Bamboo south thai wok & sushi

Dialoggatan 2, 141 75 Stockholm — Visa karta

4.3 i betyg av av 4 omdömen

Bamboo south är en restaurang i Stockholm som har take away, sushi och thai wok-rätter. Om ni ska ha fest hemma, eller om ni ska ha en tillställning för företaget kan vi även erbjuda catering. vi finns på HERON CITY.

Läs vad 4 kunder tycker om Bamboo south thai wok & sushi

• DOLORES D

2020-11-21

DOLORES D skrev om Bamboo south thai wok & sushi
    Maten är inte bra, tyvärr. Dyrt och inte värt ett besök (eller som i mitt fall flera chanser och försök fick dem. Men faller platt varje gång) Läs mer
  • Sponsor
    Två Små Svin
    4.6 / 5 i betyg — 756 omdömen
    Badge2018
    "Trevlig personal, mycket bra mat, trevlig miljö"
  • Vincent H

2012-01-05

Vincent H skrev om Bamboo south thai wok & sushi
    Stans bästa thai finns i Heron city! På det här stället får man alltid så jäkla god, vällagad thaimat. Fräscha ingredienser, det går snabbt, de är trevliga. Känns som ÄKTA thai lagad i Phuket av äkta kockar. Stans bästa Pad Thai dessutom, rekommenderas. Läs mer
  • Mary J

2011-11-27

Mary J skrev om Bamboo south thai wok & sushi
    Alltid god mat & jättetrevlig personal! Blir alltid mätt & för den som gillar stark mat kan jag rekommendera "Hot Wok Mix". De är även mycket duktiga på sushi & det ser & smakar alltid fräscht!
    Håller med Bart D att Bamboo South är det bästa stället på Heron. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Nytorget 6
    4.2 / 5 i betyg — 6095 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Alldeles för mycket salt på min macka. När jag käkade klart frågade servitrisen mig om maten var ok då var det försa gången hon ställde fr"
  • Bart D

2011-01-29

Bart D skrev om Bamboo south thai wok & sushi
    Really nice Thai food. Huge portions! Much better than your average Thai place, maybe best place in heron city food court Läs mer
    Mary J, Tobias B gillar detta

Bästa Restaurangerna nära Bamboo south thai wok & sushi:

Två Små Svin (8.7km)
Lasse L Lasse L tycker:
“Trevlig personal, mycket bra m...” Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte