Basco Bygg AB

Blockstensvägen 70, 137 65 Jordbro — Visa karta

Välkommen till Basco Bygg AB!

Är det dags att bygga altan? Eller behöver badrummet renoveras? Vi har lång erfarenhet inom branschen då vi har arbetat i många år i både Ukraina och Sovjetunionen där vi också fått vår yrkesutbildning.

Tjänster:
Renovering, badrum, kök, panelbyte, krypgrund, försäkringsjobb, fönster, ombyggnad, tilläggsisolering, tak, tillbyggnad och mycket mer.

Vi är ett företag med mångfacetterad språkkunskaper. Vi pratar svenska, engelska, ryska, polska och ukrainska. Vi tar ett helhetsgrepp om dina byggdrömmar. Tveka inte att höra av dig till oss för en offert.

Läs vad 11 kunder tycker om Basco Bygg AB

• 2020-03-24

David B skrev om Basco Bygg AB
    Jag är otroligt nöjd med både pris och leverans. Bra kommunikation. Vi har renoverat vårt hus invertes - både tapetsering och målning och renovering av tak. Totalrenovering av två badrum. Vid ett annat tillfälle har de byggt en bod på 25m2. Otroligt nöjd med alla leverenser, har beställt nya tjänster senare i vår. Läs mer
  • 2020-03-22

Per H skrev om Basco Bygg AB
    Basco Bygg lade klinkerplattor i två badrum, tvättstugan och köket. Dom började med att försiktigt bära bort alla möbler och trave dem med skyddsplast över. Dom skyddade också alla golv i övriga rum, där de behövde springa under arbetet. De arbetade mycket noggrant, och jag är mycket nöjd med resultatet.
    Men det gick långsamt! Läs mer
  • Lidia R

2020-03-21

Lidia R skrev om Basco Bygg AB
    Renoverade min lägenhet med hjälp av Basco Bygg AB: byggde om köket med installation av vitvaror och kakel, byte golv till laminat i hela lägenheten och fräschte upp badrummet med spotlight lampor, badkar och en ny handfat. Basco Bygg stötte mig under hela processen från att välja rätt material till att rekommendera bästa lösningar under renoveringen. Mycket professionellt och pålitligt bemötande! Läs mer

Olexander V skrev om Basco Bygg AB
    Vi gjorde om 2 st. garderob. Upplevelsen var väldigt bra, arbetarna var hjälpsamma och lätt att samarbeta med. De hjälpte oss att välja det som skulle passa hemma hos oss. De arbetade snabbt, effektivt och noggrant. Läs mer

Johannes P skrev om Basco Bygg AB
    Jag har fått hjälp med både bygg, el och VVS och alltid varit mycket nöjd med resultatet. Dessutom har det varit prisvänligt med ett pålitligt och professionellt bemötande. Jag kan verkligen rekommendera Basco till andra! Läs mer

Aco D skrev om Basco Bygg AB
    Mycket nöjd ,håller tider ,står för vad dem lovar,. varmt rekommenderar ,pålitligt . Läs mer

Peter L skrev om Basco Bygg AB
    Jag skulle bygga ut huset samt bygga en övervåning på vårat fritidshus samt tilläggsisolera så att det blev en villa från ca 80kvm. Till 170kvm. Fick in många offerter från olika byggfirmor, men fick inte den responsen jag sökte, då hörde basco bygg av sej och ville komma och titta på objektet, jag fick en väldigt bra känsla med en gång, jag bad om prisförslag och efter ca 1 vecka så blev deras pris det som tilltalade mej bäst. Och jag ångrar inte en sekund! Otroligt proffisgt bemött samt noggrant jobb har blivit utfört. Jag ville att dom lämnade inredningsjobb som jag kunde göra själv, och det var inga problem. Jag fick väldigt bra råd hur jag skulle göra och kan bara säga att jag är supernöjd. Rekommenderar starkt. Läs mer

Nasim G skrev om Basco Bygg AB
    Vi renoverade kök badrum altan dvs hela huset!
    Jag är supernöjd med resultatet jag rekommenderar Basco Bygg värmt till alla som förväntar sig ett toppen arbete!
    Jag fick hjälp och vägledning hela vägen!
    Stort tack till Basco Bygg Läs mer

Zahra T skrev om Basco Bygg AB
    Renoverade hela huset!
    Rekommenderar dem jätte mycket!
    Vi fick hjälp och rådgivning hela vägen! Vi är super nöjda med arbetet bemötande och hela resultatet var mycket mer än våran förväntning.
    Vi lyckades fixa våran dröm hus tack vare Basco Bygg. Läs mer

Staffan H skrev om Basco Bygg AB
    Vi anlitade Basco Bygg för en totalrenovering av vår övervåning och är mycket nöjda med resultatet. De renoverade badrum, la nytt golv och fixade ytskikt. Roman är mycket serviceminded och mån om att hålla hög kvalitet på de arbeten de utför. Kan varmt rekommendera Basco Bygg! Läs mer
  • Larissa B

2020-03-20

Larissa B skrev om Basco Bygg AB
    Jag kom i kontakt med företaget i samband med köksrenovering och lite annan renovering i lägenheten. Roman och hantverkarna gjorde ett jätte fint jobb. Smidigt, snabbt och fint blev det. Trevligt service också. Tack så mycket. Anställer denna företag gärna igen vid framtida renoveringar. Läs mer

Blockstensvägen 70, 137 65 Jordbro