B Sandberg Fuktteknik AB

3.4 i betyg av av 5 omdömen

Läs vad 5 kunder tycker om B Sandberg Fuktteknik AB

• 2019-11-11

Martin H skrev om B Sandberg Fuktteknik AB
    Väldigt bristfälliga på kommunikation från företagets sida och man får skicka förfrågan på förfrågan för att få saker att hända. I tillägg är fakturorna svåra att stämma av då de klumpar ihop saker så att man inte ved vad de tar betalt för (för att kunna blåsa upp beloppen såklart). De tar ut skyhöga avgifter i administration m.m. för att anlita underentreprenörer. I mitt fall fick jag betala 880kr exklusive moms i timmen för simpel golvläggning. I tillägg har de ett väldigt otrevligt bemötande. Avråder ifrån att anlita detta företag. Läs mer
    Badrumsrenoverarna
    4.4 / 5 i betyg — 62 omdömen
    Badge2019
    "Vi anlitade företaget för cirka 9 år sedan. De fixade vårt badrum på utlovade 10 dagar. Vi var nöjda och glada. Åren har gått och vi börjad"
  • 2018-03-13

Pontus skrev om B Sandberg Fuktteknik AB
    Vi anlitade Sandbergs Fuktteknik för att åtgärda en vattenskada. De kom snabbt ut på plats för en bedömning. Både skadehanteringen och återställningen gick enligt tidsplan. Vi har bara beröm att ge och kan starkt rekommendera detta företag. Läs mer
  • 2018-03-12

M skrev om B Sandberg Fuktteknik AB
    Sandberg Fuktteknik åtgärdade en vattenskada i min lägenhet under hösten 2017. Det var väl samordnat med god service både gällande bemötande och kompetens. Rekommenderas varmt! Läs mer
    Pontus gillar detta
    JCS Company AB
    4.9 / 5 i betyg — 30 omdömen
    Badge2020
    "Trevlig personal och bra service! Lägenheten känns som ny när dom varit framme och städat!"
  • 2013-12-06

Hanna S skrev om B Sandberg Fuktteknik AB
    Jag bor i en bostadsrättsförening på Södermalm, under sommaren fick vi en större vattenskada som påverkade ett flertal lägenheter i fastigheten. Vi anlitade Sandberg Fuktteknik efter rekommendationer som redan samma dag besökte samtliga lägenheter. Efter ca 2 dagar fick vi en längre rapport med åtgärdsförslag för varje lägenhet. Efter godkännande startade arbetet redan samma vecka.
    Efter ca 1,5 månad var nästan alla lägenheter återställda.

Arbetena var fackmannamässigt utförda med utmärkt service. Ett stort plus för den utförliga rapporten! Läs mer
  • 2011-10-19

Söder B skrev om B Sandberg Fuktteknik AB
    Undvik - tar inte ansvar för arbete

Fuktsanering verkar de vara kompetenta på men sen så anlitar de underentreprenörer för att laga skadorna. Uppstår då något fel så tar inte Sandbergs Fuktteknik ansvar deras arbete utan försöker smita från det.

I detta fall fuskade underentreprenören med underarbetet så måleriet hade bubblor inom några veckor. Arbetet kan inte anses vara fackmannamässigt gjort på något sätt.

Välj någon annan. Läs mer
    Badrumsverket AB
    4.8 / 5 i betyg — 55 omdömen
    Badge2019
    "Evangelos lämnade en mycket bra specificerad offert på samtliga kostnader och vi hade en bra kommunikation med honom hela tiden. Hantverkarn"
    Anna / Björn R

Bästa byggföretagen i Stockholm:

Joanna E Joanna E tycker:
“PJ har lagt in fiskbensparkett...” Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte