Backbone

Birger Jarlsgatan 8, 114 34 Stockholm — Visa karta

Tegnérgatan 37, 11161, STOCKHOLM
Idrottsskadespecialisterna City
Catharina H:
Det känns verkligen som de vet vad de talar om. Med ett bra,kunnigt och proffsigt bemötande fick jag hjälp med min tennisarmbåge.

Kiropraktorer nära Backbone:

Engelbrektsgatan 39, Stockholm
Välkomna till Idrottsskadeexperten! Läs mer ›
Isa P:
Jag fick en tid väldigt snabbt. Kom till Engelbrekts kiropraktik där jag fick hjälp. Väldigt trevlig och kunnig personal. Fick stötvågsbehan...

Rosenlundsgatan 54, STOCKHOLM
Agilokliniken erbjuder fem naprapater med ca 20 års erfarenhet, och sex naprapat... Läs mer ›
Maud R:
Lösningsorienterade och flexibla

Hantverkargatan 2D, STOCKHOLM
Gonsteadkliniken - Effektiv, snabb och varaktiga behandlingsmetoder! Läs mer ›
Lars-olof P:
Mkt kompetent, varsamt men bestämt.

Västra järnvägsgatan 13, STOCKHOLM
Erfarna och välutbildade naprapater och sjukgymnaster som lyssnar till dina besv... Läs mer ›
Astrid D:
Naprapatbehandling Trevligt Professionellt Seriöst Punktligt

Läs vad 3 kunder tycker om Backbone

• Mikael
    Mikael skrev om Backbone
    Patric.S från Backbone kom till vårt företag varannan vecka, redan där är det snabb och bra service då man själv inte alltid har tid.
    har varit hos ett par naprapater och kiropaktorer tidigare men patric var/är super proffs på det han gör. redan efter 2-3 omgångar så kändes det mycket bättre i ryggen och han kom med väldigt bra hemma tips och råd man kan göra.
    Riktigt bra! och kan varmt rekommendera Patric till alla andra.
  • Sarah E
    Sarah E skrev om Backbone
    Som elitidrottskvinna har jag gått till Backbone både i Kista Science Tower, på Birger Jarlsgatan och på Dansens Hus och deras sätt att bemöta en som kund/patient är fantastiskt. Har gått till en massa naprapater, kiropraktorer och sjukgymnaster genom åren men Patric, Mattias, Jörgen o de andra håller verkligen absolut världsklass! Rekommenderar varmt!
  • Emma K
    Emma K skrev om Backbone
    Hade en riktigt stressig dag på mitt jobb (kontor) och vaknade upp nästa dag med i princip förlamade armar. Min fingrar var svullna och känder helt reumatiska (om det finns ett sånt ord..)Det sved i axlar osv. Så fort jag tryckte på telefonen, tangentbord eller bara att byta en kanal på TV-kontrollen så gjorde det galet ont. Tog en akuttid på cityakuten hos deras "specialist", Han klämde en sekund på händerna och jag fick en kur diklofenak och rådet att vila i 1 v. så skulle det vara borta. Yeah right.. Helt värdelöst. Plus att jag blev tvungen att vara sjukskriven hela veckan.
    Hamnade hos Mattias Åberg på Backbone på Birjer Jarlsg. och direkt kunde han hitta de spända delar i ryggen som orsakade problemen i händerna och armarna. Han visade exakt vilken muskel det var som tex stod för smärtan i lill och ringfinger på höger hand osv. Riktigt imponerande! Fick både behandlig och förhållningsorder och övningar att göra. Kunde gå till jobbet redan nästa dag! Efter 4-5 besök var jag helt bra och har nu lärt mig hur jag ska hantera problemen på egen hand när de börjar dyka upp, istället för att låta det gå för långt och sedan ta en akuttid. Känns otroligt bra att Mattias verkligen la ner energi på att man skulle bli "självgående" istället för att bara vilja skaffa timmar för egen del vilket han lätt hade kunnat göra i mitt fall!
    Sarah E, Walter S gillar detta

Birger Jarlsgatan 8, 114 34 Stockholm