Barr & Lin

Rålambsvägen 7, 112 59 Stockholm — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Barr & Lin

• Linnea S
    Linnea S skrev om Barr & Lin
    Har klippt mig några gånger hos Nessa och uppskattar hemskt mycket att hon är så lyhörd. Därför har jag återvänt.
    Jag försöker spara ut mitt hår och får lätt slitna toppar, men mitt hår växer fort så jag föredrar att ha lite slitna toppar men jämt hår som klipps ofta men lite. Jag vill till exempel att håret längst fram ska vara ganska långt för det är då jag känner mig mest bekväm. Nessa har alltid visat förståelse till detta!
    Jag har vågigt hår då mina toppar gärna viker sig utåt.Så till exempel en uppklippkning ser väldigt dåligt och frissigt ut på mig.
    Eftersom det har fungerat bra innan bestämde jag mig för att göra en keratinbehandling med klippning på samma salong. MEN jag fick en frisör som inte alls var lyhörd. Hon började klippa helt utan att kolla hur jag ville ha det. Men jag fick ut ur mig att jag försöker spara ut mitt hår så jag vill bara ha mina toppar klippta. Hon sa okey, men sedan när hon skulle klippa mina toppar sa hon "Det är så slitet jag MÅSTE klippa det." *choop choop*. Inget om jag var okej eller bekväm med detta. Inte alls lyhörd så som Nessa med andra ord.

Eftersom ingen känner till mitt hår som JAG sitter jag nu här arg och besviken att jag inte sa ifrån. Flera tusenlappar mindre och känner mig smått förkrossad över hur mitt hår ser ut. Det slitna må vara borta med det är olika jämt, uppklippt på vissa ställen. Och eftersom jag har vågigt hår så står det utåt på olika ställen och det ser mer frissisgt ut (fast jag har gjort en keratin-behandling). Läs mer
  • Anette N
    Anette N skrev om Barr & Lin
    Gjorde slingor och blev väldigt imponerad av resultatet. Täta, fina slingor, perfekt lagda. Frisören Reka gjorde ett lika bra jobb som de dyra salongerna runt Stureplan som tar dubbelt så mycket. Dessutom är de trevliga och salongen är fräsch och trivsam. Rekommenderas verkligen! Läs mer
  • Dina D
    Dina D skrev om Barr & Lin
    Trevlig och opretentiös stämning och mycket bra bemötande! Emelie och Nessa samarbetade för att få till en bra färg och resultatet av både färg och klippning blev jättebra! Jag har gått på både enkla och exklusiva salonger och har aldrig gått till en frissa två gånger, men nu kommer jag göra det. Dessutom ok priser för att vara Sthlm. Läs mer

Bästa frisörerna i Stockholm:

Lovisa Lovisa tycker:
“Så coola frisyrer, blir alltid...” Läs mer

Olof Palmes gatan 9, 11137, STOCKHOLM