Alla kategorier Bilverkstad Västra Götaland Göteborg Automekano i Göteborg

Automekano i Göteborg

Tackjärnsg. 4, 417 07 Göteborg — Visa karta

Välkommen till oss på Automekano bil- och däckservice!

Här kan du tryggt lämna in din bil på service. Vi är en auktoriserad bilverkstad som förutom bilreparationer och rekonditionering också erbjuder en rad tjänster för dig och din bil.

Vi är en fullserviceanläggning och kan hjälpa till med service för både bil och lätt lastbil upp till 7 ton, utan problem. Vi är specialiserad märkesverkstad för SsangYong och har åtta års erfarenhet av deras program

Däckservice har vi många års erfarenhet kring. Vi vet vad fabrikanterna rekommenderar och använder modern teknisk utrustning när vi undersöker, reparerar eller monterar dina däck. Du kan även förvara de däck du inte använder hos oss.

I vår plåtverkstad kan vi även laga plåtskador eller utföra annat arbete på karossen.
Hultagatan 49, 50750, Borås
Meca Hulta
Stefan L:
Har alltid, från start fått ett superbemötande från MECA Hulta i Borås. Alltid varit lyhörda på mina önskemål, snabb och bra service, och de...

Bilverkstäder nära Automekano i Göteborg:

Karlsbogårdsgatan 2, Hising Kärra
Speedy Bilservice i Tagene är din verkstadskedja som erbjuder helhetslösningar t... Läs mer ›
Jouni L:
Grymt bra service, trevligt bemötande och ett gott helhetsintryck! Nöjda kunder kommer alltid tillbaka och jag är en av dem :-)

TAGENEVÄGEN 62, Hisings Kärra
Vi på BVV bil erbjuder förmånliga möjligheter till delbetalning. Läs mer ›
Magnus B:
Jag hoppas inte att det är sista gången jag köper en bil där. Fantastiskt team allihop. Väldigt nöjd.

Almanacksvägen 1, GÖTEBORG
Kom in med bilen till oss på Mekonomen Kortedala! Läs mer ›
Ann-charlotte J:
Bemötandet från företaget har varit toppen under hela min upplevelse, de bytte avgasröret på min bil och jag tyckte hela proceduren var väld...

Ångpannegatan 4, Göteborg
Monte bil erbjuder bilförsäljning och service av de flesta bilmärken. Kundnöjdhe... Läs mer ›
Milos R:
Jätte trevligt att samarbeta med Monte bil . Jag återkommer till dom igen smidigt och enkelt synd att det inte finns fler som dom

Läs vad 2 kunder tycker om Automekano i Göteborg

• Berno D
    Berno D skrev om Automekano i Göteborg
    Automekano är en mycket kompetent och pålitlig bilverkstad som jag i nära 25 år varit en trogen och nöjd kund hos. Automekano har en hög servicegrad och har alltid utfört såväl förebyggande servicar som reparationer till min fulla belåtenhet. Verkstaden har ett centralt o tillgängligt läge på Ringön. Jag kan med nöje rekommendera Automekano som en pålitlig bilverkstad.
  • Jakob L
    Jakob L skrev om Automekano i Göteborg
    Fixade det de skulle, till lägre pris än förväntat. De höll tiden och hörde av sig som utlovat. Personal finns på plats och de svarar när man ringer. Dubbeltumme!

Tackjärnsg. 4, 417 07 Göteborg