Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Norrmalm Zhanghong Restaurang AB

Zhanghong Restaurang AB

Klarabergsgatan 25, 111 21 Stockholm — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Zhanghong Restaurang AB

• Noel H
    Noel H skrev om Zhanghong Restaurang AB
    Jag kanske är ensam om det men ibland kan jag känna ett sug för en klasisk "sunkbuffé", när detta händer är New Peking City en räddning när mitt hem. Dock är maten egentligen ganska god, men inte sushin, den är faktiskt inte alls god. Vill man betala 50-60 kr för en efterrätt till lunch kan jag dock rekommendera deras friterade banan med glass, den är bra. I matväg är nudlarna också bra men det är ändå en viss sunkfaktor... Om man inte har ett sug för en "sunkbuffé" ser jag ingen anledning att äta här istället för på Rice som ligger 30 meter längre ner på Nybrogatan, samma pris men bättre mat. Dock verkar personalen trevlig på New Peking, kanske ska ha en 3a för det och läget. Läs mer
  • Sara E
    Sara E skrev om Zhanghong Restaurang AB
    Jättebra buffé där den allra bästa biten är att man kan göra sin egna wok. Mycket gott och fräscht! Läs mer
  • Sofie L
    Sofie L skrev om Zhanghong Restaurang AB
    Mycket trevligt och bra på alla sätt, buffe´n är mycket prisvärd och fräsch. Har rekommenderatt vänner stället och de har också alltid varit mycket nöjda! Man kan behöva boka bord på helger bl.a. så att man är säker att få plats den tid man önskar. Läs mer
  • Ningjing C
    Ningjing C skrev om Zhanghong Restaurang AB