Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan B Sandberg Fuktteknik AB

B Sandberg Fuktteknik AB

Vikingagatan 26, 113 42 Stockholm — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om B Sandberg Fuktteknik AB

• Pontus skrev om B Sandberg Fuktteknik AB
    Vi anlitade Sandbergs Fuktteknik för att åtgärda en vattenskada. De kom snabbt ut på plats för en bedömning. Både skadehanteringen och återställningen gick enligt tidsplan. Vi har bara beröm att ge och kan starkt rekommendera detta företag. Läs mer
  • M skrev om B Sandberg Fuktteknik AB
    Sandberg Fuktteknik åtgärdade en vattenskada i min lägenhet under hösten 2017. Det var väl samordnat med god service både gällande bemötande och kompetens. Rekommenderas varmt! Läs mer
    Pontus gillar detta
  • Hanna S skrev om B Sandberg Fuktteknik AB
    Jag bor i en bostadsrättsförening på Södermalm, under sommaren fick vi en större vattenskada som påverkade ett flertal lägenheter i fastigheten. Vi anlitade Sandberg Fuktteknik efter rekommendationer som redan samma dag besökte samtliga lägenheter. Efter ca 2 dagar fick vi en längre rapport med åtgärdsförslag för varje lägenhet. Efter godkännande startade arbetet redan samma vecka.
    Efter ca 1,5 månad var nästan alla lägenheter återställda.

Arbetena var fackmannamässigt utförda med utmärkt service. Ett stort plus för den utförliga rapporten! Läs mer
  • Söder B skrev om B Sandberg Fuktteknik AB
    Undvik - tar inte ansvar för arbete

Fuktsanering verkar de vara kompetenta på men sen så anlitar de underentreprenörer för att laga skadorna. Uppstår då något fel så tar inte Sandbergs Fuktteknik ansvar deras arbete utan försöker smita från det.

I detta fall fuskade underentreprenören med underarbetet så måleriet hade bubblor inom några veckor. Arbetet kan inte anses vara fackmannamässigt gjort på något sätt.

Välj någon annan. Läs mer

Bästa byggföretagen i Stockholm: