Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Huddinge B Nilsson & Co Badrum, Kök och Golv AB

B Nilsson & Co Badrum, Kök och Golv AB

Jägerhorns Väg 15, 141 75 Kungens kurva — Visa karta

Chronas vägen 7, 14171, SEGELTORP
Rickard E:
Det märks att Stenskivor är vana att arbeta mot privatpersoner och har en tydlighet i sin process som är välbehövlig för att få det hela att...

Byggföretag nära B Nilsson & Co Badrum, Kök och Golv AB:

Chronas vägen 7, SEGELTORP
Vårt mål är alltid att du som kund ska bli nöjd. Vi har redan idag många nöjda k... Läs mer ›
Rickard E:

Hamringevägen 1, Tullinge
Hanna V:
Vi anlitade Palma Totalentreprenad för total renovering av nedervåningen i vårt hus. Golv, väggar, tak, badrum och kök. Vi är såååå nöjda. D...

Elsa Brändströms Gata 52, HÄGERSTEN
Finsk Byggservice - Snabb service, god kvalité och fördelaktiga priser! Läs mer ›
Linda F:
Bra och trevligt bemötande och bra utfört arbete. Vi hade både snickare, målare och elektriker och är mycket nöjda med resultatet!

Frejgatan 13, STOCKHOLM
För att säkerställa bästa möjliga service väljer vi noggrant ut vår personal och... Läs mer ›
Ingrid W:
Pålitliga, noggranna och mycket vänliga att ha att göra med. Alltid där när jag behöver dem.

Läs vad 10 kunder tycker om B Nilsson & Co Badrum, Kök och Golv AB

• Karin J
    Karin J skrev om B Nilsson & Co Badrum, Kök och Golv AB
    Mycket bra bemötande och kommunikation. Snabb byggstart och jobbet blev klart snabbare än utlovad tid! Offerten var tydlig och flexibiliteten under arbetets gång var hög. Man kan anmärka på några detaljer i slutresultatet, men totalt sett är vi nöjda med renoveringen.
  • per-erik Ö
    per-erik Ö skrev om B Nilsson & Co Badrum, Kök och Golv AB
    Under sommaren renoverade i vårt badrum och inredde den med en bastu med hjälp av Nilsson & Co. Vårt första möte med Berndt gav oss en trygg känsla om att detta kommer att bli bra. Offerten vi fick var detaljerad och blev det någon ändring så fick vi genast en uppdaterad offert. Personalen är pålitliga och supertrevliga. Kommer alltid i tid. Arbetet blev klart inom utlovad tid. Vi är så nöjda med resultatet och vi har fått många positiva kommentarer. Skall ni renovera ert badrum så välj Nillson & Co, ni kommer att bli nöjda!
  • Elisabeth A
    Elisabeth A skrev om B Nilsson & Co Badrum, Kök och Golv AB
    Vi har använt Nilssons vid ett flertal tillfällen, både för kök och badrum. De är fantastiskt bra och pålitliga. Framför allt gillar vi deras inställning till kunden, killarna kommer alltid i tid och Berndt finns alltid till hands för diskussion och frågor. Företaget har en yrkesstolthet som vi uppskattar mycket, de vill helt enkelt inte göra ett dåligt jobb. Visserligen inte den billigaste firman, men i gengäld blir man mycket nöjd. Extra plus för tydlig offert.
  • Natalie R
    Natalie R skrev om B Nilsson & Co Badrum, Kök och Golv AB
    Vi är väldigt nöjda, allt ifrån den specifierade offerten från idefasen till det färdiga badrummet. Mycket punktliga och professionella hantverkare som man fick stort förtroende för och de var lyhörda för våra önskemål under projektets gång. Tidsplanen höll de även som uttalat. Vi kan varmt rekommendera detta företag och vi stormtrivs i vårt nya badrum.
  • Carina
    Carina skrev om B Nilsson & Co Badrum, Kök och Golv AB
    Mer än nöjd med vårt badrum. Ovanligt lyhörda och mycket proffsiga arbetsledare som ser till att kunden får vad som förväntas. Mycket tydlig offert som gör att man kan se vad man kanske vill dra in på. Ett utav få företag inom hantverksbranschen som ständigt jobbar på att bli bättre och tydligare gentemot kund, seriöst! Är du inte ute efter det billigaste, utan att få vad du förväntar dig, be om en offert.
  • Eva S
    Eva S skrev om B Nilsson & Co Badrum, Kök och Golv AB
    Förra året renoverade Nilsson & Co mitt badrum till full belåtenhet. Det som jag först lade märke till var hur väl jag blev mottagen på firman. Eftersom jag inte hade någon aning om badrumsrenovering behövde jag ett bollplank och när vi satt där på kontoret kändes inga frågor dumma att ställa, jag fick rejäla svar och vi gick igenom allt i detalj. Det andra som övertygade mig var den detaljerade offerten, där jag fick en total översikt över kostnaderna. När arbetet satte igång insåg jag även att det skulle gå smidigt. Personalen är väldigt trevlig och lätt att ha och göra med. De dök upp punktligt varje morgon och arbetade proffsigt. Jag kände mig trygg då jag reste bort ett par veckor för att slippa stöket. Arbetet blev färdigt inom den stipulerade tidsramen och resultatet blev över förväntan! Efteråt har det varit några småsaker som behövts fixas och då har personalen kommit hem till mig och åtgärdat detta inom några dagar. När jag ringer blir jag vänligt bemött och jag rekommenderar denna firma till alla som liksom jag värderar kvalitet och pålitlighet.
  • Jonas I
    Jonas I skrev om B Nilsson & Co Badrum, Kök och Golv AB
    Kan verkligen rekommendera Nilsson&Co. Dom kommer i tid, är lyhörda, tänker fram snygga lösningar, bollar gärna idéer, är skickliga och har yrkesstolthet. Dom är precis så man önskar att alla hantverkare vore. Ett överbelastat kontor med försenad pappersexercis drar ned betyget något.
  • anna h
    anna h skrev om B Nilsson & Co Badrum, Kök och Golv AB
  • Olof A
    Olof A skrev om B Nilsson & Co Badrum, Kök och Golv AB
    De har gjort vårt badrum. Vi är nöjda med allt. Trevligt bemötande, bra utfört och de passar tider mm. Proffesionella.
  • Annika F
    Annika F skrev om B Nilsson & Co Badrum, Kök och Golv AB
    Professionella men framför allt kunniga och trevliga. Har gjort badrum och kök bland annat hos oss och vi är supernöjda både med kvalitet på arbete men också med ett proffsigt arbetsätt.

Jägerhorns Väg 15, 141 75 Kungens kurva