Alla kategorier Hudvård Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Beauty Chance

Beauty Chance

Odengatan 69, 113 22 Stockholm — Visa karta

Välkomna till Beauty Chance. Vi har en alldeles ny mottagning i centrala Stockholm och är specialiserade på medicinsk hudvård. Vi gör behandlingar för både kvinnor och män och all vår personal har gedigen erfarenhet. Kontakta oss gärna för en gratis konsultation!
Trollbäckens Centrum, 13551, TYRESÖ
Kroppskliniken Tyresö ( yoga-massage-skönhet-terapi)
Yvonne W:
Jag har gått hit regelbundet under flera år för massage och Yoga. Har även tagit enstaka skönhetsbehandlingar. Köper även en del hälsoproduk...

Hudvårdsalonger nära Beauty Chance:

Odengatan 23, Stockholm
Vi har lång erfarenhet inom medicinsk och estetisk hudvård. Läs mer ›
Jelena L:
Jag är SÅ nöjd, Daniella är supertrevlig & hjälpsam men framför allt DUKTIG! Kommer definitivt att komma tillbaka, rekommenderas :)!

Torsgatan 43, STOCKHOLM
Vi erbjuder permanent hårborttagning med diatermi, vaxning och ansiktsbehandling... Läs mer ›
Marie B:
Antonia, som driver salong Divage, arbetar både proffesionellt och personligt, och gör att jag numera blivit stamkund hos henne när det är d...

Regeringsgatan 80, STOCKHOLM
Hudvård och skönhetsbehandlingar på Regeringsgatan i Stockholm. Alla produkter v... Läs mer ›
Maria E:
Bästa ansiktsbehandlingen jag har fått.

David Bagares Gata 20, STOCKHOLM
Välkomna till min salong! Läs mer ›
Susanne B:
Mycket gott bemötande, varmt och trevligt. Kändes seriöst och proffsigt!

Läs vad 10 kunder tycker om Beauty Chance

• Lina  A
    Lina A skrev om Beauty Chance
    Är så otroligt nöjd med resultaten jag har fått hos Svetlana på Beautychance. Proffsig, kunnig och otroligt vänlig behandlare! Rekomenderar henne varmt!!
  • Anna-lena S
    Anna-lena S skrev om Beauty Chance
    Jag är supernöjd! Svetlana är verkligen duktig, hon vet vad hon gör, hon lyssnar och anpassar behandlingen efter kunden och tar sig tid. Bästa PRP-behandlingen.
  • Sandra L
    Sandra L skrev om Beauty Chance
    Kunnig personal och fräsch lokal.
  • Camilla S
    Camilla S skrev om Beauty Chance
    Är mycket nöjd med behandlingen. Kommer absolut att boka en ny tid när det är dags!
  • Michelle S
    Michelle S skrev om Beauty Chance
    Proffsigare behandlare får man leta efter!
  • Mukhminat D
    Mukhminat D skrev om Beauty Chance
    Helt perfekt !!!
    Allt fungerade utmärkt !!!)))))
  • Aynur A
    Aynur A skrev om Beauty Chance
    Jag hade botox och mesoterapi behandling hos Beauty Chance. De erbjuder ett varmt mottagande och är väldigt kunniga inom sitt område. Man känner sig välkommen och omhändertagen. Jag är nöjd med resultatet av behandlingen.
  • irsa m
    irsa m skrev om Beauty Chance
    var inte nöjd med resultatet fast behandlingen var dyr
    2015-09-01 Svetlana S svarar irsa m
    Irsa, synd att du känner dig så. Du har bokat en behandling hos oss, trevligt, men valde att genomföra den till hälften (med kompletteringsmöjlighet). Det är inte konstigt att du inte fått något resultat, vilket jag har informerat dig om.
  • Olga G
    Olga G skrev om Beauty Chance
    Otroligt nöjd med behandlingar jag gjorde hos Svetlana. Väldigt proffsig och vet exakt vad jag vill ha för resultat. Har rekommenderat till mina vänner och de är supernöjda!
  • Sabina A
    Sabina A skrev om Beauty Chance