ABA Bygg & Renovering AB

Hagalundsgatan 8, 169 63 Solna — Visa karta

Välkommen till ABA Bygg & Renovering!

Behöver du hjälp att renovera badrummet? Fixa golvvärme? Eller funderar du på att måla om. Vi på ABA Bygg & Renovering hjälper dig med det mesta inom bygg och renovering. Våra arbeten utförs naturligtvis med de försäkringar som branschen kräver och vi är även våtrumscertifierade.

Våra tjänster:
- Stenläggning
- Rivningsarbeten
- VVS-arbeten
- Plattsättning

Hos oss på ABA Bygg och Renovering har vi kunskap, erfarenhet och flexibilitet som ledord. Varmt välkommen till oss. Läs gärna vad våra tidigare kunder tycker om oss.

Läs vad 4 kunder tycker om ABA Bygg & Renovering AB

• Ingrid Linnéa W

2019-03-17

Ingrid Linnéa W skrev om ABA Bygg & Renovering AB
    ABA renoverade vår gästtoalett och vi är mycket nöjda med vårt val. Hög kvalitet på arbetet, jättebra samarbete mellan olika yrkeskategorier, pålitliga, lätta att ha att göra med, höll tidsplanen och dessutom till ett bra pris!
    Vi rekommenderar verkligen denna firma, och kommer att välja dem igen vid behov. Tusen tack Emin och övriga gänget! Läs mer
  • 2019-01-13

Per-olof G skrev om ABA Bygg & Renovering AB
    Vi har anlitat ABA Bygg & Renovering för reparation av ett antal sättningsskador på vår villa samt viss uppfräschning i form av målning, utbyte av sanitetsporslin med mera. På det hela taget är vi mycket nöjda med ABA:s arbete, även om det förekom en del missförstånd på grund av språkförbistring med hantverkarna. Ansvarige byggledare Emin är mycket bra att ha att göra med, han har bra grepp om vilka åtgärder som står på tur, talar mycket bra svenska och är lätt att få kontakt med via telefon eller sms. Trots en viss försening blev vi mycket nöjda med ABA:s arbete, och kan rekommendera detta företag. Läs mer
    2019-01-14 Emin E svarar Per-olof G
    Tack Per-Olof!
    Ha det bäst i 2019!

Emin
  • 2019-01-10

David T skrev om ABA Bygg & Renovering AB
    ABA bygg har hjälpt mig med flera renoveringsprojekt. De har alltid varit lätta att få tag på, snabba i utförandet och generellt sett levererat enligt överenskommelse. Om problem har uppstått har vi alla gånger hittat en lösning. Jag kan varm rekommendera ABA bygg. Läs mer
    2019-01-10 Emin E svarar David T
    Tack för varma kommentarer David!
    Ett separat tack till att ni har rekommenderat oss till era vänner i flera tillfällen.

Emin E.
  • 2019-01-08

Anders P skrev om ABA Bygg & Renovering AB
    Vi har hittills köpt två större tjänster av ABA Bygg & Renovering AB. Dels fasadmålning, dels en badrumsrenovering. Därtill ett antal mindre tjänster som staketmålning, och mindre snickeri- och målningsarbeten, tapetsering etc., inomhus. ABA har agerat proffsigt och varit flexibla att ha att göra med. Jag har uppskattat det mycket, det dyker alltid upp saker som är oväntade och jag har alltid fått intrycket att ABA har kundens bästa för ögonen. Tilläggsarbeten har prissatts humant. När något har varit oklart, t ex vem som skadat hörnet på en möbel eller gjort repor i ett golv, har det alltid ordnats till utan diskussion. Det finns säkert billigare firmor men prisnivån är ändå bra, så i det stora hela prisvärt. För mig som är normalhändig men har ont om tid har det varit värdefullt att arbeta med ABA Bygg, de är kundorienterade och löser saker. Bra bemötande och bra finish på utförda arbeten. Läs mer
    2019-01-10 Emin E svarar Anders P
    Tack för fina kommentarer Anders!
    Det har alltid varit ett glädje för oss att jobba med er.

Emin E.

Hagalundsgatan 8, 169 63 Solna