13 Group AB

5.0 i betyg av av 4 omdömen

Läs vad 4 kunder tycker om 13 Group AB

• 2020-02-28

VIAN ESTHER L skrev om 13 Group AB
    Överträffade alla mina förhoppningar! Har länge velat göra om badrum och kök men av rädsla att inte få till drömresultatet avvaktat, men nu satsade vi och kunde inte varit mer nöjda. Super utförande från start till slut. Oliver och hans team skötte allt inom rätt tidsram och förde alltid en god kommunikation. 5 av 5. Läs mer
  • ROLF G

2019-12-02

Verifierad kundrelation
    ROLF G skrev om 13 Group AB
    Vi anlitade 13 Group AB för totalrenovering av badrum i vår villa i Vaxholm hösten 2019. Företaget svarade snabbt på anbudsförfrågan och kom ut för att se vad som skulle göras. Eftersom kontakten gav ett seriöst intryck så ledde detta till avtal om totalentreprenad. Arbetet påbörjade enligt plan och genomfördes på de tre veckor som utlovats. Bra råd och diskussion om hur detaljer skulle utföras. Vi valde inredningsdetaljer men företaget skaffade och inkluderade allt grundmaterial. Allt arbete utfördes professionellt enligt vår upplevelse. Hantverkarna gjorde vad som var möjligt för att minimera störning i form av byggrester och damm, även om en badrumsrenovering ju är en stökig aktivitet. Nu är allt klart och vi är nöjda och förväntningar är till fullo infriade. Läs mer
  • Torbjörn D

2019-11-26

Torbjörn D skrev om 13 Group AB
    Vi anlitade 13 Group AB under 2019 för att riva vår gamla altan och bygga en ny. 13 Group hade bäst pris, dom var snabba och professionella och vi är väldigt nöjda med altanen. Läs mer
  • MARTIN H

2019-11-25

MARTIN H skrev om 13 Group AB
    Vi anlitade 13 Group AB för ett ganska så ordentligt altanbygge sommaren 2019 med mycket bra resultat.
    Altanen går runt hörnet på huset med stora höjdskillnader och två trappor, snickaren Sarvar var en riktig klippa och kom med egna synpunkter och idéer som gjorde att vi undvek flera konstigheter där vi planerat fel.
    Riktigt bra pris, klart i tid och duktiga hantverkare. Jag skulle tveka att anlita 13 Group på nytt. Läs mer

Bästa Övriga företagen nära 13 Group AB:

Testföretag AB (8.0km)
Björn W Björn W tycker:
“Ett mycket bra testföretag mås...” Läs mer