Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Liljeholmen Bader Bygg och Entreprenad AB

Bader Bygg och Entreprenad AB

Marieviksgatan 45, 117 60 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Bader Bygg och Entreprenad AB!

Vi drivs av högt engagemang, drivna medarbetare och ett slutresultat med hög kvalitet. Vi har stor erfarenhet inom byggbranschen och erbjuder tjänster inom projektering, bygglovsansökan, bygg- och projektledning samt byggnationer av alla dess slag.
Våra fyra kärnvärden inom organisationen är:

- Vi arbetar proaktivt och kommer med förbättringsförslag under projektets gång.
- Vi värderar rak och professionell kommunikation samt goda relationer.
- Vi tänker utanför boxen när det gäller nya arbetssätt och att driva utvecklingen framåt
- Vi har som mål att du som kund ska vara nöjd och att skapa mervärde åt dig.

Välkommen att höra av dig till oss på Bader Bygg och Entreprenad om du har några frågor.

Läs vad 9 kunder tycker om Bader Bygg och Entreprenad AB

• Margareta B
    Margareta B skrev om Bader Bygg och Entreprenad AB
    Vi beställde och installerade ett helt nytt kök.
    Vitvaror via Stima och köksskåp från Bäcklunda. Bader bygg utförde installationerna.
    Vi hade en rörmokare som stängde av vattnet och senare kopplade in vattnet och diskmaskinen.
    En elektriker som kopplade bort strömmen och senare kopplade in vitvarorna.
    En plattsättare som satte upp kaklet över diskbänken.
    En målare som gjorde de sista finjusteringarna.
    Samtliga dessa hantverkare var mycket bra att ha att göra med och de gjorde mycket bra jobb.
    Det stora jobbet gjordes av en snickare från Bader Bygg.
    Dvs
    - montera ner det befintliga köket
    - montera ihop och sätta upp de nya köksskåpen och bänkskivorna
    - installera de nya vitvarorna
    De få gånger vi var hemma under installationen hade vi en mycket bra dialog med snickaren och så här i efterhand kan jag inte se något som skulle kunna göras bättre.
    Vi är mycket nöjda med det arbete som Bader Bygg har utfört hos oss. Läs mer
  • Göran N skrev om Bader Bygg och Entreprenad AB
    Balkongräcke och fasadrenovering mycket bra och vänligt bemötande Läs mer
  • Rob E
    Rob E skrev om Bader Bygg och Entreprenad AB
    Vi har anlitat många byggare för olika projekt i vårt hus och dessa killar står ut i mängden. Dessa byggkillar kan sina saker, de är lösningsorinterande och flitiga. Vi kommer definitiv använda dom igen till våra framtida projekt.
    Med vänlig hälsning Robban Läs mer
  • Robert E skrev om Bader Bygg och Entreprenad AB
    Med vänlig hälsning Robban Läs mer
  • Järnet S skrev om Bader Bygg och Entreprenad AB
    Bra grabbar ! ordning och reda, leverans i tid enligt överenskommelse. Läs mer
  • Björn S skrev om Bader Bygg och Entreprenad AB
    Bader Bygg gjorde ett utomordentligt bra jobb med att byta ut en fasad samt balkongsidor på vårt radhus.
    Allting gjordes snabbt och bra under tiden som beräknades från början.
    Vill verkligen rekommendera Bader Bygg. Läs mer
  • Michael A
    Michael A skrev om Bader Bygg och Entreprenad AB
    Vi gjorde om ett rum med ny vägg och innertak i huset.

Bader Bygg var väldigt tillmötesgående genom hela processen och gav ett seriöst intryck både i projekteringsstadiet men även genom hela byggprocessen.

Tydlig materialspec och snabbt utförande utifrån vad som var överenskommet.

Vi anlitade Bader Bygg på rekommendation och fick det som var utlovat och ett mycket bra resultat. Läs mer
  • Mikael L skrev om Bader Bygg och Entreprenad AB
    De utförde jobbet proffisgt och snabbt. Var trevliga och kom med förbättrande tips och förde alltid dialog och frågade innan de gjorde något som förbättrade eller avvek från ursprungsplanen. Rekommenderas. Läs mer
  • Kenneth S skrev om Bader Bygg och Entreprenad AB
    Jag har anlitat dessa killar flertalet gånger och kan varmt rekommendera dom till andra att göra samma sak. Bader Bygg tar sitt ansvar och har en oerhört hög servicegrad, trevliga.

Bästa rekommendationer
    Kenneth Ståhl Läs mer