VÄLKOMMEN TILL DET LILLA FÖRETAGET MED DET STORA HJÄRTAT

Vi erbjuder hemstädning, flyttstädning, fönsterputsning och mycket mer till en av Stockholms bästa priser. Våra kunder är både privatpersoner och företag och finns i hela Stockholmsområdet.Vi är en av de mest rekommenderade städföretagen och vi är mycket stolta över att vara rekommenderade hos Reco 5 år i rad!

Carolas Hem- & Företagsservice AB grundades i Stockholm i januari 2013. Företagets filosofi är att bara det bästa är bra nog och vi vill alltid göra det “lilla extra”. Vårt mål är att bygga långsiktiga relationer med våra kunder och följa dem i livets alla skeden. Vi är också övertygade om att ett rent hem skapar harmoni, minskar stress och ger massor av hälsofördelar.

Kontakta oss idag!
Begär en offert här eller på vår hemsida så återkommer vi ett pris och bokar ett hembesök!

Läs vad 175 kunder tycker om Carolas Hem & Företagsservice AB 2

2021-07-28
    Carola med team är by far den bästa leverantören jag haft vad det gäller städning. Trevliga, flexibla och oerhört serviceminded. Rekommenderas!
    Katerina
    2021-07-25
    We’ve got help from Carolas hem for moving cleaning. They are very professional and have done a great job. Both we and the next owner are satisfied with the result. In addition, Carola is a very nice person. She actually paid us a visit beforehand to have a good estimate of the work. And she is flexible with the guarantee time for the moving cleaning. Therefore, highly recommended. And if you need städning, talk to Carola. 😀
    2021-06-16
    Enastående fint bemötande av hela personalen, och ett skinande rent resultat. Jag fick faktiskt en klump i halsen av glädje när jag kom hem och såg hur fint det var precis överallt. Vi hade beställt storstädning och fönsterputs av vår fyrarummare. Ett första bevis på hur seriös firman är fick vi när chefen kom hem till oss några dagar i förväg och gick igenom med oss vad som skulle göras och ifall vi hade några speciella önskemål. Den underbart trevliga personalen städade precis överallt där vi bett om det, och mycket mer därtill! Det här var det mesta valuta för pengarna vi någonsin fått i ett sånt här sammanhang. Vi har provat ett antal olika städfirmor och denna var helt överlägsen! Rekommenderas å det varmaste. Vänligen G F, Kungsholmen
    2021-06-10
    Mycket väl bemött.
    Höga förväntningar som de levde upp till.
    Storstädning av lägenheten som är mycket väl genomförd.
    2021-06-07
    Carola med team är by far den bästa leverantören jag haft vad det gäller städning. Trevliga, flexibla och oerhört serviceminded. Testa ni lär inte bli besvikna
    2021-05-09
    Bokade en storstädning och blev jättenöjd. Vänlig och proffsig personal och jättefint resultat. Företaget har kollektivavtal, försäkringar och friskvård för personalen.
    2021-04-30
    Väldigt professionella och trevliga
    2021-04-21
    Storstäd.
    Snabbt svar vid Offertförfrågan, kunde komma ganska omgående,.
    Prisbild bra/höll, 2 trevlig städare kom.
    Är helt nöjd, kommer anlita dem igen och rekommendera till vänner.
    2021-03-30
    Bokade storstädning med fönsterputs och de gjorde ett fantastiskt jobb! De var snabba med offert och bokning efter kontakt. Jag fick ett strålande hem med skinande fönster. Mycket nöjd!
    2021-02-27
    Flyttstädning
    Trevligt bemötande
  • Sona B
    2021-02-17
    "Alla universums stjärnor vill jag ge till Carolas Hem & Företagsservice. Supertrevliga, oerhört noggranna och fantastiskt bra städning! Är mycket nöjd och rekommenderar detta företag med varmt hjärta. "
    Ann Kristin H
    TACK
    2021-01-20
    Carolas Hem & Företagsservice AB städar vårt kontor sedan 2019. Vi har även anlitat dem för flyttstädning. Bemötandet är alltid professionellt och flexibelt. Vi har höga krav på ett fräscht kontor eftersom vi har externa kunder/gäster. Vi har varit/är alltid nöjda med resultatet och så tacksamma över att vi hittat en så professionell och pålitlig leverantör.
    2021-01-15
    Har haft hemstädning genom Carolas och varit mycket nöjd. Professionella och lyhörda för önskemål. Hög tillgänglighet. Rekommenderas varmt.
    2020-12-22
    Kan verkligen rekommendera Carolas hem & Företagsservice. Har tagit hjälp av dem i snart tre år och är lika nöjd varje gång Inte bara städningen är perfekt utan även bemötandet. De är så omtänksamma. Min mamma hade också hjälp med städning från dem och var lika nöjd. De månade så om min mamma och var så respektfulle och deltagande då hon avled. De skötte då även slutstädningen av hennes lägenhet. Även det perfekt.
    2020-07-13
    Vi har hemstädning med Carolas. Positiva och service inriktade. Trevligt bemötande.
    Noggrann städning och alltid en fröjd att komma hem. Vi är jättenöjda!
    2020-07-05
    Otroligt duktig och pålitlig person- både vad gäller städning och admin. Jag kan verkligen rekommendera Carolas hem och företagsservice!
    Bästa Didem,
    tack för dina fina ord. Det är glädje att ta hand om alla våra fina kunder!
    Grattis till tillskottet!
    Kram
    Admin :)
    2020-07-04
    Utmärkt hemstädning med känsla för detaljer och det lilla extra. Vi är så nöjda med vår hemstädning.
    2020-07-04
    Magiskt bra på alla sätt. Perfektionister!
    2020-06-15
    Grundlig städning hela lägenheten.. Fönster och speglar var skinande rena. Hela lägenheten var väldigt fint städad. Kontakten med företaget var väldigt bra. Carola ringde upp, besökte mig kom och lämnade material inför städdagen och höll en sms kontakt inför besöket. Jag kände mig trygg i hennes händer. Städarna kom i tid och städade noggrant.
    2020-06-14
    Vilken känsla det är att ens hem är rent från golv till tak. Jag beställde en storstädning av Carolas Hem och Företagsservice AB. De var grundliga och omsorgsfulla i alla steg, bästa bemötande, bra offert, genomförandet av städningen bästa tänkbara, en fröjd att komma hem. Jag brukar inte lämna recensioner i vanliga fall, men jag vill verkligen varmt rekommendera Carolas Företagsservice.
    2020-05-19
    Företaget
    Carolas Hemservice är ett mycket seriöst bolag som är fackanslutna till Kommunal. Företaget känns som en familj som är väldigt mån om sin personal. Jag kan varmt rekommendera Carolas Hemservice!

Ny kund
    När vi anlitade dem för två år sedan kom Carola hem till oss och gick igenom vad vi vill få ut av städningen, vad vi prioriterar och hur ofta saker ska göras, ex våttorkning av golv. Sedan var Carola med när städarna skulle städa första gången. De skickar aldrig någon annan person än överenskommen. När vi, efter ett år, fick nya städare var Carola med dem också vid första städningen för att säkerställa våra önskemål och resultatet. Vi har städning varannan vecka samt en storstädning 1 gång per år. Då behöver vi bara dammsuga och torka handfat och toalettstol någon gång emellan.

Service
    Carola är mycket kunnig, tillmötesgående och har öga för detaljer. Det har aldrig varit problem med att avboka en städning eller att be om något extra någon gång. Skulle det vara någonting är det bara att kontakta Carola så fixar det sig. Carolas Hemservice är otroligt måna om att kunderna är nöjda. Carola talar svenska, engelska, spanska och några till språk vilket är en fördel. Hon och "kontoret" svarar snabbt på sms och telefon.

Efter två års samarbete med Carolas Hemservice känner vi oss som en del av "familjen" vilket känns väldigt fint, då det för mig var ett ganska stort steg att låta någon annan städa mitt hem.
    2020-04-16
    Bra städ, både flyttstäd och hemstäd. Mycket bra kommunikation med Carola som alltid svarar snabbt :)
    2020-04-01
    Har fått fantastiskt fin service och kan varmt rekommendera Carolas. All kontakt har varit smidig, tydlig och snabb. När jag har krånglat med nycklar osv. har det alltid bemötts på ett konstruktivt och lösningsorienterat sätt. Städningen var toppen och mycket prisvärd. Anlitade först för visningsstädning och sedan för flyttstädning.
    2020-02-16
    Fantastiskt effektiva och noggranna!
    2020-01-29
    Flyttstädning och fönsterputs gick som en dans med snabb respons, trevligt bemötande och effektivt utförande. Lägenheten blev skinande ren!
    2019-12-15
    Carolas Hem och företagsservice AB anlitade vi för flyttstäd av vår lägenhet efter försäljning.

Snabb offert efter förfrågan och tydlig genomgång om vad som ingick i tjänsten.

Carola och C/o levererade vad som utlovats och lite till! Fläckfri städning och ingen att klaga på från varken mig eller köpare av lägenhet. Till och med balkongen var städad trots att vi inte kommit överens om det.

Jag kan varmt rekommendera företagets tjänster, Superservice!
  • Christofer A
    2019-10-22
    Mycket seriösa och duktiga! Håller vad de lovar och gjorde verkligen det där lilla extra. Rekommenderas varmt!
    Hej Christofer, Vad kul att ni blev så nöjda med oss, vi blir jätteglada av att läsa ditt omdöme. Vi önskar er en superfin måndag :) Carolas Hem & Företagsservice AB
    2019-10-22
    Storstädning i liten lägenhet. Fantastiskt bemötande och väldigt väl utfört arbete. Mycket nöjd!
    2019-10-22
    Vi har fått hjälp med städning, varannan vecka, i flera år. Alltid med lika bra resultat och med ett personligt bemötande och engagemang som överträffar de flesta företag. Kan varmt rekommendera Carola & Co till alla.
    2019-09-11
    Beställde storstädning. Andra gången jag anlitar företaget och nöjd även denna gång. Väldigt trevligt bemötande och fantastiskt resultat. Rekommenderas varmt.
    2019-08-21
    Jag bokade storstädning och är mycket nöjd med resultatet.
    2019-08-13
    Städningen av mitt hem blev såå fint och omtänksamt utfört. Såå glad och tacksam! Två ödmjuka, professionella ungdomar kom in, kavlade upp ärmarna och trolla fram ett skinande rent väldoftande hem. Hemmet var inte förfallet men misskött av mig då jag på grund av nedsatt status inte orkat själv under senaste dryga halvåret. Ja så nu kan jag njuta och koncentrera mig på min rehab utan tanke på ett ostädat hem.
    Tack Carolas Hem & Företagsservice att det var just er jag fick möta!!
    Sist men inte minst Stort Tack till Anna och Danne så fina och såå proffsiga i utförandet av sitt arbete!!!
    Fortsatt trevlig sommar!
    Med vänlig hälsning /solveig
    Hej Solveig,

Tack för det fina betyget! Det värmer att höra att du är så nöjd med våra tjänster och bemötandet från våra kollegor!!
    Önskar dig en fortsatt fin dag!

Allt gott

Carola &Team
    2019-08-08
    Bra kontakt, mycket trevliga. Grovstädat mitt kök och badrum med perfekt resultat. Även fönstertvätt.
    Tack Anna, vi uppskattar din feedback. Välkommen åter ❤ Carolas Hem & Företagsservice AB
    2019-06-18
    Jag köpte en stor städning av min lägenhet.
    Carola med team var mycket professionella, snabba, noggranna och trevliga!
    Jag ger dom 10 av 10.
    2019-06-10
    Perfekt fönsterputsning, ordning och reda, och mycket trevligt bemötande!
    2019-05-06
    Alltid lika härligt att komma hem till ett nystädat hem! Carola och teamet är flexibla vad gäller ändring av dagar vilket underlättar massor.
    2019-04-29
    The team at Carolas Hem & Företagsservice AB are professional, reliable and go the extra mile.
    Thank you Vanessa. Your opinion means a lot to us❤️ Carolas Hem & Företagsservice AB
    2019-04-13
    Mycket trevligt bemötande från första kontakt till avslutad tjänst. Den beställda stortädningen uppfyllde alla mina önskemål och förväntningar. Efter att ha påpekat en miss kom de genast och åtgärdade. Allt arbete utfört helt utan anmärkning efter det.
    Jag rekommenderar varmt Carolas Hem & företagsservice.
  • Sara J
    2019-04-01
    Carola med sin personal har en otrolig service och bra bemötande. Resultat av storstädningen var utmärkt.
    2019-03-17
    Vi är supernöjda med bemötandet vi fått av Carola som är väldigt engagerad och lösningsorienterad. Tack också till duktiga Patricia som gör att det är extra mysigt och trevligt att komma hem till ett nystädat hem på fredagen. Stort tack!
    2019-02-26
    Trevlig bemötande, väl utfört arbete och flexibla tjänster!
    2019-02-25
    Fantastiskt arbete. Vi är 100% nöjda. Carolas Hemservice är både professionella och duktiga.
    2019-02-25
    Har hemstädning varannan vecka och är mycket nöjd! Fantastiskt att komma hem till en rendoftande lägenhet.
    Alltid trevligt och personligt bemötande och man får alltid snabbt svar via telefon och mail.
    Jag rekommenderar Carolas Hemservice varmt!
    2019-02-23
    Har haft flera olika städfirmor och efter två gånger med Carolas så är jag väldigt nöjd. Har ingenting alls att anmärka på.
    2019-02-02
    Fantastisk service och städning!
  • Eva D
    2018-12-28
    100 % Lycka!! Jag gav mig själv en halv storstädning i julklapp. Carola kom med ett fantastiskt team! Den proffsigheten och glädjen är så inspirerande. Och resultatet? TOPPFINT!! Tack Eva
    2018-12-04
    Har haft hjälp varannan vecka med städning. Arbetet har varit mycket väl utfört. Proffsigt och glatt bemötande då vi varit i kontakt med företaget och behövt ändra eller lägga till någon tjänst. Jag är mycket nöjd och kan varmt rekommendera Carolas Hemservice!
    2018-11-05
    Efter en omgång storstäd har vi fortsatt med Carolas hemservice och städ varannan vecka. Vi är så nöjda! Det städas mycket noggrant och det är så lyxigt att komma hem till ett hem som verkligen känns rengjort!
    2018-11-02
    Jag beställde hemstädning 5 timmar. Med tanke på resultatet kan jag säga att det såg ut som en rejäl storstädning. Fantastiskt rent och snyggt och det där lilla extra fick jag också - rengöring av spisfläkt samt ett nytt filter till densamma, utan att begärt det. Elizabet och Miguel var dessutom två mycket duktiga och trevliga personer. Företaget kan varmt rekommenderas!
    2018-10-29
    Vi beställde halv-storstädning inför en stor fest hemma. Under kontakten både före och under städningen var alla hjälpsamma, trevliga och professionella. På den aktuella dagen fick firman lite problem med sjuk personal men löste det och kom som utlovat om än med lite senare start och slut. Alla jobbade dock stenhårt och resultatet blev helt fantastiskt. Huset har aldrig varit renare och vi är jättenöjda. Över förväntan och klart att rekommendera, vi hittar fortfarande (oväntade) ställen där vi ser att de har gjort rent.