Arres Trafikskola i Norrköping

Arres Trafikskola i Norrköping

Ring 011-16 45 00 www.arres.se

Välkommen till Arres Trafikskola! Vi är din lokala trafikskola i Norrköping! Med utbildad personal och ett härligt gäng ser vi till att du får ditt efterlängtade körkort. Är du väldigt ivrig på att få ditt körkort? Testa vår intensivkurs. Det tar bara två veckor och vi ordnar boende gratis. Känner du istället att du vill...

6 omdömen om Arres Trafikskola i Norrköping

Rasmus J
Skrev om Arres Trafikskola i Norrköping

Blandning av allt det man söker. Fantastiskt trevlig personal!!

Centrums Trafikskola Norrköping
4.7/5 i betyg av 372 omdömen 4.7 av 372 omdömen

Jag kommer att varna er redan på förhand att detta meddelande kan bli långt... I slutet av april 2022 tog jag kontakt med körskolan köpte e

Filip K
Skrev om Arres Trafikskola i Norrköping

Intensivkursen är bra , nya schyssta bilar och bra lärare, boendet ligger centralt och bra

Tobias B
Skrev om Arres Trafikskola i Norrköping

Köpte intensivkurs. Sveriges bästa körskola enligt mig, allt ifrån personal bakom disken och körkortslärarna👍😊

Sandra N
Skrev om Arres Trafikskola i Norrköping

Snabbt smidigt enkelt väldigt tydliga och trevliga lärare. Speicellt Krister och James. Fick mig att känna mig lungt när ja körde och var tydliga med att visa hur teorin och de praktiska körandet gick i hop. Receptionisten Angie var även väldigt trevlig och hjälpsam pch kunde anpassa mina körningslektioner efter mina behov. Rekomenderar starkt.

Alexander G
Skrev om Arres Trafikskola i Norrköping

Är mycket nöjd med Arres Trafikskolan. Alla är kompetenta och tillmötesgående. De verkligen tar ansvar och bryr sig om sina elever och deras säkerhet i trafiken. Jag rekommenderar starkt Arres trafikskolan.

Robin Y
Skrev om Arres Trafikskola i Norrköping

Bra körskola, gick dit utan att veta det minsta lilla om att köra bil, utan någon annan lärdom än Arres så fick jag mitt körkort på kort tid. Stort tack till James och Noa riktigt bra lärare.