Alla kategorier Övrigt Stockholms län Huddinge Bamboo south thai wok & sushi

Bamboo south thai wok & sushi

Dialoggatan 2, 141 75 Stockholm — Visa karta

Bamboo south är en restaurang i Stockholm som har take away, sushi och thai wok-rätter. Om ni ska ha fest hemma, eller om ni ska ha en tillställning för företaget kan vi även erbjuda catering. vi finns på HERON CITY.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 3 kunder tycker om Bamboo south thai wok & sushi

• Vincent H
    Vincent H skrev om Bamboo south thai wok & sushi
    Stans bästa thai finns i Heron city! På det här stället får man alltid så jäkla god, vällagad thaimat. Fräscha ingredienser, det går snabbt, de är trevliga. Känns som ÄKTA thai lagad i Phuket av äkta kockar. Stans bästa Pad Thai dessutom, rekommenderas.
  • Mary J
    Mary J skrev om Bamboo south thai wok & sushi
    Alltid god mat & jättetrevlig personal! Blir alltid mätt & för den som gillar stark mat kan jag rekommendera "Hot Wok Mix". De är även mycket duktiga på sushi & det ser & smakar alltid fräscht!
    Håller med Bart D att Bamboo South är det bästa stället på Heron.
  • Bart D
    Bart D skrev om Bamboo south thai wok & sushi
    Really nice Thai food. Huge portions! Much better than your average Thai place, maybe best place in heron city food court
    Mary J, Tobias B gillar detta

Dialoggatan 2, 141 75 Stockholm