Alla kategorier Hudvård Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Beauty Chance

Beauty Chance

Odengatan 69, 113 22 Stockholm — Visa karta

Välkomna till Beauty Chance. Vi har en alldeles ny mottagning i centrala Stockholm och är specialiserade på medicinsk hudvård. Vi gör behandlingar för både kvinnor och män och all vår personal har gedigen erfarenhet. Kontakta oss gärna för en gratis konsultation!

Läs vad 10 kunder tycker om Beauty Chance

• Lina A skrev om Beauty Chance
    Är så otroligt nöjd med resultaten jag har fått hos Svetlana på Beautychance. Proffsig, kunnig och otroligt vänlig behandlare! Rekomenderar henne varmt!! Läs mer
  • Anna-lena S skrev om Beauty Chance
    Jag är supernöjd! Svetlana är verkligen duktig, hon vet vad hon gör, hon lyssnar och anpassar behandlingen efter kunden och tar sig tid. Bästa PRP-behandlingen. Läs mer
  • Sandra L skrev om Beauty Chance
    Kunnig personal och fräsch lokal. Läs mer
  • Camilla S skrev om Beauty Chance
    Är mycket nöjd med behandlingen. Kommer absolut att boka en ny tid när det är dags! Läs mer
  • Michelle S skrev om Beauty Chance
    Proffsigare behandlare får man leta efter! Läs mer
  • Mukhminat D skrev om Beauty Chance
    Helt perfekt !!!
    Allt fungerade utmärkt !!!))))) Läs mer
  • Aynur A
    Aynur A skrev om Beauty Chance
    Jag hade botox och mesoterapi behandling hos Beauty Chance. De erbjuder ett varmt mottagande och är väldigt kunniga inom sitt område. Man känner sig välkommen och omhändertagen. Jag är nöjd med resultatet av behandlingen. Läs mer
  • irsa m skrev om Beauty Chance
    var inte nöjd med resultatet fast behandlingen var dyr Läs mer
    2015-09-01 Svetlana S svarar irsa m
    Irsa, synd att du känner dig så. Du har bokat en behandling hos oss, trevligt, men valde att genomföra den till hälften (med kompletteringsmöjlighet). Det är inte konstigt att du inte fått något resultat, vilket jag har informerat dig om.
  • Olga G skrev om Beauty Chance
    Otroligt nöjd med behandlingar jag gjorde hos Svetlana. Väldigt proffsig och vet exakt vad jag vill ha för resultat. Har rekommenderat till mina vänner och de är supernöjda! Läs mer
  • Sabina A skrev om Beauty Chance
    Jag är jätte nöjd .