Beauty By Tana AB

Beauty By Tana AB

5 omdömen om Beauty By Tana AB

Lena Liselott W
Skrev om Beauty By Tana AB

Kan inte nog rekommendera Beauty by Tana, jag har varit här ett antal gånger nu o är supernöjd! Här känner man sig ompysslad o får proffsiga skönhetsbehandlingar varje gång. Min hy är så fin nu! Hit går jag gärna fler gånger!!

Kenzan Tours
4.7/5 i betyg av 368 omdömen 4.7 av 368 omdömen
BadgeThreeYears

Eget program i Borneo Bra o konkret rådgivning när vi köpte resan. Flexibel hantering av frågor o ändringar. Programmet blev precis som vi

Nina E
Skrev om Beauty By Tana AB

Supertrevligt och professionellt bemötande. Jag är jättenöjd med min behandling och har svårt att se att jag kommer att gå till någon annan framöver!! Högsta betyg.

Karolina H
Skrev om Beauty By Tana AB

Helt fantastiskt! Om du är på jakt efter någon som verkligen lyssnar på dina hudbehov, och som med sin expertis på riktigt kan hjälpa dig så är det Tana du ska gå till. Hon är inte bara ett proffs på det hon gör, hon ser hela dig och förstår vad som är just ditt behov. Precis vad alla vi som vill se resultat behöver!

La Villa Travel
4.6/5 i betyg av 464 omdömen 4.6 av 464 omdömen
BadgeThreeYears

Gunilla K
Skrev om Beauty By Tana AB

Mycket vänligt bemötande av Tana i en rofylld miljö med professionell behandling. Kan verkligen rekommenderas.

Mari l
Skrev om Beauty By Tana AB

Personalen på Thailand Resor är helt otroligt duktiga och kunniga. Vi har jämt varit kanon nöjda och Tana har alltid med ett leende lyckats fixa och ordna med de mest omöjliga önskemålen vi har haft så att semestern blir till något extra. Jag rekommenderar varmt Thailand Resor och vi bokar inte med någon annan resebyrå då servicen slår allt annat. Tack för allt ni har fixat åt oss.

Louise S gillar detta