Alla kategorier Lokalvårdare Stockholms län Solna Yassissen AB

Jungfrudansen 90, 171 51 Solna — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Yassissen AB

• Anders G
    Anders G skrev om Yassissen AB
    Yassissen ab Måleri motsvarar vad man förväntar sig av en professionell
    entreprenör. Snabba på att erbjuda offert och tydliga med vad som skulle
    göras och kunde trots många andra arbeten utföra vårt arbete med tidspress
    från oss som kunder. Makalöst bra arbetat och jag kan verkligen rekommendera
    deras tjänster. Kommer garanterat nyttja deras tjänster igen om behov
    uppkommer och kommer rekommendera dem till andra om jag får frågan.
    Verkligen fem välförtjänta stjärnor! Läs mer
  • Peter L
    Peter L skrev om Yassissen AB
    Vi anlitade Yassissen AB för en total renovering (kök, badrum, golv, tak och väggar både tapet och målning. Resultatet vart exceptionellt, projekt höll hög klass och blev klart i tid. Priset var mycket passande, och de hjälpte oss från planering till slutfört projekt. Detta innebar allt från planering, material val, kommunikation samt överlämning. Jag kan staket rekommendera Yassissen AB. //Peter Läs mer
  • Anita
    Anita skrev om Yassissen AB
    Vi anlitade Yassissen AB för att måla och tapetsera om vårt sovrum. Hustru och jag är mer än nöjda med den insats som bolaget och dess personal utförde. Vi anser oss vara kritiska och griniga om våra förväntningar inte uppfylls. I detta projekt blev våra förväntningar mer än överträffade. Allting fungerade helt klanderfritt och vänligt från det att de började tills det hela var avslutat. Kommer på tid, uppträder vänligt och lägger ned omsorg på det som görs. Att de sedan använder samma leverantör av färg och tapeter som vi själva tidigare gjort och även därifrån fått goda vitsord bara stärkte oss i uppfattningen att vi gjort rätt val. Vi kommer definitivt att anlita dem igen och igen och igen…. Vårt varma tack till Yassissen. Skulle någon behöva en utförligare recension går det att nå oss via Yassissen.

Anita Läs mer

Bästa lokalvårdarna i Solna: