Basco Bygg AB

Basco Bygg AB

• Badge2022

Välkommen till Basco Bygg AB! Är det dags att bygga altan? Eller behöver badrummet renoveras? Vi har lång erfarenhet inom branschen då vi har arbetat i många år i både Ukraina och Sovjetunionen där vi också fått vår yrkesutbildning. Tjänster: Renovering, badrum, kök, panelbyte, krypgrund, försäkringsjobb, fönster, ombyggnad,...

21 omdömen om Basco Bygg AB

Sedan starten hos Reco 2020

Andreas H
Skrev om Basco Bygg AB

- Bra rådgivning genom hela processen. - Flexibelt, snabbt och effektivt levererat. - Över förväntan bra resultat. Kan varmt rekommendera Basco Bygg AB.

Samuel A
Skrev om Basco Bygg AB

Väldigt professionella och duktiga. Håller tiderna och gör ett noggrant arbete. Är noga med att det blir ett bra arbete, om något inte går som planerat så är de generösa med sin tid och engagemang så att resultatet blir bra.

Damon P
Skrev om Basco Bygg AB

Vi fick hjälp av Roman och hans kollegor med förarbete och rivning av vägg inför insättning av fönster. Sällan har vi mött hantverkare med en sån precision och noggrannhet. Deras arbete och professionalism är över förväntan och vi kommer verkligen att anlita dem igen!

Markus L
Skrev om Basco Bygg AB

Fick detta bolag på referens vilket jag är supernöjd med! Mycket bra hantverkare som utförde ett utmärkt jobb i samband med renovering av kök, vardagsrum och kontor. Roman och hans hantverkare var punktliga, mycket noggranna i sitt jobb, samt städade i slutet av varje dag. Fakturan var exakt som offerten så allt flöt på mycket bra. Kan starkt rekommendera!

Hanna L
Skrev om Basco Bygg AB

Ombyggnation i en lägenhet, rivning av en vägg och platsbyggnation av skrivbord mm. Snabbt, noggrannt och jättebra utfört jobb! Supernöjd!!

HABIB R
Skrev om Basco Bygg AB

Jag anlitade ett byggbolag för att renovera mitt hus i början på 2022, arbetet skulle vara klart på 2 månader, efter 5 månader var det fortfarande inte klart. Första månaden var dom på plats varje dag men efter det så dök dom upp sporadiskt utan att ens stämma av, sedan kom ursäkterna om ena och andra. Jag avvisade dom från projektet. För att göra klart renovering kom jag i kontakt med Roman via en bekant. Första träffen/dagen hade vi genomgång , tredje dagen fick jag offert, femte dagen påbörjades arbetet. Allt gick...

Therese T
Skrev om Basco Bygg AB

Roman som leder & driver Basco bygg är fantastisk! Han, tillsammans med hans killar renoverade alla rum (kök, hall, sovrum, vardagsrum & badrum, ink el, golv & tak) i min lägenhet under aug & sep 2022. Jag fick ett proffsigt & engagerat intryck redan från första mötet när vi gick igenom min projektplan. Roman kom hela tiden med egna kloka förslag & idéer parallellt med att renoveringen fortskred. Jag gjorde flera ändringar & ingenting var någonsin ett problem - allt går att lösa enligt Roman! Basco bygg är flexibla & pålitliga....

Mileta N
Skrev om Basco Bygg AB

Basco Bygg hjälpte oss att bygga om i våran lägenhet. De rev en vägg och byggde två nya, installerade en stor gammal vikdörr in till sovrummet och ett skafferi i köket plus målade väggarna. De var otroligt noggranna och frågade när någonting var otydligt. Vi bodde i lägenheten under bygget och de dammsög varje dag innan de gick hem för dagen. Vi är otroligt nöjda med kommunikationen och resultatet!

Jonas J
Skrev om Basco Bygg AB

Bara bra erfarenheter av Roman och hans kollegor. Alltid tillgänglig och lösningsorienterad. Mycket nöjd med min renovering som säkert var rätt komplicerad.

Daniel J
Skrev om Basco Bygg AB

Väldigt bra arbete! Ordentligt utfört och bra kommunikation. Väldigt nöjd kund!

David B
Skrev om Basco Bygg AB

Jag är otroligt nöjd med både pris och leverans. Bra kommunikation. Vi har renoverat vårt hus invertes - både tapetsering och målning och renovering av tak. Totalrenovering av två badrum. Vid ett annat tillfälle har de byggt en bod på 25m2. Otroligt nöjd med alla leverenser, har beställt nya tjänster senare i vår.

Per H
Skrev om Basco Bygg AB

Basco Bygg lade klinkerplattor i två badrum, tvättstugan och köket. Dom började med att försiktigt bära bort alla möbler och trave dem med skyddsplast över. Dom skyddade också alla golv i övriga rum, där de behövde springa under arbetet. De arbetade mycket noggrant, och jag är mycket nöjd med resultatet. Men det gick långsamt!

Lidia R
Skrev om Basco Bygg AB

Renoverade min lägenhet med hjälp av Basco Bygg AB: byggde om köket med installation av vitvaror och kakel, byte golv till laminat i hela lägenheten och fräschte upp badrummet med spotlight lampor, badkar och en ny handfat. Basco Bygg stötte mig under hela processen från att välja rätt material till att rekommendera bästa lösningar under renoveringen. Mycket professionellt och pålitligt bemötande!

Olexander V
Skrev om Basco Bygg AB

Vi gjorde om 2 st. garderob. Upplevelsen var väldigt bra, arbetarna var hjälpsamma och lätt att samarbeta med. De hjälpte oss att välja det som skulle passa hemma hos oss. De arbetade snabbt, effektivt och noggrant.

Johannes P
Skrev om Basco Bygg AB

Jag har fått hjälp med både bygg, el och VVS och alltid varit mycket nöjd med resultatet. Dessutom har det varit prisvänligt med ett pålitligt och professionellt bemötande. Jag kan verkligen rekommendera Basco till andra!

Aco D
Skrev om Basco Bygg AB

Mycket nöjd ,håller tider ,står för vad dem lovar,. varmt rekommenderar ,pålitligt .

Peter L
Skrev om Basco Bygg AB

Jag skulle bygga ut huset samt bygga en övervåning på vårat fritidshus samt tilläggsisolera så att det blev en villa från ca 80kvm. Till 170kvm. Fick in många offerter från olika byggfirmor, men fick inte den responsen jag sökte, då hörde basco bygg av sej och ville komma och titta på objektet, jag fick en väldigt bra känsla med en gång, jag bad om prisförslag och efter ca 1 vecka så blev deras pris det som tilltalade mej bäst. Och jag ångrar inte en sekund! Otroligt proffisgt bemött samt noggrant jobb har blivit utfört....

Nasim G
Skrev om Basco Bygg AB

Vi renoverade kök badrum altan dvs hela huset! Jag är supernöjd med resultatet jag rekommenderar Basco Bygg värmt till alla som förväntar sig ett toppen arbete! Jag fick hjälp och vägledning hela vägen! Stort tack till Basco Bygg

Zahra T
Skrev om Basco Bygg AB

Renoverade hela huset! Rekommenderar dem jätte mycket! Vi fick hjälp och rådgivning hela vägen! Vi är super nöjda med arbetet bemötande och hela resultatet var mycket mer än våran förväntning. Vi lyckades fixa våran dröm hus tack vare Basco Bygg.

Staffan H
Skrev om Basco Bygg AB

Vi anlitade Basco Bygg för en totalrenovering av vår övervåning och är mycket nöjda med resultatet. De renoverade badrum, la nytt golv och fixade ytskikt. Roman är mycket serviceminded och mån om att hålla hög kvalitet på de arbeten de utför. Kan varmt rekommendera Basco Bygg!

Larissa B
Skrev om Basco Bygg AB

Jag kom i kontakt med företaget i samband med köksrenovering och lite annan renovering i lägenheten. Roman och hantverkarna gjorde ett jätte fint jobb. Smidigt, snabbt och fint blev det. Trevligt service också. Tack så mycket. Anställer denna företag gärna igen vid framtida renoveringar.