24MX

Konsumentvägen 6, 125 30 Älvsjö — Visa karta

Sverige största sortiment av reservdelar och tillbehör för motocross och enduro, allt går att handla till garanterat lägsta pris med flera smidiga betalningsalternativ.

Läs vad 7 kunder tycker om 24MX

• Markus
    Markus skrev om 24MX
    Mycket bra bemötande, snabba på att svara! Hittade det jag beställde billigare på ett annat ställe! Det var inga problem dom gick ner i pris på en gång med deras prisgaranti!
  • Robert T
    Robert T skrev om 24MX
    Hej det är jäkligt kul och handla av er för man får grejerna efter 2 dagar och det finns inga som jag vet som klarar av det,jag har handlat prylar till grabbens cross och kommer att fortsätta att handla av er, helt utan tvekan den bästa cross butiken i hela sverige
    Robban T
    2009-07-12 24MX svarar Robert T
    Hej Robert,
    Tack för rekommendationen. Det är verkligen kul att du gillar oss och du ska veta att du är mer än hjärtligt välkommen åter.

Bästa hälsningar, 24MX
  • Niclas P
    Niclas P skrev om 24MX
    Ett mycket seriöst och trevligt företag, branchens bästa kundservice!
    2009-05-23 24MX svarar Niclas P
    Hej Niclas,
    De är ord som dina som får en att vilja bli ännu bättre, tack. Kör hårt! Bästa hälsningar, 24MX
  • Hannes H
    Hannes H skrev om 24MX
    Jag tycker servicen har fungerat bra, hade mina prylar hemma effter 2 dagar... så helt godkännt!, kommer nog bli fler gånger.
    2009-05-23 24MX svarar Hannes H
    Tack Hannes,
    Varmt välkommen åter! Bästa hälsningar, 24MX
  • Linda K
    Linda K skrev om 24MX
    Handlade crossutrustning åt min son hos 24MX. Fick jättebra service och trevligt bemötande. De sprang till och med och mätte kläderna för att se till att jag får rätt storlek när jag ringde dit och frågade. Jag kan rekommendera 24MX till alla som kör cross!
    2009-05-08 24MX svarar Linda K
    Tack för de varma orden! Lycka till med säsongen! Bästa hälsningar, Daniel 24mx
  • Joseph I
    Joseph I skrev om 24MX
    Riktigt dålig kundsupport. Har ringt till dem i 3 dagar nu och fått olika svar men alltid blivit lovad att jag skulle ha grejerna senast dagen efter. När man ringer så har dem inte ens skickat iväg varorna än och skyllt på nån restad del. Riktigt uselt!
    2009-05-08 24MX svarar Joseph I
    Hej Joseph,
    Det är verkligen tråkigt att du fått otydliga svar på dina leveransfrågor. Det finns inga ursäkter för dålig kundsupport. I vår bransch överlever man tack vare sina återkommande kunder. Vi ser allvarligt på att vi brustit i vår service gentemot dig och kommer att göra allt vi kan för att förhindra att det sker fler gånger.
    Redan nästa vecka kommer vi att öka bemanningen i kundsupporten. Vi kommer också förändra rutinerna kring leveransförfrågningar på befintliga beställningar.
    Vill be om ursäkt för det bemötande du fått samt tacka dig för att du hjälper oss bli bättre.
    Hoppas att du vågar ge oss en ny chans.
    Bästa hälsningar, Daniel 24MX
  • Daniel T
    Daniel T skrev om 24MX
    Behöver du grejer till crossen, kan jag rekommendera 24MX. Sjukt mycket grejer och bra priser. Massor av sköna crosskläder från FOX. Alltid trevliga och tillmötesgående.
    2009-05-08 24MX svarar Daniel T
    Tack för rekommendationen. Sedan du skrev din rekommendation har vi fått in ytterliggare produkter från Scott och Thor, men det kanske du redan visste. Lycka till med säsongen. // Daniel 24MX

Konsumentvägen 6, 125 30 Älvsjö