Become An Athlete

Become An Athlete

Ring 070-775 11 70 www.becomeanathlete.se

TRÄNING, KOST & NAPRAPATI Become an Athlete erbjuder kvalitativ träning som garanterat ger dig resultat. Hos oss får du alltid helheten, från individanpassade kost- & träningsupplägg till gruppträning, PT och naprapati. Inget lämnas åt slumpen! Du väljer själv om du vill träna i grupp, på egen hand, efter våra programmeringar...

83 omdömen om Become An Athlete

Kasper T
Skrev om Become An Athlete

Bra utrustning. Inga klagomål.

Camilla Westling Leg Naprapat
5.0/5 i betyg av 277 omdömen 5.0 av 277 omdömen

Blev rekommenderad av familj som gått på behandling hos Camilla och när jag nu fick problem med ryggen bokade jag tid hos henne. Väldigt tre

Anette V
Skrev om Become An Athlete

Ett mysigt och personligt gym där du verkligen utvecklas, även om du ”bara” tränar 3 ggr per vecka.

Stella B
Skrev om Become An Athlete

Köper gym kort. Allt är jättebra!

Access Rehab - Sjöstaden
4.7/5 i betyg av 2583 omdömen 4.7 av 2583 omdömen

Snabb, smidig och proffsig hjälp.

Kristin A
Skrev om Become An Athlete

Fantastisk tränare! Kunnig och trevlig.

Linda A
Skrev om Become An Athlete

Super trevlig personal. Hjälpsam på alla sätt

Access Rehab - Vasastan
4.7/5 i betyg av 988 omdömen 4.7 av 988 omdömen

Riktigt bra. En idrottsmassage som är värd namnet!!!

Fredrik O Fredrik O
Fredrik R
Skrev om Become An Athlete

Grymt bra gym! Härlig stämning där alla är välkomna samtidigt som det är fokus på träning.

Ahmed A
Skrev om Become An Athlete

Extremely professional and experienced in their area. They helped to achieve my objectives and goals with a continuous follow up. I’m extending the program for a longer period than planned. Thank you!

Agilokliniken - Arenastaden
4.7/5 i betyg av 428 omdömen 4.7 av 428 omdömen

Åke C
Skrev om Become An Athlete

Härlig grupp coachning och energi. Jag fastnade direkt för denna typ av träning. Super engagerade tränare.

Amanda L
Skrev om Become An Athlete

Från första passet, bemötandet: Det nästa man kan önska! Proffsigt, familjärt och jag har aldrig fått de resultat jag fått hos BAA tidigare.

Agilokliniken - Södermalm
4.7/5 i betyg av 1021 omdömen 4.7 av 1021 omdömen

Bra förståelse för mina problem och snabb hjälp.

Pär Tomas S Pär Tomas S
Emelie B
Skrev om Become An Athlete

Otroligt kunning och trevlig personal. Grym anläggning som har hög kvalite på både träningspass och utrustning. Rekommenderar Become An Athlete starkt. Oavsett om du är ny till tränings världen eller om du vill sattsa mer.

Kerem A
Skrev om Become An Athlete

Bästa gymmet som ger träningsglädje. Härlig stämning både mellan medlemmar och personal. Rekommenderas till alla oavsett ambitionsnivå på träningen

Agilokliniken - Tumba
4.7/5 i betyg av 605 omdömen 4.7 av 605 omdömen

Otroligt duktiga, bra bemötande med trevlig personal. Proffsiga

Kieran O
Skrev om Become An Athlete

Super excellent recommend to all fun professional all welcome ,suits everyone ,great trainers ,grrat lokal ,no fuss jyst train Super Super

Svar från Become An Athlete

Thanks Kieran, this was really nice to read!

Helena N
Skrev om Become An Athlete

Behöver man en riktigt bra coach så är det hit man ska!

Svar från Become An Athlete

Stort tack för fint betyg Helena!

Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)
4.8/5 i betyg av 319 omdömen 4.8 av 319 omdömen

Jag känner mig väl omhändertagen och bemött av Agilokliniken (Fanny). Mitt knä blir långsamt bättre. Kan rekommenderas!

Mattias S
Skrev om Become An Athlete

har bara fått en väldigt bra upplevelse

Svar från Become An Athlete

Härligt att läsa Mattias och tack för fint betyg!

Brf V
Skrev om Become An Athlete

introduktionsdagarna var givande, informativa och roliga. Så mycket roligare att träna på detta sätt och att jag själv känner mig mer delaktig i klassen. Jag har fått ett nytt tänk kring träning och hur den kan/ska utföras. Jag köpte den enklaste tjänsten då jag fortfarande har ett annat medlemskap. /Marie

Svar från Become An Athlete

Vad roligt att läsa Marie och tack för fint betyg!

Agilokliniken - City
4.7/5 i betyg av 875 omdömen 4.7 av 875 omdömen

Väldigt trevligt och vänligt bemötande av kunnig personal som hjälpt mig att bli bättre i ryggen.

Sara J
Skrev om Become An Athlete

Det absolut bästa gym som finns. Alla tillsammans gör att det känns som en stor familj. Man har känts sig välkommen från dag 1.

Svar från Become An Athlete

Stort tack Sara för dina fina ord!

Per S
Skrev om Become An Athlete

Professionellt bemötande och välkomnande atmosfär. Rekommenderas

Svar från Become An Athlete

Stort tack Per för en fin recension och ett toppenbetyg!

Performance Center Lindhagen
4.9/5 i betyg av 282 omdömen 4.9 av 282 omdömen

Jag går en gång i veckan och alltid blir på det bästa sättet välkomnande Genom min rehab valde jag henne, knappt kunde gå eller röra min k

Joanna S
Skrev om Become An Athlete

Trevlig och kompetent personal, jättenöjd

Svar från Become An Athlete

Tack Johanna för fint betyg! Alla i personalen hälsar och tackar!

Patrik M
Skrev om Become An Athlete

Lite dyrt, men förstår nu varför. Högsta betyg i allt.

Svar från Become An Athlete

Tack Patrik för fint betyg! Vi lovar att leverera för varenda krona!

Gabriella Z
Skrev om Become An Athlete

Bra coacher och härlig stämning.

Svar från Become An Athlete

Tack Gabriella - det är ni medlemmar som är en stor anledningen till den härliga stämningen!

Anders F
Skrev om Become An Athlete

Väldigt bra bemött, roliga pass, hittills levt upp till mina förväntningar

Svar från Become An Athlete

Tack Anders, kul att du trivs och att vi nått upp till dina förväntningar. Ses!

Nora Anna Therese U
Skrev om Become An Athlete

Bästa gymmet jag någonsin varit på! Engagerade och kunniga ledare, fin och familjär atmosfär mellan medlemmarna och fin miljö att träna i. Fem av fem toasts! 🌟

Svar från Become An Athlete

Wow! Så fint betyg vi får Nora. Stort tack!

Li L
Skrev om Become An Athlete

Att besöka become An Athlete känns som att komma hem till ett gäng kompisar. Redan från första gången du är på plats välkomnar alla och då menar jag alla dig tränare och andra gymbesökare. Deras pass fylls alltid med härlig stämning och leds av proffsiga tränare. Om man ska ha PT så är deras tränare Rawaz en extra stark stjärna som hjälper dig oavsett mål. Träningen har aldrig varit så rolig som med Rawas (och då älskade jag att träna innan också). Så jag ger dem det starkaste och högsta betyget man kan få! Tveka inte om du funderar på att bli medlem!

Svar från Become An Athlete

Så fina ord Li, vi tackat det ödmjukaste! Det är dock inte bara vi som ska ta på oss äran för den goda stämningen, den skapas ju lika mycket av er medlemmar - så tack för att du är en av våra fina medlemmar!

Simon A
Skrev om Become An Athlete

Sjukt bra gym, väldigt välkomnande och fantastisk träningsupplevelse

Svar från Become An Athlete

Vi bockar ödmjukt Simon och hoppas att du kommer att träna hos oss länge.

Johan L
Skrev om Become An Athlete

Bra träning med positivt och trevligt bemötande

Svar från Become An Athlete

Stort tack Johan, det glädjer oss att du trivs!

Sanna E
Skrev om Become An Athlete

Sätter inte full poäng för det finns alltid förbättringspotential och hybris är farligt, men jag gillar verkligen platsen och människorna väldigt mycket. Jag har fått känna mig delaktig även fast jag är ny och man märker att coacherna vill vårt bästa.

Svar från Become An Athlete

Stort tack Sanna för superfint betyg! Vårt mål är att ständigt bli bättre och erbjuda tjänster och träning av högsta kvalitet och lovar att göra allt vad vi kan för att hålla det löftet.

EDWARD R
Skrev om Become An Athlete

Fantastiskt koncept, fantastiska coacher, härlig energi och positiv stämning. Alltid personlig anpassning av passen vid behov, alltid glad och sugen på mer efter avslutad träning. Rekommenderas starkt för alla som vill ha en väl fungerande kropp och positiv sinnesstämning.

Svar från Become An Athlete

Edward, stort tack för ditt fina betyg!

Julia Margareta Elisabeth S

Har fått hjälp med träningsupplägg, kost och återhämtning från skador och blir lika imponerad varje gång vilken oerhörd kunskap och proffessionalitet jag bemötts av. Det bästa är ändå den fantastiska stämningen och ändlösa peppen - utan tvekan bästa stället att träna på!

Svar från Become An Athlete

Tackar Julia! Vi tar åt oss av dina fina ord och vill samtidigt passa på att tacka dig. Du är en av alla medlemmar som bidrar till den fina stämningen!

URBAN L
Skrev om Become An Athlete

Ett ställe med glada miner där man känner sig hemma. Alla pushar varandra andan är positiv där inget pass är lika det andra. Passen innehåller rörlighet , styrka ,teknik och kondition i en härlig blandning.Instruktörerna är skickliga ,lyhörda och personliga på ett positivt sätt som gör så man utvecklas.

Svar från Become An Athlete

Fina ord Urban! Vi tackar och bockar för detta och vill samtidigt tacka dig lite extra för alla år du har varit en trogen medlem hos oss. Du är grym!

Eva Angelica L
Skrev om Become An Athlete

Ett fantastiskt ställe där man har skapat en miljö och en stämning som inte går att jämföra med något annat. Alla är välkomna oavsett nivå och man kan komma precis hur långt man själv vill i sin träning tack var klassernas utformning och den enorma kunskap som coacherna besitter. Vill man ha all möjlighet att utvecklas i sin träning och få alla delar- flås/ styrka/ flexibilitet/ rörlighet så är BAA det rätta stället att börja träna på. Dessutom är min känsla- som själv har varit medlem sedan det öppnade- att folk som tränar...

Lars Johan A
Skrev om Become An Athlete

BAA är gymmet där jag hittade min träningsmotivation på riktigt för första gången i livet. Allting anpassas efter din förmåga och kapacitet, så oavsett om du är nybörjare eller mer erfaren kommer träningen passa och utmana dig! Jag provtränade en gång för lite mer än ett år sedan och sen dess är jag fast. Jag kan med gott samvete rekommendera det här gymmet på precis alla sätt!

Svar från Become An Athlete

Johan, stort tack för fint betyg!

MARCUS A
Skrev om Become An Athlete

Jag har tränat på gym sedan 1986, och önskar att Become an Athlete hade funnits redan då. Det är utan tvekan det bästa stället jag tränat på. Klassupplägget med coacher motiverar, utbildar och utmanar. Jag som ändå tränat rätt länge har lärt mig en mängd nya saker, och halvvägs igenom passen brukar jag konstatera att "hade jag tränat själv hade jag lagt av nu". Dessutom har coacherna en fantastisk attityd, de pushar och stöttar och lyckas dessutom ta individuell hänsyn till varje deltagare. Klubben som helhet är...

Svar från Become An Athlete

Verkligen ett fint omdöme du ger oss och vi blir så glada och stolta! Tack Marcus!

Fredrik J
Skrev om Become An Athlete

Otroligt bra gym att komma igång från en längre svacka eller kanske att börja ta sin träning på allvar. Fantatiska coacher som stöttar och peppar sätter kulturen hos medlemmarna. Covid-19 sköttes utmärkt med mindre klasser och kanske lite överdrivet tvättande. Att tänka på är att det är knappast några lugna pass utan det är dödslängtan dir. Men har man sådana ambitioner så kanske Aerobics på friskis passar bättre eller de halvtrötta maskinerna på Sats?

Gabriella L
Skrev om Become An Athlete

Toppenbra träning. Familjär stämning. Man känner sig alltid välkommen och sedd oavsett vilken "nivå" man befinner sig på. Rekommenderas verkligen!

Magnus J
Skrev om Become An Athlete

Behöver du renovera kroppen och skapa rörlighet och styrka - då är become an athlete i Bromma helt klart rätt ställe.

Svar från Become An Athlete

Tack Magnus, ditt fina omdöme värmer!

Benjamin K
Skrev om Become An Athlete

Skön prestigelös miljö där alla får vara med och köra oavsett vilken nivå man ligger på. Kunnig personal som hjälper en med utvecklingen och ser till att övningar utförs på ett säkert och korrekt sätt.

Svar från Become An Athlete

Tackar Benjamin, fint omdöme du ger oss!

Lena F
Skrev om Become An Athlete

Bästa gymmet. Under covid 19 har ledningen jobbat stenhårt med åtgärder för att vi kunder ska kunna fortsätta träna. Hör känner jag mig trygg.

Stort tack Lena!

Cecilia B
Skrev om Become An Athlete

Fantastiskt engagerad och kunnig personal som verkligen ser och månar om sina medlemmar. Träningen är varierande vilket gör de funktionella passen så tilltalande. Bra pepp och coachning under träningen. Utöver pass erbjuds grymma träningsytor, ett genuint renlighetstänk och tillgänglighet. Efter att jag har börjat anläggningen ser jag äntligen de resultat jag vill av träningen. BAA lever verkligen upp till sin slogan; train like an athlete, become an athlete!

Helena T
Skrev om Become An Athlete

Ett familjärt gym med oerhörd kompetens och stor omtanke om sina kunder.

Martina G
Skrev om Become An Athlete

Ett gym för alla. Rawas är en av de bästa instruktörerna jag träffat på ever.

Sara K
Skrev om Become An Athlete

Bästa gymmet jag tränat på med tränare som verkligen bryr sig

Mina Cathrine L
Skrev om Become An Athlete

Bästa boxen! Har varit medlem nu i 2,5år. Härliga medlemmar, grymma coacher som stöttar och peppar!! Tack för att jag får vara en del av BAA familjen 💗💪🏼 Kram till er alla! Mimmi

Rikard R
Skrev om Become An Athlete

Har träningskort på Become an Athlete eftersom det är det enda stället i Bromma som har utmanande pass med riktigt välutbildade instruktörer. De är väldigt pedagogiska när vi jobbar med olika funktionella rörelser. Dessutom är det väldigt trevlig stämning på detta lilla med välutrustade gym. Jag älskar funktionell träning med fria vikter och är alltid nöjd när jag varit där.

Svar från Become An Athlete

Stort tack för din fina recension Rikard!

Patrick J
Skrev om Become An Athlete

När jag började på BAA så hade jag målet ta min träning till nästa nivå. Jag fick ett individuellt kostplan, träningsupplägg och coaching. Coach är öppen för frågor och tankar kring allt så om ett problem dyker upp så kan vi tillsammans komma fram till en lösning. Jag är nu i den starkaste formen i mitt liv och det är tack till BAA! Det är inte bara träningen som är så underbart med BAA, gemenskapen som finns där är omöjligt att hitta nån annanstans! Det spelar ingen roll vem du är eller vad dina mål är, ALLA blir bemötta...

Svar från Become An Athlete

Så fina ord Patrick! Dina framsteg kommer från hårt slit och fokus och det är en ära att vi får vara en del av dem.

Carina M
Skrev om Become An Athlete

Kunnig personal som håller i passen. Fokus på att du får ut max av träningen med dina förutsättningar. Här tränar professionella sida vid sida med amatören med samma glädje.

Svar från Become An Athlete

Hej Carina och stort tack för ditt fina omdöme om oss, hoppas att vi får fortsatt förtroende under 2020!

Elvira S
Skrev om Become An Athlete

Baa är som en andra familj! Kunde inte varit mer nöjd med mitt val

Svar från Become An Athlete

Vad härligt att läsa, Elvira! Stort tack!

Isor A
Skrev om Become An Athlete

Välutrustat gym med bra pass! BAA andas seriös träning om än anpassat för alla nivåer.

Svar från Become An Athlete

Seriösa är verkligen vad vi vill uppfattas som! Stort tack för ditt fina betyg Isor!

Cecilia B
Skrev om Become An Athlete

Mitt mål var att kunna göra en riktigt knäböj. Med proffsig coh tålmodig hjälp har jag nått målet och far beyond. Atmosfären är inkludernade, proffsig, pushande och helt underbar.

Svar från Become An Athlete

Så härligt att läsa Cecilia! Vi hoppas verkligen att vi får se mer av dig och dina framsteg under 2020!

Joakim
Skrev om Become An Athlete

Riktigt bra coacher och skön stämning!

Svar från Become An Athlete

Det är ni medlemmar som skapar den största delen av vår härliga stämning! Tack för fint omdöme Joakim.

Fabian B
Skrev om Become An Athlete

Tycker BAA har ett bra träningsupplägg med familjär känsla.

Svar från Become An Athlete

Stort tack Fabian, det är precis vad vårt mål med BAA är!