Alla kategorier Kiropraktor Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Alternativmed. Inst.traditional Chinese Acupuncture Institute KB

Alternativmed. Inst.traditional Chinese Acupuncture Institute KB

Surbrunnsgatan 61, 113 27 Stockholm — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Alternativmed. Inst.traditional Chinese Acupuncture Institute KB

• PeA S
    PeA S skrev om Alternativmed. Inst.traditional Chinese Acupuncture Institute KB
    Jag gick i 7 år med en blålila och uppsvullen vänsterfot och gick till slut till AAA-kliniken på Surbrunnsgatan - och fick där både massage av benet och vaden/foten men även akupunktur. Det kändes väldigt skönt att få framförallt massagen speciellt eftersom jag är mycket stillasittande i mitt jobb och akupunkturen var "spännande" att få pröva på - men jag tror det var främst kombinationen av dessa två som gjorde att jag efter några behandlingar började känna mig bättre och svullnaden började dra sig tillbaka. De har olika personer med kunskap, utbildning och erfarenhet från både det västerländska och det österländska som jag tycker de verkar kombinera på ett bra sätt. Läs mer
  • Marian
    Marian skrev om Alternativmed. Inst.traditional Chinese Acupuncture Institute KB
    Många kombinationer av kompetenser, alla yrkesverksamma verkar kunniga, många att välja bland. Men på Norr dessa har trots namnet inget samröre med andra Aaa-kliniker bl a söder om stan (som varit enmansföretag). Läs mer

Bästa kiropraktorerna i Stockholm:

Kungsgatan 16, 75232, Uppsala