Atlasbalans

Atlasbalans

Call 0101-95 90 90 atlasbalans.se

About company

Atlasbalans förser professionella terapeuter med högkvalitativa produkter, tjänster och helhetslösningar. Vår vision är att göra Djupvågsbehandling och Fasciavågsbehandling till till europeisk industristandard och att effektiv behandling ska finnas tillgänglig för alla som söker friskvård, vård eller rehabilitering – för sig...

66 omdömen om Atlasbalans

Lena K
Wrote about Atlasbalans

M1 & M2, Utb Häst & Human Alltid personligt & trevligt bemötande. Bra hjälp när ngt krånglar. Bra upplägg med användarträffar, akademi och aktuell info om forskning och erfarenheter som jag som användare har nytta av. Planering för utb tillfällen & boende har ibland kommit sent, bra om det kan ligga ute tidigt för egen planering och möjlighet till bra pris på boende..

Agilokliniken - Södermalm
4.7/5 i betyg av 1024 omdömen 4.7 av 1024 omdömen

Bra förståelse för mina problem och snabb hjälp.

Pär Tomas S Pär Tomas S
Carola H
Wrote about Atlasbalans

Jag köpte en djupvåg. Jag är jätte nöjd med företagets bemötande. Trevliga och tar sig tid.

Katarina S
Wrote about Atlasbalans

Jag har haft Djupvågsmaskinen i ca 2 mån och jag älskar den. Den tar behandlingen till en annan nivå för dem som lider av smärta. Alla dagar i veckan väljer jag behandling med M1 mot en manuell faschiabehandling. Kontakten med Atlasbalans upplevs alltid som varm och hjärtligt. Jag rekommenderar den till både djur o människor.

Agilokliniken - Tumba
4.7/5 i betyg av 608 omdömen 4.7 av 608 omdömen

Otroligt duktiga, bra bemötande med trevlig personal. Proffsiga

Chippa N
Wrote about Atlasbalans

Jag leasar en M1 och är mycket nöjd med service och bemötande!

Kent Lennart L
Wrote about Atlasbalans

Jag köpte en Djup vågs maskin På ett mycket bra sätt Jag har höga förväntningar och tycker att de motsvaras På grund av min hälsa har jag inte använt maskinen som jag har tänkt Men dom behandlingar jag har utfört så kan jag säga att maskinen uppfyller de krav som jag har satt upp för att vara nöjd

Access Rehab - Sjöstaden
4.7/5 i betyg av 2586 omdömen 4.7 av 2586 omdömen

Snabb, smidig och proffsig hjälp.

Lotte W
Wrote about Atlasbalans

Köpte en fantastisk maskin av Atlasbalans. Har nu haft den i mer än 1 år och resultaten har blivit långt över det förväntade. Härligt företag med fokus på utveckling och en maskin som kan hjälpa många inom både sjukvård och friskvård. Företag med bra service och alltid tillgängliga!🔝

Ida S
Wrote about Atlasbalans

Älskar att behandla både hästar och människor med maskinen, helt fantastisk!

Agilokliniken - City
4.7/5 i betyg av 879 omdömen 4.7 av 879 omdömen

Väldigt trevligt och vänligt bemötande av kunnig personal som hjälpt mig att bli bättre i ryggen.

Anne M Charlotte H
Wrote about Atlasbalans

Arbetar med Atlasbalans djupvågs maskin sen ett tag tillbaka och har fått mycket bra resultat på både människor och hästar. Maskinen kompletterar mitt arbete på ett bra sätt och sparar på mig själv. Innehavarna av Atlasbalans är mycket hjälpsamma och tillmötesgående. De engagerar sig verkligen i sin uppgift.

Sofia K
Wrote about Atlasbalans

Atlasbalans djupvågsmaskin tar behandlingen till en annan nivå för dem som lider av smärta. Alla dagar i veckan väljer jag behandling med M1 mot en manuell faschiabehandling. Kontakten med Atlasbalans upplevs alltid varm och hjärtligt. Att ha djupvågsmaskinen som ett vertyg utöver den kundskap jag har som blivande Osteopat blir en spännande kombo för framtiden...

Agilokliniken - Arenastaden
4.7/5 i betyg av 428 omdömen 4.7 av 428 omdömen

Magnus E
Wrote about Atlasbalans

Använder Atlas balans till både häst och människor med ett häpnadsväckande resultat.

Birgitta A
Wrote about Atlasbalans

En fantastisk produkt som mina kunder verkligen uppskattar. Bra och snabb service.

Choose a reason:
Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)
4.8/5 i betyg av 320 omdömen 4.8 av 320 omdömen

Det har fungerat väldigt bra. Jag blev väl bemött och fick den hjälp jag behövde.

Joakim Karl Mikael S Joakim Karl Mikael S
Ingrid R
Wrote about Atlasbalans

leasar en djupvågsmaskin, fantastiskt engagerat och positivt bemötande av alla i företaget!

Atlasbalans och Axel B gillar detta
Karima R
Wrote about Atlasbalans

Går via Atlasbalans en utbildning som equiterapeut, behandling med djupvåg på häst. Har även köpt deras Maroon 1 djupvågsbehandlingsapparat. Personalen har ett vänligt bemötande och hittar lösningar just för mig som enskild utifrån mina behov. De har levt upp till förväntningarna jag hade innan jag påbörjade utbildningen .

Atlasbalans gillar detta
Access Rehab - Vasastan
4.7/5 i betyg av 988 omdömen 4.7 av 988 omdömen

Riktigt bra. En idrottsmassage som är värd namnet!!!

Fredrik O Fredrik O
Lennart N
Wrote about Atlasbalans

Köpte djupvågsapparat för behandling av människor. Blev bermött på ett bra sätt i början. Sedan när jag leasat apparaten och det var genomfört, så var det lite trögare att få svar när man undrade över saker. Hade såklart höga förväntningar och delvis så har företaget levt upp till dessa. Sammanfattningsvis verkar det vara ett seriöst företag som dock kunde vara lite snabbare att svara när man frågar om saker. T.ex när jag bokat av tid för att dom ska ringa från företaget till mig under arbetstid och jag bokat av...

Malee E
Wrote about Atlasbalans

Är en av tearapeuterna i landet som använder deras product djupvåg , och det funkar bra.

Lena K
Wrote about Atlasbalans

Köper utbildning/maskin för behandling (pågående) Har fått ett gott bemötande. Förväntar mig att få en god utbildning/stöd & tips inkl uppföljningar så att jag kan genomföra behandlingar på ett professionellt sätt. Och i en förlängning kunna livnära mig på mina kunskaper. Vi är inte "färdiga" ännu, men en bra bit på väg. Känns som att det finns gränslösa möjligheter så "färdig" blir jag nog inte .. =) Har en fundering angående varumärket/hur man jobbar med/planerar att jobba med att saluföra sina godkända terapeuter....

Ida N
Wrote about Atlasbalans

Proffsiga, bra service och alltid trevligt bemött! Snabb leverans!

Helene B
Wrote about Atlasbalans

Man blir väl bemött av påläst och kunnig personal. Är det ngt de inte kan svara på direkt så återkommer de inom kort.

Sebastian K
Wrote about Atlasbalans

Dom vädesätter helheten, något som ligger mig varmt om hjärtat:) Ett fantastiskt familjeföretag med fokus på att hjälpa människor!

Ulrika D
Wrote about Atlasbalans

Jag har fått ett bra bemötande och hjälp så här långt med att få min maskin och även när det blev något krångel med mitt avtal med Siemens. Jag tycker att företaget känns seriöst och förtroendeingivande, framför känns det bra för mig som liten enskild firma att Atlasbalans jobbar så bra och professionellt med marknadsföringen. Jag har fått goda behandlingsresultat på både människor och hästar med maskinen. Maskinen är något tung att stå och jobba länge med dvs flera behandlingar, men det är säkert något ni jobbar på :-)

Peter B
Wrote about Atlasbalans

Professionella och engagerade i sitt kundbemötande

Karin W
Wrote about Atlasbalans

Bra bemötande och väldigt engagerad personal som gör allt för att man ska känna sig nöjd. Snabb leverans och service av djupvågsmaskinen,måste säga att Atlasbalans lever mer än väl upp till mina förväntningar.

Kia F
Wrote about Atlasbalans

Har fått bra service och återkoppling när jag har haft några frågor . Har köpt en djupvågsmaskin

Maria J
Wrote about Atlasbalans

Kontakten via telefon och mejl har alltid varit trevlig och informativ. Jag hyr idag en maskin för humane behandling. Jag har gått en utbildning för häst. Är nöjd med allt och ser fram mot fortsatt samarbete och ny kunskap.

Anita D
Wrote about Atlasbalans

Bra bemötande. God kontakt..främst från deras sida. Villiga att hitta lösningar. Underbar produkt

Annika S
Wrote about Atlasbalans

Väldigt bra bemötande och support. Även bra uppföljning.

Yvonne I
Wrote about Atlasbalans

Jag tycker produkten är väldigt bra, lever väl upp till mina förväntningar. Konceptet med hyra, utbildning och en branschgemensam hemsida stärker banden och förtroende gentemot kund. Nu kommer lite men, ambitionerna är större än förmågan att leva upp till dem, i dagsläget. Jag tror absolut att det är övergående. Ett tips andas ut innan nästa andetag.

Maria G
Wrote about Atlasbalans

Professionellt bemötande från stund 1. Har inte köpt något av dom, utan utbildar mig genom dom. Djupvågsmaskinen är mer än utlovat. Hjälper mig i vården av människor och djur.

Anna-lena S
Wrote about Atlasbalans

Atlasbalans är mycket måna om sina kunder och är oerhört tillmötesgående. Företaget bidrager med att ge god information om sina produkter och är snabba på att svara när man behöver hjälp!

Gordana J
Wrote about Atlasbalans

Har bara positiva ord att skriva om Atlasbalans, behandlingen med vibben är helt suverän, går rätt bra på djupet av muskler och det känns vibrationen i stora delar av kroppen. Tummen upp!! Gordana

Britt-inger S
Wrote about Atlasbalans

Har blivit bemött på ett bra sätt redan när jag tog kontakt med Atlasbalans och var nyfiken på Djupvåg- animal.Hjälp med upplägg av köpet. Utförliga svar på frågor som jag undrat över. De har kontaktat mig om hur det går osv .Om jag varit nöjd med maskinen, hjälp med frågor rörande spec beh på hästen etc. Använder den nästan varje dag på våra egna hästar, hjälper även bekanta.Så bemötandet och omhändertagande jag har fått av Atlasbalans är helt fantastiskt! Hoppas att det även fortsätter i framtiden!

Sofie J
Wrote about Atlasbalans

Jag har fått ett gott bemötande och god service. Känslan är att de verkligen vill tillmötesgå kunden

Lena B
Wrote about Atlasbalans

Atlasbalans är bra men kan bli bättre. Hsr en önskan att kunna bli certifierad med djupvågsmaskinen . Mvh Lena Berglund

Lena F
Wrote about Atlasbalans

Trots min utbildning som hästmassör och friskvårdskonsulent önskar jag att atlasbalans hade haft interna kurser och genomgång på maskinen som krav för att få köpa och behandla med maskinen. Har även märkt att många kunder frågar efter det innan de släpper till sin häst. Det har hänt att jag inte fått kunder pga att detta saknas, så någon kurs och intyg vore bra. Service och bemötande från Er är 5+++++++++, mycket bra!! Var bara noga med att ställa krav på de ni säljer till så vi som jobbar med det upplevs som seriösa.

Maria H
Wrote about Atlasbalans

Har alltid fått ett bra bemötande, glada och trevliga och de svarar snabbt på frågor och återkopplar. Kan de ej svara så hänvisar de vidare. Jag hyr en djupvågsmaskin av dem på 3 år. Mycket nöjd med produkten som hitintills fungerat smärtfritt. Djupvågen ger mig mycket jobb. Jag är mycket nöjd med min upplevelse med företaget men kan tycka att man skulle ha högre kvav på att folk som får köpa, hyra maskinen är ordentligt utbildade. Många gånger man via forum läst saker som att användarna tror det är en supermaskin som...

Sofie A
Wrote about Atlasbalans

Fantastiskt företag med drivande omtänksamma människor som alltid finns till hands när man behöver hjälp!

Monica A
Wrote about Atlasbalans

Jag har haft en maskin sedan juni 2016. Behandlar på humansidan och lite häst. Maskinen fungerar bra. Driver enskild firma Muskelsupport. Finner det svårt att hitta material att använda i marknadsförings syfte för att hitta mina kunder. Det skulle behövas ett material som vi terapeuter kunde använda i vår marknadsföring. Bilder som kan laddas ner, någon film som är anpassad till våra kunder, någon bra broschyr som kort förklarar vad maskinen gör. När jag är ute på kundbesök har jag med maskinen och visar, men saknar passande...

Maria L
Wrote about Atlasbalans

Har hjälpt otroligt många hästar och människor med detta superverktyg

Karen W
Wrote about Atlasbalans

Otroligt tevligt, noggrann med alla frågor och extremst hjälpsam.

Ulrika C
Wrote about Atlasbalans

Dålig pålästa om anatomi och fysiologi

Cina L
Wrote about Atlasbalans

Mycket nöjd som kund med snabba svar på frågor och snabb service vid vid problem med maskinen.

Lili-ann H
Wrote about Atlasbalans

Wow,helt outstanding,man kan inte vara utan den

Karin M
Wrote about Atlasbalans

Bra produkt, fungerar fantastiskt bra på hästar !

Hanna K
Wrote about Atlasbalans

Jag har jobbat som massör och hästmassör i nästan 20 år och jag har alltid varit av den åsikten att en riktig handmassage är det bästa alternativet. Efter att jag testat djupvågsmaskinen på både hästar och männinskor är jag inte så säker längre. Jag aldrig fått så bra resultat så snabbt med handkraft som med maskinen. Jag tycker fortfarande inta att man kan ersätra känslan i fingrarna med en maskin men man kan få ett bättre behandlingsresultat med rätt kombination.

Helen T
Wrote about Atlasbalans

Mycket trevliga o karismatiska. Skickar personliga mail o ordnar användarträffar.

Anna-Lena W

Jag är ganska ny kund. Men allt känns bra än så länge. MVH Anna-lena

Christina J
Wrote about Atlasbalans

Hej jag har precis börjat så har inte haft så mycket än. Men har fått jättebra hjälp med allt i början att starta upp.

Nina Å
Wrote about Atlasbalans

Är personligen mycket nöjd med effekterna genom maskinen, efter att ha använt den varje dag som jag har behandlingar inbokade. Mina kunder upplever att det blir en märkbar skillnad då de lättare kan slappna av under de behandlingar jag kombinerar med maskinen och mina händer. Den största fördelen för mig är att jag sparar mina tummar och orkar därmed fler behandlingar. Efter jag började med maskinen har också den begynnande stelhet jag upplevde i mina tummar släppt. Fördelen för mina kunder är att de får skonsammare...

Annifrid G
Wrote about Atlasbalans

Överlägset bäst för att lossa på bindväven!

Staffan Ö
Wrote about Atlasbalans

En helt suverän maskin! Resultaten både syns och känns direkt efter behandling. Fungerar lika effektivt på både hästar och människor, har bara nöjda kunder så här långt.