Alla kategorier Kiropraktor Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Alternativmed. Inst.traditional Chinese Acupuncture Institute KB

Alternativmed. Inst.traditional Chinese Acupuncture Institute KB

Surbrunnsgatan 61, 113 27 Stockholm — Visa karta

Stationsgränd 16, plan 5, 18450, ÅKERSBERGA
FixaRyggen.nu
Karl T:
Jag hade under en tid haft ont i höften och hört av en anhörig att FixaRyggen skulle vara bra på att hjälpa mig. Så jag bokade en tid och gi...

Kiropraktorer nära Alternativmed. Inst.traditional Chinese Acupuncture Institute KB:

Hagagatan 1, STOCKHOLM
Kontakta oss och boka en tid för att göra något åt din onda rygg! Läs mer ›
Bernhard R:
Mycket bra! Går dit regelbundet och får en frisk kropp.

Drottninggatan 101, STOCKHOLM
Kiropraktik när resultaten räknas! Läs mer ›
Niklas B:
Lyssnar alltid till helheten innan behandling, känns alltid tryggt.Tack Cheyne!att du tog dig tid, när jag var helt ur balans. /Niklas

Drottninggatan 114, STOCKHOLM
ADOLF FREDRIKS FYSIOCENTER erbjuder behandling, träning och företagshälsa. Här ... Läs mer ›
Regina A:
Har fått otroligt bra hjälp och det är extremt trevlig personal som lyssnar och hjälper

Tegnérgatan 37, STOCKHOLM
Vill du ha snabbt resultat och snabbt kunna träna igen? Vi hjälper dig omedelbar... Läs mer ›
Cesar O:
Jag gick till idrottsskadespecialisterna i förhoppning om att slippa behöva operera mitt skadade knä, efter ett halvt år kan jag idag röra p...

Läs vad 2 kunder tycker om Alternativmed. Inst.traditional Chinese Acupuncture Institute KB

• PeA S
    PeA S skrev om Alternativmed. Inst.traditional Chinese Acupuncture Institute KB
    Jag gick i 7 år med en blålila och uppsvullen vänsterfot och gick till slut till AAA-kliniken på Surbrunnsgatan - och fick där både massage av benet och vaden/foten men även akupunktur. Det kändes väldigt skönt att få framförallt massagen speciellt eftersom jag är mycket stillasittande i mitt jobb och akupunkturen var "spännande" att få pröva på - men jag tror det var främst kombinationen av dessa två som gjorde att jag efter några behandlingar började känna mig bättre och svullnaden började dra sig tillbaka. De har olika personer med kunskap, utbildning och erfarenhet från både det västerländska och det österländska som jag tycker de verkar kombinera på ett bra sätt.
  • Marian
    Marian skrev om Alternativmed. Inst.traditional Chinese Acupuncture Institute KB
    Många kombinationer av kompetenser, alla yrkesverksamma verkar kunniga, många att välja bland. Men på Norr dessa har trots namnet inget samröre med andra Aaa-kliniker bl a söder om stan (som varit enmansföretag).

Surbrunnsgatan 61, 113 27 Stockholm