Alla kategorier Bilverkstad Västra Götaland Göteborg Automekano i Göteborg

Automekano i Göteborg

Tackjärnsg. 4, 417 07 Göteborg — Visa karta

Välkommen till oss på Automekano bil- och däckservice!

Här kan du tryggt lämna in din bil på service. Vi är en auktoriserad bilverkstad som förutom bilreparationer och rekonditionering också erbjuder en rad tjänster för dig och din bil.

Vi är en fullserviceanläggning och kan hjälpa till med service för både bil och lätt lastbil upp till 7 ton, utan problem. Vi är specialiserad märkesverkstad för SsangYong och har åtta års erfarenhet av deras program

Däckservice har vi många års erfarenhet kring. Vi vet vad fabrikanterna rekommenderar och använder modern teknisk utrustning när vi undersöker, reparerar eller monterar dina däck. Du kan även förvara de däck du inte använder hos oss.

I vår plåtverkstad kan vi även laga plåtskador eller utföra annat arbete på karossen.
Södra Hildedalsgatan 7, 41705, GÖTEBORG
BRAB Autoservice
Marie P:
Nöjd med allt. God service. Det enda jag skall fråga är varför inte luftfiltret var bytt när de gjorde service.

Bilverkstäder nära Automekano i Göteborg:

Karlsbogårdsgatan 2, Hising Kärra
Ewa B:
Fantastiskt bemötande, professionell service till jätte bra pris !!! Rekommenderar till alla !

Marieholmsgatan 130b, Göteborg
Petterssons Bil & Maskinservice drivs av tre relativt unga men mycket erfarna br... Läs mer ›
Marie A:
Effektivt och väl utfört arbete till bra pris. Rekommenderas!

TAGENEVÄGEN 62, Hisings Kärra
Vi på BVV bil erbjuder förmånliga möjligheter till delbetalning. Läs mer ›
Magnus B:
Jag hoppas inte att det är sista gången jag köper en bil där. Fantastiskt team allihop. Väldigt nöjd.

Almanacksvägen 1, GÖTEBORG
Kom in med bilen till oss på Mekonomen Kortedala! Läs mer ›
Yvonne W:
Jag har varit hos er många gånger och jag är väldigt nöjd med allt ni gör. Det blir 5 sjärnor

Läs vad 2 kunder tycker om Automekano i Göteborg

• Berno D
    Berno D skrev om Automekano i Göteborg
    Automekano är en mycket kompetent och pålitlig bilverkstad som jag i nära 25 år varit en trogen och nöjd kund hos. Automekano har en hög servicegrad och har alltid utfört såväl förebyggande servicar som reparationer till min fulla belåtenhet. Verkstaden har ett centralt o tillgängligt läge på Ringön. Jag kan med nöje rekommendera Automekano som en pålitlig bilverkstad.
  • Jakob L
    Jakob L skrev om Automekano i Göteborg
    Fixade det de skulle, till lägre pris än förväntat. De höll tiden och hörde av sig som utlovat. Personal finns på plats och de svarar när man ringer. Dubbeltumme!

Tackjärnsg. 4, 417 07 Göteborg