Armswe AB

Armswe AB

www.armswe.se
  • BadgeTwoYears

About company

Välkommen till Armswe AB! Vi är din snickare i Stockholm med omnejd. Vi kan hjälpa dig med en rad olika tjänster inom bygg och snickeri. Med vår erfarenhet kan vi ta ditt nästa byggprojekt till en ny nivå. Våra tjänster: Totalrenoveringar, VVS, elektriker, måleri, snickeri och diverse hantverkartjänster. Vi har utfört många...

20 omdömen om Armswe AB

Rayisa A
Escribió sobre Armswe AB

Armswe AB gjorde en fantastisk helrenovering av mitt badrum i Nacka. Bemötandet jag fick var mycket professionellt och mina förväntningar uppfylldes med råge. Jag kan verkligen rekommendera Armswe AB

Emma D
Escribió sobre Armswe AB

Vi köpte en badrumsrenovering av ArmSwe AB efter noga övervägande då detta var vår första. Efter att ha fått en mycket bra genomgång av offert och projektupplägg satte vi igång. Vi hade kommunicerat våra höga krav till ArmSwe AB i form av support och service och har genom hela projektet blivit otroligt väl bemötta där de har levt upp till våra förväntningar. Ashot har varit en stjärna och löst stort som smått samt varit väldigt tillgänglig. Renoveringen gick smidigare än vi kunnat tro och även badrummet snyggare. Vi är glada att vi valde ArmSwe AB👍🏻

Faisa D
Escribió sobre Armswe AB

Väldigt professionellt bemötande, planering och genomförande av vår renovering. Armsweden höll tidsplanen och var otroligt bra partner i processen. Mina allra varmaste rekommendationer om du önskar måla eller lägga nytt golv.

Emilia G
Escribió sobre Armswe AB

Jätte nöjda med Armswe’s arbete på vår lägenhet, de målade om hela vår lägenhet och spacklade alla våra väggar och det blev så jämnt och fint. Vi kommer anlita de i framtiden. Tack Ashot och medarbetare för toppen jobb och bemötande!

Anna H
Escribió sobre Armswe AB

Vi är mer än nöjda med arbetet Ashot och hans medarbetare gjorde på vårt hus - och kan verkligen rekommendera dem! De gjorde att par olika snickeri- och målerijobb på vår fasad och altan med stor noggrannhet, effektivitet och fantastiskt resultat. Dessutom gavs vi ett proffsigt och trevligt bemötande genom hela processen. Tack!

Jonathan L
Escribió sobre Armswe AB

Jag är mycket nöjd med process, bemötande och det fina arbetet.

Paul C
Escribió sobre Armswe AB

Vi har haft väldigt bra erfarenhet av armswe. Väldigt nöjd med allt arbete de har gjort samt med all kontakt. De har även hjälpt med extra arbete utan kostnad när jag var sjuk. Jag rekommenderar till alla mina kompisar och vi komma fortsätta anlita armswe när vi fortsätta med renoveringar.

Lena L
Escribió sobre Armswe AB

ArmsweAB utförde en total badrumsrenovering hos oss och jag är mycket glad över arbetet. Ashot är otroligt proffsig och kompetent, resultatet blev lysande. Vi hade daglig kontakt under hela arbetet och kunde snabbt kommunicera om alla beslut som ska tas under vägen. Alla inblandade hantverkare var noggranna och skickliga och har ögat även för den estetiska finishen med alla linjer och höjder och liknande. Jag är extremt nöjd med deras arbete och både rekommenderar ArmsweAB och kommer att anlita dem igen.

Svar från Armswe AB

Tack så mycket Lena för att du uppskattar vårt arbete, vi ska försöka bli ännu bättre nästa projekt!

Hiwa Z
Escribió sobre Armswe AB

Jag är mycket nöjd med Armswe och det är trovärdig. Tillit är viktigt punkt i renoveringen vilket Armswe har.

Fredrik S
Escribió sobre Armswe AB

Grym firma som är seriösa och prisvärda.

Magnus E
Escribió sobre Armswe AB

Armswe Renoverade en hyresrätt åt vår bostadsrättsförening inför försäljningen av lägenheten. Vi hade en tät kommunikation under arbetets gång. Vi fick alltid snabb respons på frågor vi hade. Hela arbetsprocessen var professionell rakt igenom. Slutresultatetet blev riktigt bra vad gäller ytskikt och detaljer.

Marie J
Escribió sobre Armswe AB

Hos mig har Armswe byggt vägg med dörr. Så professionellt gjort, bra bemötande, bra resultat och klart tidigare än vad som var tänkt. Rekommenderar verkligen! Väldigt prisvärt! Marie

Lena K
Escribió sobre Armswe AB

Vår föreningen anlitade Armswe AB för renovering av en lägenhet för försäljning, arbetet utfördes mycket professionellt och snabbt. Bra kommunikation om hur vi tänkte genom hela processen, vi är supernöjda, vi kan verkligen rekommendera detta företag. Gåsviken 1 Lena Karlsson

Siavash G
Escribió sobre Armswe AB

Vi är väldigt nöjda med lägenhetsrenoveringen. Allt var levererat i tid. Slutresultatet blev väldigt fint och proffsigt, prisvärd. Lätt och bra kommunikation om projektets omfattning och kostnader. Vi upplevde att de även gjorde en del av extra arbete, vilket vi är väldigt tacksamma.

Klas Mikael V
Escribió sobre Armswe AB

Detta företag rekommenderas. Professionella och kunniga samt trevliga att ha att göra med. Alltid lätta att få tag på. Vi anlitade dem för totalt fasadbyte på hus och förråd , målning, bygge av flera plank mm. Även byte av hängrännor och stuprör. De kan allt. Snickeri, Plåt och målning. Det var ett stort jobb. Vi blev väldigt nöjda. Vi kommer anlita dem för framtida jobb.

Lena A
Escribió sobre Armswe AB

Trevliga o ställde upp när man ringde

Frida E
Escribió sobre Armswe AB

Uppdrag: Total renovering av våning på Östermalm. Det är verkligen skillnad på byggföretag och byggföretag. Har höga krav och anlitat ett par under åren, men måste säga att Armswe AB verkligen sticker ut genom att: *Är professionella och mycket kunniga. *Tänker steget längre och ger konkreta förslag under arbetets gång. *De utför inte bara ett jobb utan gör det med hjärtat, vilket även syns. *Bra kommunikation och punktliga. *Flexibla och enkla att jobba med. *Trevliga, personliga och otroligt tillmötesgående....

Sara E
Escribió sobre Armswe AB

Rekommenderas varmt! Vi anlitade ArmSwe för ommålning av tapetserade väggar inkl bredspackling på två våningsplan inkl trapphus. I hela processen har de varit väldigt enkla att kommunicera med, snabb respons och tydlig kontakt. De skickade bilder på processen (då vi var bortresta) så vi kunde följa med. Resultatet blev jätteproffsigt och noggrant utfört. Fakturan tydlig och priset klart bättre än andra aktörer som offererade.

Elin J
Escribió sobre Armswe AB

Trevliga och proffsiga. Blev nöjd med målningen i min lägenhet.

Per-olof E
Escribió sobre Armswe AB

Vi anlitade Armswe för totalrenovering av vårt hem, inklusive badrum och kök. Vi är mycket nöjda med deras kvalitet på arbetet, allt gick enligt plan, de var professionella, vi hade inga klagomål och vi har inte haft några problem eller fel i efterhand. Vi rekommenderar dem och vi kommer att arbeta med dem för framtida arbete i vårt hem också.