Alla kategorier Tandläkare Västra Götaland Göteborg Aqua Dental Aqua Dental Göteborg Olskroken

Aqua Dental Göteborg Olskroken

Redbergsvägen 13 A, 416 65 Göteborg — Visa karta

5.0 i betyg av av 2 omdömen
Aqua Dental i Olskroken, Göteborg kombinerar alltid tandvård, kundfokus och ett bra pris. Vi gör vårt allra bästa för ditt välbefinnande och ger dig alltid kompetens och kvalitet. Våra tandläkare och tandsköterskor håller sig alltid uppdaterade inom den senaste forskningen och jobbar med moderna tekniker. Här kan du känna dig helt trygg.

Vare sig du behöver få hjälp med tandreglering, en undersökning eller kanske vill göra en tandblekning kan vi hjälpa till. Du hittar vår klinik på Redbergsvägen 13A. Varmt välkommen hit!

Läs vad 2 kunder tycker om Aqua Dental Göteborg Olskroken

• 2019-05-22

MILIJANA Z skrev om Aqua Dental Göteborg Olskroken
    Idag fick jag ett implantat utfört hos tandläkaren Martin Beiring. Måste erkänna att jag varit orolig inför detta. Men är såå nöjd! Operationen gick snabbt och smärtfritt till. Martin och tandsköterskan Jessica är så proffsiga. Kände mig väldigt trygg och väl omhändertagen. Stort tack till er! Kan varmt rekommendera Aqua Dental Olskroken Läs mer
  • 2018-10-04

Akmal S skrev om Aqua Dental Göteborg Olskroken
    Fick prata med en medarbetare från Aqua Dental och fick hjälp direkt per telefon med en gång det var bra bemötande och fick lösa problemet som uppstod vid bokning. Rekommenderas starkt att ta kontakt med personal kring bokningar och dem är jätte duktiga med att hjälpa dig på en gång med vad det än gäller. Jag älskar personer som agerar på en gång för att få kunder att bli nöjda med det som man behöver hjälp med. Stort Tack säger jag. 🙏🏻😉😀😀😀😀 Läs mer

Bästa tandläkarna i Göteborg:

Per C Per C tycker:
“Känner mig verkligen väl omhän...” Läs mer

Wieselgrensplatsen 29, 41717, GÖTEBORG