Alla kategorier Begagnade bilar Västra Götaland Mark Autoimprove AB

Varbergsvägen 219, 511 96 Berghem — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Autoimprove AB

• Marcin D
    Marcin D skrev om Autoimprove AB
    Har köpt mina sista 3 bilar där och är mkt nöjd, proffsigt sälj inget krångel och tagit mina inbyten. Såg ganska etablerade ut och ger tillgång till bilens historik, det räcker för mig!
  • Anna N
    Anna N skrev om Autoimprove AB
    Hej, köpte nyligen en X5 från 2009 hos de och måste bara berömma personalen, bilen var precis som säljaren beskrev och allt gick snabbt och smidigt och vilken bilsalong verkligen något utöver det vanliga, kan verkligen rekomendera firman och lycka till
  • J
    J skrev om Autoimprove AB
    Killarna kan inte mycket om bilar. Men pröva fråga om parfym och nagellack så vet dom säkert ett och annat. Var spekulant på en bil hos dom. Hittade allvarliga brister på fordonet. Försäljaren låtsades ringa runt till någon märkeskunnig mekaniker som påstod att det skulle vara så. Dom trodde verkligen att jag var född igår. Nä nä nä pojkar. Mig lurar ni inte!
    Passa er!
  • J