AoP Bygg & Badrum AB

AoP Bygg & Badrum AB

Välkommen till AoP Bygg & Badrum AB!

Vi har över 10 års erfarenhet inom byggbranschen och har ett gott rykte på marknaden. I alla våra projekt vi tar till oss så är det du som kund som står i fokus. Vårt mål är att du ska vara 100% nöjd när jobbet är klart. Hos oss är du välkommen med mindre snickeriarbeten såväl som helrenoveringar av hus och hem.

Tjänster: Nybyggnad, ombyggnad, renovera badrum, renovera kök och mycket mer.

Vi strävar efter att lära oss nya saker varje dag. Vi levererar det vi lovar. Med oss på AoP Bygg & Badrum AB är du ett steg närmare projektet du alltid drömt om att förverkliga.

Läs vad 12 kunder tycker om AoP Bygg & Badrum AB 2

2022-02-28 Spontant omdöme
    Mycket professionella, trevliga och enkla att ha att göra med! De kom direkt och fixade mindre estetiska skavanker som upptäcktes utan någon som helst diskussion — trots att fakturan redan var betald.

Jag kan varmt rekommendera AoP för microcement-arbeten! Mycket nöjd! :)
    2022-01-11 Verifierad kund
    Vi är så nöjda med jobbet, vill gärna ge mer än 5 i betyg!

Tydlig kommunikation hela vägen, fantastiskt fint resultat och ett vänligt bemötande.

Vi kommer definitivt använda oss av AoP Bygg & El igen!
    2021-12-29 Verifierad kund
    Helrenovering av lägenhet på 80kvm med nytt kök och badrum. Stor eloge till deras hantverkare som är både duktiga hantverkare och serviceminded!
    2021-12-27 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande av ansvarig på företaget.
    Arbetet gick väldigt smidigt och el- installatören var mycket skicklig.
    Dom utförde bland annat el kabel dragning till SPA-bad, el dragning för belysning i garage, i trädgården och kabel dragning i huset för internet och TV
    2021-12-13 Verifierad kund
    Verkligen nöjd, har rekommenderat detta företag till mina bekanta. Proffsigt och trevligt bemötande under hela renoveringen. Fantastiskt duktiga hantverkare! Engagerad trevlig projektledare.

Fick även hjälp med att rita upp badrummet i 3d som hjälpte mig otroligt mycket med att bestämma de sista viktiga detaljerna.
    Kommer absolut att anlita dom igen.
    2021-12-06 Verifierad kund
    De gjorde hela vårt badrum i microcement.
    Väldigt proffsiga. Behjälpliga med även annat på bygget och gav råd utöver det vi anlitat dem för.
    Vi är mycket nöjda.
    2021-10-31 Verifierad kund
    Tycker de var kanon och enkla att kommunicera med och främst väldigt noggranna! Rekommenderar!
    2021-10-07 Verifierad kund
    Väldigt trevliga och tillmötesgående. Gjorde ett bra jobb och var snabba i sin återkoppling. Rekommenderar starkt!
    2021-09-14 Verifierad kund
    Bra bemötande och förståelse för olika frågor inom projektet. Mycket hjälpsamma och samarbetsvilliga. Mycket kunniga på sitt området. Kommer att anlita de flera gånger.
    Senaste projekt bestod av badrumsrenovering.
    //Michael W
    2021-09-12 Insamlad av företaget
    Fantastisk service och fint resultat!
    2021-06-05 Verifierad kund
    Duktiga på Microcement, flera badrum gjorda, kunderna jättenöjda, rekommenderas starkt 👌👍
  • Emil A
    skrev om AoP Bygg & Badrum AB
    2021-01-24 Insamlad av företaget
    Tack för ett bra och proffsigt arbete. Jag är jätte nöjd som kund hos er och jag skulle alla gånger återkomma till er om jag behövde hjälp igen!