A&M Hemservice Stockholm AB

A&M Hemservice Stockholm AB

Ring 073-632 42 51 amhemservice.com

A&M Hemservice sätter alltid kunden i centrum och erbjuder konkurrenskraftig städning just när du behöver den.

9 omdömen om A&M Hemservice Stockholm AB

Carl peter arvid F
Skrev om A&M Hemservice Stockholm AB

Använt AM Hemservice ett antal år. Vi är mycket nöjda med utförda arbeten och trevlig personal. Rekommenderas varmt!

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1231 omdömen 4.7 av 1231 omdömen

Hiwa H
Skrev om A&M Hemservice Stockholm AB

Var inte det minsta nöjd med deras städning. Hade bokat en första städning och förutom basstädning hade jag bokat badrumsstädning och spis. Badrummet hade de bara städat som om det skulle varit basstädning, i köket hade de missat fläkten vilket var en av viktigaste punkterna. under fönsterbrädorna hade de missat, och även några av vägglistorna. Betalade för 12,75 timmar och tre veckor senare kommer en annan räkning för fönsterputs som gjordes samma dag. Väldigt många timmar för så lite jobb och mycket slarv. En riktig besvikelse, totalt sågad!!!

Lisa C
Skrev om A&M Hemservice Stockholm AB

Trevliga, noggranna och proffesionella! Rekommenderas varmt!

Mälardalenrent
4.4/5 i betyg av 138 omdömen 4.4 av 138 omdömen

Johan L
Skrev om A&M Hemservice Stockholm AB

Pålitlig och seriös städfirma. Efter att jag började anlita dem har mina föräldrar och min flickvän börjat köpa deras städtjänster. Som med alla städföretag så handlar det om att ha tur att få en skicklig städerska, vilket jag och mina föräldrar har. När vi haft någon annan som inhopp vid semester så har det varit klart godkänt så mitt intryck är att städarna håller hög jämn kvalité. Rekommenderas varmt! Johan Löf

Daniel D
Skrev om A&M Hemservice Stockholm AB

Toppenbra. Har använt dem i 6 år!

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 189 omdömen 4.9 av 189 omdömen

Jonatan W Jonatan W
Sara F
Skrev om A&M Hemservice Stockholm AB

Jag köper städtjänster av A&M Hemservice ca 18 h/månad. Jag är väldigt nöjd med både bemötande och kvalitet på utförda tjänster. Det är en fröjd att komma hem efter vi haft städning. Har man frågor eller synpunkter får man snabbt svar från företaget. Städarna är också väldigt trevliga och jobbar hårt hela tiden. Sammanfattningsvis är jag otroligt nöjd. Har testat flera företag tidigare men aldrig blivit riktigt nöjd förrän jag började anlita A&M.

PIA N
Skrev om A&M Hemservice Stockholm AB

Hembesök av Arek, diskuterade och bestämde städning 2 ggr i veckan. Rak och tydlig information om vad deras hemstädning innehåller. Upplever företaget som seriöst och att dom levererar vad jag vill ha. Mycket tillmötesgående och hjälpsamma när problem uppstår. Jag har alltid fått bra och snabb hjälp. Deras personal är proffsig och utför ett mycket tillfredsställande arbete.

Rent 08 AB
4.7/5 i betyg av 83 omdömen 4.7 av 83 omdömen
BadgeFourYears

Jag är väldigt nöjd med Rent 08. Mycket snabbt och bra bemötande från företaget och framförallt fantastiskt kvalitet på städningen. Rekomme

Daniel H
Skrev om A&M Hemservice Stockholm AB

Anlitar A&M för städning i hemmet. Har alltis upplevt en mycket hög servicenivå och mycket väl utfört arbete. De är väldigt tillmötesgående och flexibla. Totalt settt en väldigt bra kundupplevelse och jag skulle absolut rekommendera dem.

David P

Städning. Mycket bra. xxxxxxxxxxx