till tillskottet! Kram Admin :)

• 2020-07-04
    Utmärkt hemstädning med känsla för detaljer och det lilla extra. Vi är så nöjda med vår hemstädning.
  • 2020-07-04
    Magiskt bra på alla sätt. Perfektionister!
  • 2020-06-15
    Grundlig städning hela lägenheten.. Fönster och speglar var skinande rena. Hela lägenheten var väldigt fint städad. Kontakten med företaget var väldigt bra. Carola ringde upp, besökte mig kom och lämnade material inför städdagen och höll en sms kontakt inför besöket. Jag kände mig trygg i hennes händer. Städarna kom i tid och städade noggrant.
  • 2020-06-14
    Vilken känsla det är att ens hem är rent från golv till tak. Jag beställde en storstädning av Carolas Hem och Företagsservice AB. De var grundliga och omsorgsfulla i alla steg, bästa bemötande, bra offert, genomförandet av städningen bästa tänkbara, en fröjd att komma hem. Jag brukar inte lämna recensioner i vanliga fall, men jag vill verkligen varmt rekommendera Carolas Företagsservice.
  • 2020-05-19
    Företaget
    Carolas Hemservice är ett mycket seriöst bolag som är fackanslutna till Kommunal. Företaget känns som en familj som är väldigt mån om sin personal. Jag kan varmt rekommendera Carolas Hemservice!

Ny kund
    När vi anlitade dem för två år sedan kom Carola hem till oss och gick igenom vad vi vill få ut av städningen, vad vi prioriterar och hur ofta saker ska göras, ex våttorkning av golv. Sedan var Carola med när städarna skulle städa första gången. De skickar aldrig någon annan person än överenskommen. När vi, efter ett år, fick nya städare var Carola med dem också vid första städningen för att säkerställa våra önskemål och resultatet. Vi har städning varannan vecka samt en storstädning 1 gång per år. Då behöver vi bara dammsuga och torka handfat och toalettstol någon gång emellan.

Service
    Carola är mycket kunnig, tillmötesgående och har öga för detaljer. Det har aldrig varit problem med att avboka en städning eller att be om något extra någon gång. Skulle det vara någonting är det bara att kontakta Carola så fixar det sig. Carolas Hemservice är otroligt måna om att kunderna är nöjda. Carola talar svenska, engelska, spanska och några till språk vilket är en fördel. Hon och "kontoret" svarar snabbt på sms och telefon.

Efter två års samarbete med Carolas Hemservice känner vi oss som en del av "familjen" vilket känns väldigt fint, då det för mig var ett ganska stort steg att låta någon annan städa mitt hem.
  • 2020-04-16
    Bra städ, både flyttstäd och hemstäd. Mycket bra kommunikation med Carola som alltid svarar snabbt :)
  • 2020-04-01
    Har fått fantastiskt fin service och kan varmt rekommendera Carolas. All kontakt har varit smidig, tydlig och snabb. När jag har krånglat med nycklar osv. har det alltid bemötts på ett konstruktivt och lösningsorienterat sätt. Städningen var toppen och mycket prisvärd. Anlitade först för visningsstädning och sedan för flyttstädning.
  • 2020-02-16
    Fantastiskt effektiva och noggranna!
  • 2020-01-29
    Flyttstädning och fönsterputs gick som en dans med snabb respons, trevligt bemötande och effektivt utförande. Lägenheten blev skinande ren!
  • 2019-12-15
    Carolas Hem och företagsservice AB anlitade vi för flyttstäd av vår lägenhet efter försäljning.

Snabb offert efter förfrågan och tydlig genomgång om vad som ingick i tjänsten.

Carola och C/o levererade vad som utlovats och lite till! Fläckfri städning och ingen att klaga på från varken mig eller köpare av lägenhet. Till och med balkongen var städad trots att vi inte kommit överens om det.

Jag kan varmt rekommendera företagets tjänster, Superservice!
  • 2019-10-22
    Mycket seriösa och duktiga! Håller vad de lovar och gjorde verkligen det där lilla extra. Rekommenderas varmt!
    Christofer A
    skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB
    Hej Christofer, Vad kul att ni blev så nöjda med oss, vi blir jätteglada av att läsa ditt omdöme. Vi önskar er en superfin måndag :)

• 2019-10-22
    Storstädning i liten lägenhet. Fantastiskt bemötande och väldigt väl utfört arbete. Mycket nöjd!
  • 2019-10-22
    Vi har fått hjälp med städning, varannan vecka, i flera år. Alltid med lika bra resultat och med ett personligt bemötande och engagemang som överträffar de flesta företag. Kan varmt rekommendera Carola & Co till alla.
  • 2019-09-11
    Beställde storstädning. Andra gången jag anlitar företaget och nöjd även denna gång. Väldigt trevligt bemötande och fantastiskt resultat. Rekommenderas varmt.
  • 2019-08-21
    Jag bokade storstädning och är mycket nöjd med resultatet.
  • 2019-08-13
    Städningen av mitt hem blev såå fint och omtänksamt utfört. Såå glad och tacksam! Två ödmjuka, professionella ungdomar kom in, kavlade upp ärmarna och trolla fram ett skinande rent väldoftande hem. Hemmet var inte förfallet men misskött av mig då jag på grund av nedsatt status inte orkat själv under senaste dryga halvåret. Ja så nu kan jag njuta och koncentrera mig på min rehab utan tanke på ett ostädat hem.
    Tack Carolas Hem & Företagsservice att det var just er jag fick möta!!
    Sist men inte minst Stort Tack till Anna och Danne så fina och såå proffsiga i utförandet av sitt arbete!!!
    Fortsatt trevlig sommar!
    Med vänlig hälsning /solveig
    skrev om Carolas Hem & Företagsservice AB
    Hej Solveig, Tack för det fina betyget! Det värmer att höra att du är så nöjd med våra tjänster och bemötandet från våra kollegor!! Önskar dig en fortsatt fin dag! Allt gott Carola &Team

• 2019-08-08
    Bra kontakt, mycket trevliga. Grovstädat mitt kök och badrum med perfekt resultat. Även fönstertvätt.
    Tack Anna, vi uppskattar din feedback. Välkommen åter ❤

• 2019-06-18
    Jag köpte en stor städning av min lägenhet.
    Carola med team var mycket professionella, snabba, noggranna och trevliga!
    Jag ger dom 10 av 10.
  • 2019-06-10
    Perfekt fönsterputsning, ordning och reda, och mycket trevligt bemötande!
  • 2019-05-06
    Alltid lika härligt att komma hem till ett nystädat hem! Carola och teamet är flexibla vad gäller ändring av dagar vilket underlättar massor.
  • 2019-04-29
    The team at Carolas Hem & Företagsservice AB are professional, reliable and go the extra mile.
    Thank you Vanessa. Your opinion means a lot to us❤️

• 2019-04-13
    Mycket trevligt bemötande från första kontakt till avslutad tjänst. Den beställda stortädningen uppfyllde alla mina önskemål och förväntningar. Efter att ha påpekat en miss kom de genast och åtgärdade. Allt arbete utfört helt utan anmärkning efter det.
    Jag rekommenderar varmt Carolas Hem & företagsservice.
  • 2019-04-01
    Carola med sin personal har en otrolig service och bra bemötande. Resultat av storstädningen var utmärkt.
    Sara J
  • 2019-03-17
    Vi är supernöjda med bemötandet vi fått av Carola som är väldigt engagerad och lösningsorienterad. Tack också till duktiga Patricia som gör att det är extra mysigt och trevligt att komma hem till ett nystädat hem på fredagen. Stort tack!
  • 2019-02-26
    Trevlig bemötande, väl utfört arbete och flexibla tjänster!
  • 2019-02-25
    Fantastiskt arbete. Vi är 100% nöjda. Carolas Hemservice är både professionella och duktiga.
  • 2019-02-25
    Har hemstädning varannan vecka och är mycket nöjd! Fantastiskt att komma hem till en rendoftande lägenhet.
    Alltid trevligt och personligt bemötande och man får alltid snabbt svar via telefon och mail.
    Jag rekommenderar Carolas Hemservice varmt!
  • 2019-02-23
    Har haft flera olika städfirmor och efter två gånger med Carolas så är jag väldigt nöjd. Har ingenting alls att anmärka på.
  • 2019-02-02
    Fantastisk service och städning!
  • 2018-12-28
    100 % Lycka!! Jag gav mig själv en halv storstädning i julklapp. Carola kom med ett fantastiskt team! Den proffsigheten och glädjen är så inspirerande. Och resultatet? TOPPFINT!! Tack Eva
    Eva D
  • 2018-12-04
    Har haft hjälp varannan vecka med städning. Arbetet har varit mycket väl utfört. Proffsigt och glatt bemötande då vi varit i kontakt med företaget och behövt ändra eller lägga till någon tjänst. Jag är mycket nöjd och kan varmt rekommendera Carolas Hemservice!
  • 2018-11-05
    Efter en omgång storstäd har vi fortsatt med Carolas hemservice och städ varannan vecka. Vi är så nöjda! Det städas mycket noggrant och det är så lyxigt att komma hem till ett hem som verkligen känns rengjort!
  • 2018-11-02
    Jag beställde hemstädning 5 timmar. Med tanke på resultatet kan jag säga att det såg ut som en rejäl storstädning. Fantastiskt rent och snyggt och det där lilla extra fick jag också - rengöring av spisfläkt samt ett nytt filter till densamma, utan att begärt det. Elizabet och Miguel var dessutom två mycket duktiga och trevliga personer. Företaget kan varmt rekommenderas!
  • 2018-10-29
    Vi beställde halv-storstädning inför en stor fest hemma. Under kontakten både före och under städningen var alla hjälpsamma, trevliga och professionella. På den aktuella dagen fick firman lite problem med sjuk personal men löste det och kom som utlovat om än med lite senare start och slut. Alla jobbade dock stenhårt och resultatet blev helt fantastiskt. Huset har aldrig varit renare och vi är jättenöjda. Över förväntan och klart att rekommendera, vi hittar fortfarande (oväntade) ställen där vi ser att de har gjort rent.
  • 2018-10-07
    Alla universums stjärnor vill jag ge till Carolas Hemservice.
    Supertrevliga, oerhört noggranna och fantastiskt bra flyttstädning. Är mycket nöjd och rekommenderar detta företag med varmt hjärta
  • 2018-08-28
    Carola hemstäd gör det lilla extra för ett utmärkt resultat, och städningen har varit perfekt! Carola har i alla steg haft en snabb kommunikation och brunnit för att jag ska bli nöjd med servicen.
    Ambjörn K
  • 2018-08-03
    Det är ett nöje att ha med Carolas Hemservice att göra - enkelt att få kontakt och vi uppskattar att de välkomnar feedback på utförda tjänster i syfte att bli bättre.

Vi har anlitat Carolas hemservice för både städning och fönsterputs är på det hela taget mycket nöjda med resultatet!
  • 2018-06-01
    Carola har hanterat mig personligen hela vägen från det tillfället jag tog kontakt med henne till den stund då det var dags för städningen. Carola har alltid varit kontaktbar och tillmötesgående med svar på frågor som man har varit osäker över.
    Resultatet av själva städningen är också helt magiskt bra. Jag tog en grov städning av lägenheten och resultatet blev att jag hade fått åter den fräscha lägenhet som jag flyttat in i. En massa smådetaljer som Carola med personal fixat var pricken över i:et. Lagt handdukar snyggt, vikt ihop kläder på ett smart sätt, ställt i ordning matvaror och förändrat vårt hem till ett så mycket mer trivsamt sådant! De detaljerna som gjordes betyder att Carola med personal inte går med moppen och svabbar igenom allt så snabbt man kan utan att man går igenom allt omsorgsfullt och med känsla. Det var nog det bästa med städningen.
    Fortsättningsvis kommer jag ha städning 2ggr/månanden, med veckostädning. Ser fram emot nästa gång!

Varma hälsningar,
    Carl Johan Skoog
  • 2018-05-10
    Trevliga, noggranna och proffsigt.
    Jag kan varmt rekommendera Carola hemservice.
    Emma J
  • 2018-04-24
    Bästa kvalitet på fönsterputsning och trevligt bemötande, kan inte bli bättre. Tack Carolas Hemservice!
  • 2018-04-23
    Alltid mycket snabba svar på mail och sms. Jag har också alltid varit väldigt nöjd med resultatet.
  • 2018-04-21
    Utmärkt fönsterputsning och veckostädning hos min mamma.
  • 2018-04-18
    Mycket professionell och trevlig service, vi är supernöjda!
  • 2018-04-16
    Från början mycket bra bemötande, känns genuint och att dom vill göra oss nöjda. Hjälpsamma och gör ett mycket bra jobb!
  • 2018-04-10
    Snabbt och proffsigt bemötande ända från start. Carola tog sig tid, med kort varsel, att besöka oss innan första hemstädningen och vi hade ett bra samtal. Kommunikationen och punktligheten är något vi värderar högt och det har städteamet skött väl. Städningen är på hög nivå, det märks att de tar sitt arbete och kundens nöjdhet på allvar.