Alanex Bygg AB

Veddestavägen 18, 177 61 Järfälla — Visa karta

Välkommen till Alanex Bygg AB!

Vi är byggföretaget med fokus på flexibilitet och kvalitet. Vi är vana med att arbeta i team tillsammans med andra entreprenörer. Detta för att kunna tillgodogöra de olika behov som finns ute på marknaden.

Vi som jobbar på Alanex Bygg AB har många års erfarenhet inom byggbranschen. Vi har de behörigheter som krävs för att jobba på hög höjd (upp till 9 meter) samt även certifierade för Heta arbeten. Vi har utöver det även entreprenad- och trygghetsförsäkringar hos Länsförsäkringar.

Vi ser långsiktigt i allt vi gör och förstår värdet av långsiktiga kundrelationer. Varmt välkommen att kontakta oss för mer information!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 12 kunder tycker om Alanex Bygg AB

• 2020-03-13

Viktoria D skrev om Alanex Bygg AB
    Behövde totalrenovera min bostadsrätt och fick tips via en bekant om Alanex Bygg.
    Är alltid lite skeptisk mot hantverkare då jag är mycket noggrann och pedant.
    Samarbetet med Alanex gick väldigt bra, lyhörda kom med bra råd och ideer om detaljer samt design.
    Är mycket imponerad av slutresultatet och kan varmt rekommendera Alanex Bygg. Läs mer
  • Hessam Z

2020-03-12

Hessam Z skrev om Alanex Bygg AB
    Ett stort tack till Alanex Bygg AB för ett fantastiskt jobb och god service. Läs mer
  • 2019-12-30

Victoria I skrev om Alanex Bygg AB
    Jätte nöjd med utfört arbete , snabb och bra kvalitet , starkt rekommenderat. Läs mer
  • 2019-12-20

Magnus A skrev om Alanex Bygg AB
    Fasadrenovering av putsad fasad med målning av takfot mm.
    Bra säkert utförande med hög noggrannhet och god kvalitet.
    Drog ut lite på tiden men det var mer plåtkillen som sinkade. Läs mer
  • 2019-11-28

Alexander I skrev om Alanex Bygg AB
    Bra jobb, mycket hög kvalitet och snabb utförande. Läs mer
  • 2019-11-09

Robert B skrev om Alanex Bygg AB
    Har använt Alanex ett flertal gånger med allt från enstaka ombyggnationer av kök och badrum till totalrenoveringar. Måste säga att kvalitén på deras arbeten är i toppklass och då har jag stor erfarenhet. Kan varmt rekommendera Alanex! Läs mer
  • 2019-11-08

Vanessa T skrev om Alanex Bygg AB
    Alanex bygg hjälpte oss att renovera kök och tre rum, samt flytt av ingång och byggnation av terrass och balkong.
    Vi är super nöjda. Det vi uppskattar mest är deras flexibilitet! Jag har alltid lite svårt att bestämma mig och vill gärna låta idéer växa fram! Alanex är så duktiga på att fånga upp mina idéer och göra verklighet av dem. De är jätte måna om att slutförandet blir perfekt och åtgärdar alltid minsta lilla om man skulle vara missnöjd! Jag kan verkligen rekommendera dem! Läs mer
  • Magnus A

2019-09-30

Magnus A skrev om Alanex Bygg AB
    Noggranna, snabbt och lätta att få kontakt med. Bytte föster och träfasad. Utmärkt resultat Läs mer
    2019-09-30 Alanex Bygg AB svarar Magnus A
    Tack, Magnus!
    Härligt att höra. Vi ses nästa år när det blir dags och byta taket!
  • 2019-09-24

Per G skrev om Alanex Bygg AB
    Hej, har anlitat Alanex bygg för renovering /reparation fasad och tak, är mycket nöjd med trevlig personal och ordning och reda under arbetets gång. Resultatet är mycket bra och även städning efter. Tycker att jag kan rekommendera företaget till andra. Per Grundström. Läs mer
    2019-09-30 Alanex Bygg AB svarar Per G
    Hej, Per!
    Tack för din omdömen.
    Hoppas vi kan hjälpa dig igen i framtiden!
  • 2019-09-24

Erik F skrev om Alanex Bygg AB
    Höll både tid och budget, fint resultat. Läs mer
    2019-09-30 Alanex Bygg AB svarar Erik F
    Hej, Erik!
    Tack ska du ha.
    Tveka inte och kontakta oss om du behöver mer hjälp i framtiden.
  • 2019-09-02

Peter P skrev om Alanex Bygg AB
    Alanex är noggranna punktliga och lämnade tomten alltid i fint skick, gjorde på eget initiativ sådant som låg utanför avtalet, kan varmt rekommenderas/ Peter P Läs mer
    2019-09-03 Alanex Bygg AB svarar Peter P
    Tack, Peter!
    Trevligt att du är nöjd.
    Hoppas att vi kan hjälpa till dig i framtiden också.
    Ha en fortsätt trevligt dag.
    MVH Alanex-Bygg team.
  • Torsten H

2019-08-27

Torsten H skrev om Alanex Bygg AB
    Bra arbetsledare , duktiga och arbetsvilliga takläggare och snickare. När kranen inte gick så fixade man manuell langning.... snyggt, snabbt och inga överraskningar! Läs mer
    2019-09-03 Alanex Bygg AB svarar Torsten H
    Hej, Torsten.
    Tack för ditt omdöme.
    Alltid trevligt att våra kunder är nöjda.
    Ha en fortsätt trevligt dag.
    MVH Alanex-Bygg team.

Veddestavägen 18, 177 61 Järfälla