Alla kategorier Städhjälp Stockholms län Upplands-Bro A&M Hemservice AB

A&M Hemservice AB

Box 67, 114 79 Stockholm — Visa karta

A&M Hemservice sätter alltid kunden i centrum och erbjuder konkurrenskraftig städning just när du behöver den.
Bergsbrunna Tegelbruk 23, 75756, UPPSALA
FlyttHarry
Arijana H:
En utmärkt service från första kontakt till ett avslutat arbete. Vilka killar, fick till och med hjälp att bära upp ett bord som levererades...

Städhjälpsfirmor nära A&M Hemservice AB:

Bergkällavägen 34, SOLLENTUNA
Vi är experter på flytt, städ och återvinning! Läs mer ›
Bo J:
Mycket bra och trevligt bemötande, och utförande av beställning. Tydlig offert.

Läs vad 8 kunder tycker om A&M Hemservice AB

• Hiwa H
    Hiwa H skrev om A&M Hemservice AB
    Var inte det minsta nöjd med deras städning. Hade bokat en första städning och förutom basstädning hade jag bokat badrumsstädning och spis. Badrummet hade de bara städat som om det skulle varit basstädning, i köket hade de missat fläkten vilket var en av viktigaste punkterna. under fönsterbrädorna hade de missat, och även några av vägglistorna. Betalade för 12,75 timmar och tre veckor senare kommer en annan räkning för fönsterputs som gjordes samma dag. Väldigt många timmar för så lite jobb och mycket slarv. En riktig besvikelse, totalt sågad!!!
  • Lisa C
    Lisa C skrev om A&M Hemservice AB
    Trevliga, noggranna och proffesionella! Rekommenderas varmt!
  • Johan L
    Johan L skrev om A&M Hemservice AB
    Pålitlig och seriös städfirma. Efter att jag började anlita dem har mina föräldrar och min flickvän börjat köpa deras städtjänster. Som med alla städföretag så handlar det om att ha tur att få en skicklig städerska, vilket jag och mina föräldrar har. När vi haft någon annan som inhopp vid semester så har det varit klart godkänt så mitt intryck är att städarna håller hög jämn kvalité. Rekommenderas varmt!
    Johan Löf
  • Daniel D
    Daniel D skrev om A&M Hemservice AB
    Toppenbra. Har använt dem i 6 år!
  • Sara F
    Sara F skrev om A&M Hemservice AB
    Jag köper städtjänster av A&M Hemservice ca 18 h/månad. Jag är väldigt nöjd med både bemötande och kvalitet på utförda tjänster. Det är en fröjd att komma hem efter vi haft städning. Har man frågor eller synpunkter får man snabbt svar från företaget. Städarna är också väldigt trevliga och jobbar hårt hela tiden. Sammanfattningsvis är jag otroligt nöjd. Har testat flera företag tidigare men aldrig blivit riktigt nöjd förrän jag började anlita A&M.
  • Pia N
    Pia N skrev om A&M Hemservice AB
    Hembesök av Arek, diskuterade och bestämde städning 2 ggr i veckan.
    Rak och tydlig information om vad deras hemstädning innehåller.
    Upplever företaget som seriöst och att dom levererar vad jag vill ha.
    Mycket tillmötesgående och hjälpsamma när problem uppstår. Jag har alltid fått bra och snabb hjälp.
    Deras personal är proffsig och utför ett mycket tillfredsställande arbete.
  • Daniel H
    Daniel H skrev om A&M Hemservice AB
    Anlitar A&M för städning i hemmet. Har alltis upplevt en mycket hög servicenivå och mycket väl utfört arbete. De är väldigt tillmötesgående och flexibla. Totalt settt en väldigt bra kundupplevelse och jag skulle absolut rekommendera dem.
  • David P
    David P skrev om A&M Hemservice AB