24mx

24mx

3.0

Sverige största sortiment av reservdelar och tillbehör för motocross och enduro, allt går att handla till garanterat lägsta pris med flera smidiga betalningsalternativ.

9 omdömen om 24mx

ANNE L

Skickar trasiga varor och hävdar att jag som kund haft sönder dem!?Varför skulle vi ha sönder nåt vi vill ha och beställt? Ingen ny leverans eller ersättning... 🥺 Aldrig mer 24mx! Hoppas ryktet sprider sig bara.. Dem hävdar att vi skurit upp försändelsen med kniv och skurit sönder produkten?? Nu har vi ju använt fingrarna när vi öppnar försändelsen så skadan måste ha uppstått hos dem. Dem öppnar antagligen sina leveranser med kniv? Jag har ju försökt förklara detta för er. Men som sagt, aldrig mer beställning hos er. Tack för oss🤥

Tunby Fritid
4.7/5 i betyg av 323 omdömen 4.7 av 323 omdömen

MATTIAS L

Köpte en vara som levererades utan monteringsbeskrivning. Kontaktade kundtjänst vis epost då företaget inte har någon telefon och fick då höra att det inte finns någon monteringsanvisning och att jag borde kunna lista ut detta själv. Ifrågasatte om dom inte vet hur produkter dom säljer funkar men fick till svar att jsg fick skicka tillbaks varan om inte vsr nöjd. Riktigt usel kundtjänst, akta er för detta företag!

Mr Foo B

Klarar inte ens av att läsa ordern och leverera korrekt storlek, under all kritik. Håll er borta!

La Villa Travel
4.6/5 i betyg av 464 omdömen 4.6 av 464 omdömen
BadgeThreeYears

Markus

Mycket bra bemötande, snabba på att svara! Hittade det jag beställde billigare på ett annat ställe! Det var inga problem dom gick ner i pris på en gång med deras prisgaranti!

Robert T

Hej det är jäkligt kul och handla av er för man får grejerna efter 2 dagar och det finns inga som jag vet som klarar av det,jag har handlat prylar till grabbens cross och kommer att fortsätta att handla av er, helt utan tvekan den bästa cross butiken i hela sverige Robban T

Niclas P

Ett mycket seriöst och trevligt företag, branchens bästa kundservice!

Hannes H

Jag tycker servicen har fungerat bra, hade mina prylar hemma effter 2 dagar... så helt godkännt!, kommer nog bli fler gånger.

Linda K

Handlade crossutrustning åt min son hos 24MX. Fick jättebra service och trevligt bemötande. De sprang till och med och mätte kläderna för att se till att jag får rätt storlek när jag ringde dit och frågade. Jag kan rekommendera 24MX till alla som kör cross!

Joseph I

Riktigt dålig kundsupport. Har ringt till dem i 3 dagar nu och fått olika svar men alltid blivit lovad att jag skulle ha grejerna senast dagen efter. När man ringer så har dem inte ens skickat iväg varorna än och skyllt på nån restad del. Riktigt uselt!