Älvsala Bil

Fagerdalavägen 7Q, 139 52 Värmdö — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Älvsala Bil

• 2020-08-17

Anna K skrev om Älvsala Bil
    Hade en bra upplevelse när vi köpte en Citroen Berlingo. Hade varit runt och sett många andra och ganska dåliga bilar i samma prisklass. Hade bra koll på historik och var tillmötesgående. Hjälpte även till med kontakt då vi önskade montera en dragkrok på bilen. Läs mer
    2020-08-18 Älvsala Bil svarar Anna K
    Tack ska du ha Anna och tack för att du tog dig tid att skriva några rader på Reco.se
    Jätte kul att du är nöjd med din bilinköpt samt bemötandet hos oss på Älvsala Bil.
    Lycka till med din nya bil och ha en fortsatt trevlig sommar.
    Sorin-Älvsala Bil i Gustavsberg
  • Sandra K

2020-07-20

Sandra K skrev om Älvsala Bil
    Hej, jag köpte en fantastisk Wolksvagen Touran! Jätte glada! Bra priset och bra service! Rekommenderas!!! Mvh Sandra K. Läs mer
    2020-08-18 Älvsala Bil svarar Sandra K
    Hej!
    Vi är jätte glada att du blev nöjd med din nya bil som du köpte av oss. Lycka till och trevlig sommar.
    Sorin-Älvsala Bil i Gustavsberg
  • 2020-05-06

Bertil G skrev om Älvsala Bil
    Bilen jag köpte var bra och bemötandet var bra.
    Kan rekommendera företaget
    Bertil Läs mer
    Älvsala Bil gillar detta
  • 2020-01-06

FREDRIK A skrev om Älvsala Bil
    Köpte en bil i november, säljaren sa där inne att bilen fungerar bra och att inga fel finns. Två dagar senare låter det ur drivknutarna, nån vecka senare blir det strul med bagageluckan och fick veta av en verkstad att det är även fel på spindelleder, stabilisatorstag. Gubben där inne vägrar fixa detta kostnadsfritt, bara drivknutarna går bra att fixa. Köp aldrig en bil här! Ni blir lurade. Välj en annan bilhandlare som är seriös!! Otrevlig kundservice från han! Läs mer
    2020-01-29 Älvsala Bil svarar FREDRIK A
    Du har köpt en bil den 13 November 2019 av oss. Du ringde den 12 November 2019 och visade ditt intresse för bilen samtidigt som du ställde 2 krav på oss.
    Du ville ha bilen NYBESIKTIGAD
    Du önskade att köpa bilen på kredit.
    Vi ordnade krediten åt dig- det var inga problem.
    Den 12 November samma dag som du ringde ang.bilen åkte vi till Svensk Bilprovning och besiktigade bilen
    Resultat : Godkänd utan anmärkning.
    Bilen levererades med 30 dagars Trafikgaranti.
    Senare fick du veta av "En verkstad???" att det fanns en massa fel på bilen.
    Vi erbjöd dig att hämta protokollet på felsökningen från respektive verkstad och lämna bilen till oss för egen felsökning samt åtgärder.
    Efter att vårt mail har du inte hört av dig vilket för våran del innebär att alla dina krav var en stor lögn.
  • Julia W

2018-11-16

Julia W skrev om Älvsala Bil
    Köpte bil i somras och fick först inte speciellt bra intryck av bilhandlaren då han frågade om det inte skulle vara med en man också då vi var 3 tjejer som kollade. När jag upptäckte fel blev han surmulen och sa att han kunde "hjälpa mig" att fixa ett fel som inte blivit angivet i annonsen. Jag var medveten om lackskador på bilen och han angav ett pris för att åtgärda felet hos hans mekaniker men nu när jag hör av mig i efterhand hör av mig så gäller inte det priset längre. Riktigt dåligt bemötande och dålig attityd genom hela affären. Rekommenderar inte. Läs mer
    FREDRIK A gillar detta

Fagerdalavägen 7Q, 139 52 Värmdö