Auto Sector AB

3.4

5 omdömen om Auto Sector AB

MIKAEL P
Skrev om Auto Sector AB

Hejsan! Har sålt mina två bilar till Auto SECTOR AB. Mycket fint bemötandet av personal. Fick bra betalt av mina bilar. Ett seriöst Bilfirma som man kan lita på. Detta kan jag varmt rekommendera. Mvh Mikael Pettersson i Trollhättan

MIKAEL P gillar detta
Haninge Bilpark
4.6/5 i betyg av 1321 omdömen 4.6 av 1321 omdömen

Ett trevligt bemötande och en hjälpsam person till ett köpe av bil Mvh Anita Wikström

Clary Anita V Clary Anita V
Peter S
Skrev om Auto Sector AB

Köpte en Jeep renegade av Auto sector för en månad sedan. Från första samtalet i telefonen tills slutförd affär så hade Janne en riktigt bra och kunnig service känsla. Bilen helt enligt beskrivning till och med bättre. Nytt batteri och omtänksammt rekondad. Helt rätt prissättning jämfört med handlarmarknaden. Så här lite över en månad och 400mil med bilen så är jag riktigt nöjd. Inga dolda fel hittade, dvs en kvalitetsbil. Skulle utan problem köpa även nästa bil av Janne och autosector.

Lizbet Linnéa B
Skrev om Auto Sector AB

Vilket bemötande! Helt ofattbart otrevliga och det skulle ställas tusen frågor. Inte fick man provköra bilen heller, för det var ju ”två timmars städjobb för dem i onödan”. Köper tyvärr inte bil på telefon eller genom att ”känna och klämma” lite, som föreslogs istället. Kundbemötandet var skrattretande och verkligen noll. Rekommenderas icke.

STHLM BIL
4.8/5 i betyg av 209 omdömen 4.8 av 209 omdömen

Håkan H
Skrev om Auto Sector AB

Grymt bra pris på bil och grymt bra service! Kan varmt rekommendera dom🙏

Olof Niklas L
Skrev om Auto Sector AB

Denna bilsäljarfirma ligger numera I Sundbyberg. De är mycket oseriösa och har en grandios stil där de ser ner på kunden. De är helt ointresserade av att föra dialog och har ett mycket otrevligt och aggressivt sätt att göra detta på. Först är de trevliga och så snart man börjar fråga saker om bilen så blir de mycket obehagligt aggressiva! Ha ej med dem att göra!!!

Carson Sverige
4.6/5 i betyg av 751 omdömen 4.6 av 751 omdömen