24MX

Konsumentvägen 6, 125 30 Älvsjö — Visa karta

Sverige största sortiment av reservdelar och tillbehör för motocross och enduro, allt går att handla till garanterat lägsta pris med flera smidiga betalningsalternativ.

Läs vad 8 kunder tycker om 24MX

• Mr Foo B skrev om 24MX
    Klarar inte ens av att läsa ordern och leverera korrekt storlek, under all kritik. Håll er borta! Läs mer
  • Markus skrev om 24MX
    Mycket bra bemötande, snabba på att svara! Hittade det jag beställde billigare på ett annat ställe! Det var inga problem dom gick ner i pris på en gång med deras prisgaranti! Läs mer
  • Robert T skrev om 24MX
    Hej det är jäkligt kul och handla av er för man får grejerna efter 2 dagar och det finns inga som jag vet som klarar av det,jag har handlat prylar till grabbens cross och kommer att fortsätta att handla av er, helt utan tvekan den bästa cross butiken i hela sverige
    Robban T Läs mer
  • Niclas P skrev om 24MX
    Ett mycket seriöst och trevligt företag, branchens bästa kundservice! Läs mer
  • Hannes H skrev om 24MX
    Jag tycker servicen har fungerat bra, hade mina prylar hemma effter 2 dagar... så helt godkännt!, kommer nog bli fler gånger. Läs mer
  • Linda K
    Linda K skrev om 24MX
    Handlade crossutrustning åt min son hos 24MX. Fick jättebra service och trevligt bemötande. De sprang till och med och mätte kläderna för att se till att jag får rätt storlek när jag ringde dit och frågade. Jag kan rekommendera 24MX till alla som kör cross! Läs mer
  • Joseph I skrev om 24MX
    Riktigt dålig kundsupport. Har ringt till dem i 3 dagar nu och fått olika svar men alltid blivit lovad att jag skulle ha grejerna senast dagen efter. När man ringer så har dem inte ens skickat iväg varorna än och skyllt på nån restad del. Riktigt uselt! Läs mer
  • Daniel T
    Daniel T skrev om 24MX
    Behöver du grejer till crossen, kan jag rekommendera 24MX. Sjukt mycket grejer och bra priser. Massor av sköna crosskläder från FOX. Alltid trevliga och tillmötesgående. Läs mer