Alla kategorier Trafikskola Östergötland Norrköping Arres Trafikskola i Norrköping

Arres Trafikskola i Norrköping

Nygatan 93, 602 34 Norrköping — Visa karta

Välkommen till Arres Trafikskola!

Vi är din lokala trafikskola i Norrköping! Med utbildad personal och ett härligt gäng ser vi till att du får ditt efterlängtade körkort. Är du väldigt ivrig på att få ditt körkort? Testa vår intensivkurs. Det tar bara två veckor och vi ordnar boende gratis.

Känner du istället att du vill ta fixa ditt körkort i lugn och ro så går det lika bra. Vi har alla de certifierade utbildningar som behövs. Vi hjälper dig dessutom med syntest innan det är dags att starta bilen.

För att se våra priser och erbjudanden är du välkommen att besöka vår hemsida eller varför inte ta en titt på vad våra tidigare kunder skriver om oss här nedan.
Mån-Tor: 09:00-18:00
Fre: 09:00-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 5 kunder tycker om Arres Trafikskola i Norrköping

Filip K skrev om Arres Trafikskola i Norrköping
    Intensivkursen är bra , nya schyssta bilar och bra lärare, boendet ligger centralt och bra Läs mer

Tobias B skrev om Arres Trafikskola i Norrköping
    Köpte intensivkurs.
    Sveriges bästa körskola enligt mig, allt ifrån personal bakom disken och körkortslärarna👍😊 Läs mer

Sandra N skrev om Arres Trafikskola i Norrköping
    Snabbt smidigt enkelt väldigt tydliga och trevliga lärare. Speicellt Krister och James. Fick mig att känna mig lungt när ja körde och var tydliga med att visa hur teorin och de praktiska körandet gick i hop. Receptionisten Angie var även väldigt trevlig och hjälpsam pch kunde anpassa mina körningslektioner efter mina behov. Rekomenderar starkt. Läs mer
  • Alexander G

2018-10-16

Alexander G skrev om Arres Trafikskola i Norrköping
    Är mycket nöjd med Arres Trafikskolan. Alla är kompetenta och tillmötesgående. De verkligen tar ansvar och bryr sig om sina elever och deras säkerhet i trafiken. Jag rekommenderar starkt Arres trafikskolan. Läs mer
  • Robin Y

2018-10-16

Robin Y skrev om Arres Trafikskola i Norrköping
    Bra körskola, gick dit utan att veta det minsta lilla om att köra bil, utan någon annan lärdom än Arres så fick jag mitt körkort på kort tid.
    Stort tack till James och Noa riktigt bra lärare. Läs mer

Nygatan 93, 602 34 Norrköping