B Sandberg Fuktteknik AB

3.4

5 omdömen om B Sandberg Fuktteknik AB

Martin H
Skrev om B Sandberg Fuktteknik AB

Väldigt bristfälliga på kommunikation från företagets sida och man får skicka förfrågan på förfrågan för att få saker att hända. I tillägg är fakturorna svåra att stämma av då de klumpar ihop saker så att man inte ved vad de tar betalt för (för att kunna blåsa upp beloppen såklart). De tar ut skyhöga avgifter i administration m.m. för att anlita underentreprenörer. I mitt fall fick jag betala 880kr exklusive moms i timmen för simpel golvläggning. I tillägg har de ett väldigt otrevligt bemötande. Avråder ifrån att anlita detta företag.

Badrumsrenoverarna
4.4/5 i betyg av 73 omdömen 4.4 av 73 omdömen
Badge2019

Emelie Elsa Birgitta O Emelie Elsa Birgitta O
Pontus
Skrev om B Sandberg Fuktteknik AB

Vi anlitade Sandbergs Fuktteknik för att åtgärda en vattenskada. De kom snabbt ut på plats för en bedömning. Både skadehanteringen och återställningen gick enligt tidsplan. Vi har bara beröm att ge och kan starkt rekommendera detta företag.

M
Skrev om B Sandberg Fuktteknik AB

Sandberg Fuktteknik åtgärdade en vattenskada i min lägenhet under hösten 2017. Det var väl samordnat med god service både gällande bemötande och kompetens. Rekommenderas varmt!

Pontus gillar detta
PJ Parkettgolv AB
4.8/5 i betyg av 478 omdömen 4.8 av 478 omdömen

Seriöst företag. Mycket nöjd.

Hanna S
Skrev om B Sandberg Fuktteknik AB

Jag bor i en bostadsrättsförening på Södermalm, under sommaren fick vi en större vattenskada som påverkade ett flertal lägenheter i fastigheten. Vi anlitade Sandberg Fuktteknik efter rekommendationer som redan samma dag besökte samtliga lägenheter. Efter ca 2 dagar fick vi en längre rapport med åtgärdsförslag för varje lägenhet. Efter godkännande startade arbetet redan samma vecka. Efter ca 1,5 månad var nästan alla lägenheter återställda. Arbetena var fackmannamässigt utförda med utmärkt service. Ett stort plus för den utförliga rapporten!

Söder B
Skrev om B Sandberg Fuktteknik AB

Undvik - tar inte ansvar för arbete Fuktsanering verkar de vara kompetenta på men sen så anlitar de underentreprenörer för att laga skadorna. Uppstår då något fel så tar inte Sandbergs Fuktteknik ansvar deras arbete utan försöker smita från det. I detta fall fuskade underentreprenören med underarbetet så måleriet hade bubblor inom några veckor. Arbetet kan inte anses vara fackmannamässigt gjort på något sätt. Välj någon annan.

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen