Aqua Dental Göteborg Olskroken

Aqua Dental Göteborg Olskroken

4.4

Aqua Dental i Olskroken, Göteborg kombinerar alltid tandvård, kundfokus och ett bra pris. Vi gör vårt allra bästa för ditt välbefinnande och ger dig alltid kompetens och kvalitet. Våra tandläkare och tandsköterskor håller sig alltid uppdaterade inom den senaste forskningen och jobbar med moderna tekniker. Här kan du känna dig...

7 omdömen om Aqua Dental Göteborg Olskroken

Carl Yngve Ö
Skrev om Aqua Dental Göteborg Olskroken

Jag blev kund för ganska länge sedan, men det är först nu jag kan skriva en recension. Det har nämligen tagit lång tid innan de negativa konsekvenserna av behandlingen blivit utredda. Allt blev fel från början. En lagning fick göras om. En tand sa man måste ersättas av en krona. Kronan började smärta efter fyra dagar och smärtan gick sedan runt i munnen. Tanden ovanför kronan började också göra ont men man hittade inte felet trots många försök. Tanden sprack dagen innan semestern. Jag fortsatte dumt nog. Resultatet blev...

Estetisk Tandvård Peter Ingemarsson
4.8/5 i betyg av 1280 omdömen 4.8 av 1280 omdömen

Behandling av mkt proffessionell tandhygienist.

Cecilia B Cecilia B
BOGUSLAWA A
Skrev om Aqua Dental Göteborg Olskroken

Jag var hos tandläkaren Maha för lagning av en tand. Jag fick ett väldigt fint bemötande - hon var väldigt lyhörd, ödmjuk och hade förståelse för patienter som är rädda för tandläkare - rekommenderas varmt till andra! Fik även en liten present i slutet av besöket :)

Inger Birgitta Marianne Paradi A
Skrev om Aqua Dental Göteborg Olskroken

Vänligt o snabbt mottagande. Agerar och proffsigt. Tack Jennifer och Silvana för fint arbete!

Amra H
Skrev om Aqua Dental Göteborg Olskroken

Efter några besök hos Berina har jag nästan övervunnit min tandläkarrädsla. Man känner sig trygg i hennes händer. Hon är kompetent tandläkare och otroligt trevlig och ödmjuk. Camilla jobbar med lätt hand så att klarade min behandling utan bedövning. Hon är noggrann och skicklig. Här känner man sig välkommen och får bästa tänkbara omhändertagande. Kan varmt rekommendera Aqua Dental Olskroken.

Martina B
Skrev om Aqua Dental Göteborg Olskroken

Jag väntade över 10 år med att gå till tandläkaren på grund av tandläkarskräck. När jag träffade tandläkare Jennifer och sköterskan Silvana, kände jag direkt förtroende, trygghet och att hon var så ödmjuk. Jag gjorde det man fruktar mest som patient, att dra ut en tand. Både Jennifer och Silvana var helt fantastiska! Kändes ingenting och dem var lugna, omhändertagande och så duktiga på sitt arbete! Kan inte annat än ge dem båda dem bästa rekommendationerna! Aqua Dental Olskroken är världsklass, allt från receptionen till sköterskor och tandläkare! Jag kommer aldrig gå till någon annan!

Milijana Z
Skrev om Aqua Dental Göteborg Olskroken

Idag fick jag ett implantat utfört hos tandläkaren Martin Beiring. Måste erkänna att jag varit orolig inför detta. Men är såå nöjd! Operationen gick snabbt och smärtfritt till. Martin och tandsköterskan Jessica är så proffsiga. Kände mig väldigt trygg och väl omhändertagen. Stort tack till er! Kan varmt rekommendera Aqua Dental Olskroken

Akmal S
Skrev om Aqua Dental Göteborg Olskroken

Fick prata med en medarbetare från Aqua Dental och fick hjälp direkt per telefon med en gång det var bra bemötande och fick lösa problemet som uppstod vid bokning. Rekommenderas starkt att ta kontakt med personal kring bokningar och dem är jätte duktiga med att hjälpa dig på en gång med vad det än gäller. Jag älskar personer som agerar på en gång för att få kunder att bli nöjda med det som man behöver hjälp med. Stort Tack säger jag. 🙏🏻😉😀😀😀😀