Autohub Sverige AB

8 omdömen om Autohub Sverige AB

Fredrik R

Mycket proffsigt bemötande samt mycket smidig bilaffär 5 ut av 5 rattmuffar

Svar från Autohub Sverige AB

Hej Fredrik! Tusen tack för ditt fina omdöme 🙏 Vi är glada för att vi fick förtroendet att köpa er bil och att ni är nöjda med vårt bemötande. Extra kul med 5 rattmuffar utav 5 möjliga 😉🥳

Bilförmedlingen Helsingborg
4.7/5 i betyg av 414 omdömen 4.7 av 414 omdömen

Har sålt 2 bilar på kort tid. Det tog ca 2-5 dagar för var bil till att bli såld till fullt begärt pris. Måste berömma Erik Odbjer som är

Anne-marie A Anne-marie A
Björn N
Skrev om Autohub Sverige AB

Blev bemött mycket bra och på ett korrekt vis. Företaget levde absolut upp till mina förväntningar Mycket possitivt ser fram emot att göra fler affärer ihop

Svar från Autohub Sverige AB

Hej Björn! Tusen tack för ditt fina omdöme 🙏 Härligt att höra att ni är nöjda med vårt bemötande och att era förväntningar infriades. Vi gör gärna fler affärer tillsammans 👍😉

Kristian D
Skrev om Autohub Sverige AB

Köpte en BMW X4 from Autohub Sverige. Trevligt och seriöst bemötande från första kontakt via mail och telefon till besöket i bilhallen. Smidig och snabb affär med bra diskussioner kring bilen. Kände efter någon vecka att bilen hade behövt en hjulinställning och det har Magnus lovat att beskosta om det behövs vilket är tacksamt. Man är alltid lite orolig när det är mindre firmor som man inte känner till men läste recensioner innan kontakt men viktigast av allt för mig var att jag kände mig trygg med Magnus som...

Svar från Autohub Sverige AB

Hej Christian! Tusen tack för ditt fina omdöme 🙏 Vi är superglada för att du är nöjd med vårt bemötande och er fina BMW X4 🥳 Det betyder mycket för oss att ha nöjda kunder som vill rekommendera andra att köpa bil av oss på ett tryggt och smidigt sätt. Tack för en väldigt trevlig affär 🤩

Jonas T
Skrev om Autohub Sverige AB

Köpte en Beetle av Autohub. Fantastiskt bemötande och seriöst hantering på alla sätt. Båda säljarna Magnus och Philip var väldigt tillmötesgående. Kan starkt rekommenderas på ALLA sätt ! Jonas och Lotta T

Svar från Autohub Sverige AB

Hej Jonas & Lotta! Tusen tack för ert fina omdöme 🙏 Så härligt att ni är nöjda med vårt bemötande och att ni rekommenderar oss. Hoppas att ni får många härliga turer med er fina cabbe 🤩

Stefan E
Skrev om Autohub Sverige AB

Köpte en bil från autohub och upplevde att de verkligen satte kunden i första hand. Fantastisk service och en snabb och smidig affär. Kan bara rekommendera att köpa bil hos autohub.

Svar från Autohub Sverige AB

Hej Stefan! Tusen tack för ditt fina omdöme 🙏 Så roligt att höra att ni är nöjda med vårt bemötande och er röda pärla 😀

Daniel V
Skrev om Autohub Sverige AB

Köpte MB GLC 300e, personalen var trevliga och affären gick snabbt och smidigt. Rekommenderas varmt

Svar från Autohub Sverige AB

Hej Daniel! Tusen tack för ditt fina omdöme 🙏 Det gläder oss att du är nöjd med bilen och vårt bemötande! Autohub Sverige 😀

Tim J
Skrev om Autohub Sverige AB

Grymt bemötande! Fick lite strul med bilen strax efter jag köpte den men Magnus och Co åtgärdade problemet med glatt bemötande! Det kändes tryggt genom hela köpet och även nu efteråt!

Svar från Autohub Sverige AB

Hej Tim! Tusen tack för ditt fina omdöme 🙏 Kul att ni är nöjda med allt! Och tack för det smidiga samarbetet efter leveransen 😀 Autohub Sverige

Marcus A
Skrev om Autohub Sverige AB

Jättebra! Ordning och reda! Väldigt bra säljare med koll på läget. Skötte allt perfekt när jag reserverade bilen och sedan hämtade bilen.

Svar från Autohub Sverige AB

Hej Marcus! Tusen tack för ditt fina omdöme 🙏 Härligt att du är nöjd med oss och din bil 😀 Autohub Sverige