Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Huddinge Bader Bygg och Entreprenad AB

Bader Bygg och Entreprenad AB

Marieviksgatan 45, 117 60 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Bader Bygg och Entreprenad AB!

Vi drivs av högt engagemang, drivna medarbetare och ett slutresultat med hög kvalitet. Vi har stor erfarenhet inom byggbranschen och erbjuder tjänster inom projektering, bygglovsansökan, bygg- och projektledning samt byggnationer av alla dess slag.
Våra fyra kärnvärden inom organisationen är:

- Vi arbetar proaktivt och kommer med förbättringsförslag under projektets gång.
- Vi värderar rak och professionell kommunikation samt goda relationer.
- Vi tänker utanför boxen när det gäller nya arbetssätt och att driva utvecklingen framåt
- Vi har som mål att du som kund ska vara nöjd och att skapa mervärde åt dig.

Välkommen att höra av dig till oss på Bader Bygg och Entreprenad om du har några frågor.

Läs vad 3 kunder tycker om Bader Bygg och Entreprenad AB

• Michael A
    Michael A skrev om Bader Bygg och Entreprenad AB
    Vi gjorde om ett rum med ny vägg och innertak i huset.

Bader Bygg var väldigt tillmötesgående genom hela processen och gav ett seriöst intryck både i projekteringsstadiet men även genom hela byggprocessen.

Tydlig materialspec och snabbt utförande utifrån vad som var överenskommet.

Vi anlitade Bader Bygg på rekommendation och fick det som var utlovat och ett mycket bra resultat. Läs mer
  • Mikael L
    Mikael L skrev om Bader Bygg och Entreprenad AB
    De utförde jobbet proffisgt och snabbt. Var trevliga och kom med förbättrande tips och förde alltid dialog och frågade innan de gjorde något som förbättrade eller avvek från ursprungsplanen. Rekommenderas. Läs mer
  • Kenneth S
    Kenneth S skrev om Bader Bygg och Entreprenad AB
    Jag har anlitat dessa killar flertalet gånger och kan varmt rekommendera dom till andra att göra samma sak. Bader Bygg tar sitt ansvar och har en oerhört hög servicegrad, trevliga.

Bästa rekommendationer
    Kenneth Ståhl Läs mer