Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Sollentuna Allbygg Entreprenad Stor Stockholm AB

Allbygg Entreprenad Stor Stockholm AB

Engelbrekts väg 9, 191 62 Sollentuna — Visa karta

Välkommen till Allbygg Entreprenad Stor Stockholm!

Vi på Allbygg Entreprenad Stor Stockholm finns till som en reaktion mot alla de byggföretag som inte kunnat ta hand om sina kunder eller varit med om fuskbyggare. Vi vill att byggbranschen ska få vara en professionell bransch där vi kan bidra med den erfarenhet vi skaffat oss under 14 års tid. Allbygg Entreprenad Stor Stockholm är byggföretaget med ambition på kvalitet. Våra tjänster är många, allt från nybyggnation, ombyggnad, badrumsrenovering, plattsättning, tapet, måleriarbeten, finsnickeriarbeten och köksmontering.

Vi har ett antal kvalitetsstämplar som vi är stolta över. Dessa är Auktoriserat PER-företag, Fora och ID06. Vi har dessutom ansvarsförsäkring och är medlemmar i svenska målarförbundet. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 14 kunder tycker om Allbygg Entreprenad Stor Stockholm AB

• 2019-01-21

Felicia K skrev om Allbygg Entreprenad Stor Stockholm AB
    Vi är jättenöjda med AESS, de genomförde en totalrenovering av vårat kök (nytt från IKEA), samt golvläggning i hall och lagning av tak i vardagsrum. De är prisvärda och tydliga i offerten med vad som ingår/inte och senare faktureringen. Kommunikationen har fungerat jättebra genom hela processen, de har varit kunniga och slutresultatet blev precis som vi hade tänkt oss. Rekommenderar AESS och kommer absolut återkomma för nya projekt i framtiden. Tack Calle, Abbe & Natig! Läs mer
  • 2019-01-15

Lana A skrev om Allbygg Entreprenad Stor Stockholm AB
    Jag anlitade AESS för en totalrenovering av mitt kök, hallgolv samt tapetsering och de har gjort ett noggrant och väl utfört arbete inom den överenskomna tiden. Natig har varit behjälplig med all form av kommunikation och gjort det med ett trevligt och professionellt bemötande. Allt har utförts enligt mina önskemål och även när det blivit lite ändringar sent från mitt håll har de ändrat om och tillmötesgått det på ett proffsigt sätt. Rekommenderar varmt AESS och anlitar dem gladeligen för kommande projekt. /Lana Läs mer

Barsamo D skrev om Allbygg Entreprenad Stor Stockholm AB
    Jätte proffessional byggfirma. Renoverade allt i min lägenhet förutom badrum, jag valde att behålla gamla garderober vilket dem ”fräschade” till och det blev snyggt gjort. Betalningen gjordes efter slutfört jobb och all material köptes av byggfirman. Duktiga och utförde jobbet på det datumet som var sagt. Läs mer
  • Kristina I

2018-12-22

Kristina I skrev om Allbygg Entreprenad Stor Stockholm AB
    Vi anlitade Allbygg för att totalrenovera vår nya lägenhet. De hade 7 veckor på sig att göra alla ytskickt, flytta hela köket och bygga ett badrum på gammal kökets plats.
    De slipade även golven och drog om all el.

De är snabba och effektiva. Natig agerar byggledare och ser till att projektleda på ett grymt sätt. Lägenheten var klar efter 7 veckor och vi var väldigt nöjda över resultatet. De ska nu hjälpa till att renovera en bekants lägenhet, vilket känns toppen. Läs mer

Bushra F skrev om Allbygg Entreprenad Stor Stockholm AB
    Vi är mycket nöjda med totalrenoveringen av vårt badrum. Allt har klaffat från första kontakten med projektledaren till färdigt badrum. En trevlig och pålitlig hantverkare som kom i tid, noggrann i sitt hantverk, städade efter sig. Har bara positivt att säga om Allbygg Entreprenad Stor Stockholm. Läs mer

Andres M skrev om Allbygg Entreprenad Stor Stockholm AB
    Vi fick hjälp med totalrenovering av kök. Killarna som var hos oss jobbade på bra, visade även stor hänsyn till oss. Hela arbetet utfördes med fokus på att vi skulle bli 100% nöjda, vilket vi även blev. På grund av materialval och till viss del miss i kommunikationen fick vi göra om kakelsättning, detta genomfördes utan krångel eller extra kostnad.

Offerten var riktigt bra rent prismässigt och Carl som offererade oss gjorde ett riktigt bra intryck.

Vi kommer troligtvis fortsätta använda oss av Allbygg vid fler tillfällen och rekommenderar andra anlita dem. Läs mer
  • Håkan A

2018-12-22

Håkan A skrev om Allbygg Entreprenad Stor Stockholm AB
    Hej 👋 Badrummet blev kanon 👌. Alla yrkesmän duktiga och trevliga.
    Vi är mycket nöjda. Läs mer

Andreas B skrev om Allbygg Entreprenad Stor Stockholm AB
    Vi renoverade 2 badrum. Arbetet sköttes perfekt och Natiq och hans gäng löste alla problem som uppstod utan problem. Priset stämde väl överens med offerten. Läs mer
  • 2018-12-21

Malmer C skrev om Allbygg Entreprenad Stor Stockholm AB
    Ett mycket trevligt och seriöst företag som håller det dom lovar och levererar utmärkt kvalité och små rättelser var aldrig något problem. Önskar lämna mina allra bästa rekommendationer. Läs mer
  • Carl B

Carl B skrev om Allbygg Entreprenad Stor Stockholm AB
    Jag har anlitat Allbygg i två omgångar. Första omgången renoverades två badrum och ett kök med ett strålande resultat. De små fel som dök upp rättades till på vägen och slutresultatet blir grymt bra.

Andra omgången har jag fått ett nytt tak och ett tredje badrum. Även en del elarbeten har gjorts i övriga huset. Kan varmt rekommendera Allbygg Läs mer
  • Ritva N

Ritva N skrev om Allbygg Entreprenad Stor Stockholm AB
    Vi har fått kök och hall renoverade av Allbygg Entreprenad.
    Jättebra jobb, bra utfört. Trevligt bemötande, lyssnar på kunden. Hämtar material om man ber om det.
    Lämnar förslag om man frågar.
    Vi är jättenöjda med både hantverkaren som utförde arbetet och ägaren.
    Vi kan varmt rekommendera Allbygg Entreprenad.

Ritva
    2018-12-21 Läs mer
  • 2018-12-21

Gabriella L skrev om Allbygg Entreprenad Stor Stockholm AB
    Jag använde dem tidigare för en lägenhetsrenovering och nu igen för att avsluta mindre saker (pga leverans dröjt från tillverkare). Snabb och smidig kommunikation med Natiq, alltid tillmötesgående och stälker frågor/kommer med förslag.
    Det som gjordes var uppsättning gardinstång, tavlor, tillsågning balkongtrall, montering panel på inbyggd frys, montering brandvarnare i tak, fix skev dörr, uppsättning vägghyllor och några lister.
    Vi missförstod varandra lite i kommunikationen kring tavlorna, men han som utförde jobbet kom tillbaks samma vecka, spacklade, målade och fixade det. Allt annat var precis som jag ville ha det, lämnades inget skräp och gjordes ordentligt. Nöjd! Läs mer
  • Tony M

Tony M skrev om Allbygg Entreprenad Stor Stockholm AB
    Totalrenovering av lägenheten på 79 m2.
    Utmärkt bemötande från företagets ägare Natig, han är lyhörd, professionell & väldigt bra på det han gör! Rekommenderas Läs mer
  • 2018-12-20

Philip L skrev om Allbygg Entreprenad Stor Stockholm AB
    Renoverad till en början vårt badrum men slutade i lite allt möjligt så som spackling, målning och lister runt om i lägenheten.
    Resultaten blev bra och det som vi inte var nöjda med fixades till utan tjafs. Med Natig och gänget på AESS kände vi oss trygga. Rekomenderar dem till vänner som skall renovera (vilket är en ovanlighet när det kommer till hantverkare från min sida) Läs mer

Engelbrekts väg 9, 191 62 Sollentuna