Asiel Bygg AB

Omdömen totalt
Snittbetyg
4.4

Om företaget

Välkommen till Asiel Bygg AB! Vi på Asiel Bygg AB gör det omöjliga möjligt genom att ge dig en helhetslösning av snickeri och byggarbeten. Vi är snabba och flexibla. Vi lyssnar på vad du har att säga och tillsammans tar vi ditt nästa byggprojekt till nästa nivå. Tjänster: Byggnationer, snickerier, stenarbeten, betongarbete,...

13 omdömen om Asiel Bygg AB

Visar 13 omdömen med 4.4 i snittbetyg
Suchart T
Skrev om Asiel Bygg AB

Riktigt skojare firma med okunnig hantverkare, fel på hela bygget. Vi håller nu stämmer de där bygget blev helt felbyggt. Oseriösa, med svarta löner etc. Rekommenderar starkt att undvika dessa skojare.

Badrumsrenoverarna
4.4/5 i betyg av 77 omdömen 4.4 av 77 omdömen
Badge2019

Vi fick hjälp med att renovera hela vårt badrum. Arbetet genomfördes utan problem och vi är nöjda med resultatet och hela processen. Kan var

Emelie Elsa Birgitta O Emelie Elsa Birgitta O
Läs mer omdömen
Alan A
Skrev om Asiel Bygg AB

vi samarbetar ihop i många av våra projekt där dom har varit helt fantastiska mot våra kunder och utför jobbet utan strul eller bekymmer. Alan & co bygg montage AB

Luz N
Skrev om Asiel Bygg AB

Väl bemött. Trevliga personal. Det var flyttning som dem hjälpte med. Rekommenderar stark.

Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 42 omdömen 4.8 av 42 omdömen
Badge2022

Vattenblandare kök bra jobb bra bokad tid bra information produkt val fungerade helt ok

LEIF K
Skrev om Asiel Bygg AB

Asiel Bygg är ett företag som inte skriver avtal Har inget kontor. De vill inte skriva på avtal. Håller ej vad de lovat. Medarbetarna som kommer har inte ens verktyg. De kommer inte i tid skickar bluffakturor, försöker på alla sätt att mjölka ut allt ur kunden för arbeten som inte är gjorda. De ljuger om utförda arbeten. Passa er för dem

Adphus Ab A
Skrev om Asiel Bygg AB

Bra service snabb återkoppling Transparent redovisning av kostnader Tydligt återkoppling på samtliga frågor!

Jf Måleriteam
4.9/5 i betyg av 248 omdömen 4.9 av 248 omdömen
BadgeTenYears

Serviceinriktad och bra kundfokus! Mycket bra utfört jobb. Höll både tid och pris.

Costanera Bygg Ab C
Skrev om Asiel Bygg AB

Hej, Vi har jobbat med den här företaget och jobben har blivit gjort har blivit bra Vi som företag har bra rekommendationer för detta företag Mvh ignacio Costanera

Kodelko Bygg Ab K
Skrev om Asiel Bygg AB

De behandlade mig jätte bra personligen och i arbetet, de är det bästa när det kommer till deras jobb.

LPT Construction AB
4.2/5 i betyg av 33 omdömen 4.2 av 33 omdömen
Badge2020

Proffsiga och effektiva. Det märks att de gjort stambyten tidigare. För oss var det en ny upplevelse och vi förväntade oss kaos, stambyten ä

Serneke Sverige Ab S

Hej! Vi använde Asiel Bygg som betongentreprenör på ett projekt där de hade hand om grundläggning (balkar + fundament) samt bottenplatta och väggar. Projektet i sig var i ett garage så det försvårade förutsättningarna men jag hade aldrig några problem med just Asiel. Vi hade täta möten där vi gick igenom planeringen. De skötte förutom själva armeringen och gjutningen även hand om mängdningen av material. De var väldigt medvetna om alla kostnader och såg till att hålla de nere och höll tidsplanen så gått det gick...

Jon M
Skrev om Asiel Bygg AB

Trevligt bemötande och bra kommunikation!

Palma Bygg
4.8/5 i betyg av 445 omdömen 4.8 av 445 omdömen
Badge2024

Mycket nöjd med både slutresultat och bemötande före, under och efter min lägenhetsrenovering.

Andreas H
Skrev om Asiel Bygg AB

Snabb respons på akuta problem Skickar ut kompetent personal som blir omtyckta ute på arbetsplatserna Köpt in stenläggare, anläggare, rörläggare

Andreas S
Skrev om Asiel Bygg AB

Proffsiga och trevliga yrkesarbetare med bredkunskap

Målerispectrum
4.7/5 i betyg av 134 omdömen 4.7 av 134 omdömen
BadgeFourYears

De gjorde ett fantastiskt jobb när de målade om i vårt hus. Skicket väggarna var i innan var inte alls bra men då de gjorde ett utmärkt unde

Carolina S Carolina S
Läs mer omdömen
Struktur Sanering Ab S

Vi hyr personal från de, de är jätte duktiga på det de gör, lätt att ha att göra med de samt väldigt professionella.

Jg Bygg Och Städ Ab J

Pålitlig företag som håller planeringen och som hjälper att hitta lösningar som passar kundens önskemål

Briljant Tak & Bygg Stockholm AB
4.7/5 i betyg av 120 omdömen 4.7 av 120 omdömen
BadgeFiveYears

Mycket trevligt bemötande från början till slut. Killarna som utförde arbetet var punktliga, proffsiga och snabba. Hög kvalité på materialet

Filtrera omdömen