Addnature

Addnature

4.1

På Addnature hittar du allt för outdoor och äventyr - klättring, vandring, paddling, löpning, cykling, skidor, resor etc. Vi startade 2000 med målet att ha det bästa sortimentet och de bästa priserna på marknaden. Du kan handla på Addnature.com eller i våra butiker på Högbergsgatan 30 och Birger Jarlsgatan 67 i Stockholm.

8 omdömen om Addnature

Mikael G
Skrev om Addnature

Har funkat bra förr men jag återvänder aldrig efter katastrofal insats i reklamationsärende. Långsamt postalternativ gör att ärendet kan dra ut väldigt långt på tiden. Personalen omväxlande helt okunnig (men ibland trevlig och okunnig) eller avmätt och dryg.

La Villa Travel
4.6/5 i betyg av 464 omdömen 4.6 av 464 omdömen
BadgeThreeYears

Fredrik B
Skrev om Addnature

Översiktilig, välsorterad, snabb, serviceminded och smidig. Perfekt helt enkelt.

Henrik P
Skrev om Addnature

Det har aldrig varit enklare att köpa outdoor produkter på nätet! Suveränt enkel hemsida att handla på, snabba leveranser och aldrig något strul med returer - vad mer kan man begära

Tunby Fritid
4.7/5 i betyg av 323 omdömen 4.7 av 323 omdömen

Marie-Louise W

Mycket bra och användbar .Välsorterad. Bra för oss som bor i landsorten

diana s
Skrev om Addnature

Jag tycker att det är en bra sida med trevlig personal vid eventuella problem, snabb service och man får varorna snabbt och ett brett utbud. Handlar gärna saker där ifrån men det är på tok för dyrt. Hade priserna varit bättre än att gå in en butik så hade jag handlat mer. Nu går det nästan alltid att hitta varorna billigare någon annan stans. Dock gör servicen och fri frakt och retur att jheldre handlar från dom vid eventuellt samma pris som i annan affär.

Daniel L
Skrev om Addnature

Kanon service, snabba leveranser, duktiga och trevliga medarbetare!

Anders R
Skrev om Addnature

Bra utbud, bra priser och snabba leveranser!

Mikael J
Skrev om Addnature

Stort utbud, snabba leveranser, enkla returer och engagerad personal, what's not to like.