TRÄNING, KOST & NAPRAPATI

Become an Athlete erbjuder kvalitativ träning som garanterat ger dig resultat. Hos oss får du alltid helheten, från individanpassade kost- & träningsupplägg till gruppträning, PT och
naprapati. Inget lämnas åt slumpen! Du väljer själv om du vill träna i grupp, på egen hand, efter våra programmeringar eller tillsammans med våra utbildade PT:s. Våra program fungerar lika bra om du väljer att träna hos oss eller på annat gym.

Kom i form med oss, gör din ansökan idag!

Train Like An Athlete – Become An Athlete

Läs vad 67 kunder tycker om Become An Athlete 2

2021-12-07 Insamlad av företaget
    Professionellt bemötande och välkomnande atmosfär. Rekommenderas
    Stort tack Per för en fin recension och ett toppenbetyg! Become An Athlete
    2021-11-27 Insamlad av företaget
    Trevlig och kompetent personal, jättenöjd
    Tack Johanna för fint betyg! Alla i personalen hälsar och tackar! Become An Athlete
    2021-11-27 Insamlad av företaget
    Lite dyrt, men förstår nu varför. Högsta betyg i allt.
    Tack Patrik för fint betyg! Vi lovar att leverera för varenda krona! Become An Athlete
    2021-11-27 Insamlad av företaget
    Bra coacher och härlig stämning.
    Tack Gabriella - det är ni medlemmar som är en stor anledningen till den härliga stämningen! Become An Athlete
    2021-11-27 Insamlad av företaget
    Väldigt bra bemött, roliga pass, hittills levt upp till mina förväntningar
    Tack Anders, kul att du trivs och att vi nått upp till dina förväntningar. Ses! Become An Athlete
    2021-11-25 Insamlad av företaget
    Bästa gymmet jag någonsin varit på! Engagerade och kunniga ledare, fin och familjär atmosfär mellan medlemmarna och fin miljö att träna i. Fem av fem toasts! 🌟
    Wow! Så fint betyg vi får Nora. Stort tack! Become An Athlete
    2021-11-25 Insamlad av företaget
    Att besöka become An Athlete känns som att komma hem till ett gäng kompisar. Redan från första gången du är på plats välkomnar alla och då menar jag alla dig tränare och andra gymbesökare.

Deras pass fylls alltid med härlig stämning och leds av proffsiga tränare.

Om man ska ha PT så är deras tränare Rawaz en extra stark stjärna som hjälper dig oavsett mål. Träningen har aldrig varit så rolig som med Rawas (och då älskade jag att träna innan också).

Så jag ger dem det starkaste och högsta betyget man kan få! Tveka inte om du funderar på att bli medlem!
    Så fina ord Li, vi tackat det ödmjukaste! Det är dock inte bara vi som ska ta på oss äran för den goda stämningen, den skapas ju lika mycket av er medlemmar - så tack för att du är en av våra fina medlemmar! Become An Athlete
    2021-11-24 Insamlad av företaget
    Sjukt bra gym, väldigt välkomnande och fantastisk träningsupplevelse
    Vi bockar ödmjukt Simon och hoppas att du kommer att träna hos oss länge. Become An Athlete
    2021-11-24 Insamlad av företaget
    Bra träning med positivt och trevligt bemötande
    Stort tack Johan, det glädjer oss att du trivs! Become An Athlete
    2021-11-24 Insamlad av företaget
    Sätter inte full poäng för det finns alltid förbättringspotential och hybris är farligt, men jag gillar verkligen platsen och människorna väldigt mycket. Jag har fått känna mig delaktig även fast jag är ny och man märker att coacherna vill vårt bästa.
    Stort tack Sanna för superfint betyg! Vårt mål är att ständigt bli bättre och erbjuda tjänster och träning av högsta kvalitet och lovar att göra allt vad vi kan för att hålla det löftet. Become An Athlete
  • EDWARD R
    2021-08-11 Spontant omdöme
    Fantastiskt koncept, fantastiska coacher, härlig energi och positiv stämning. Alltid personlig anpassning av passen vid behov, alltid glad och sugen på mer efter avslutad träning. Rekommenderas starkt för alla som vill ha en väl fungerande kropp och positiv sinnesstämning.
    Edward, stort tack för ditt fina betyg! Become An Athlete
  • 2021-08-11 Spontant omdöme
    Har fått hjälp med träningsupplägg, kost och återhämtning från skador och blir lika imponerad varje gång vilken oerhörd kunskap och proffessionalitet jag bemötts av. Det bästa är ändå den fantastiska stämningen och ändlösa peppen - utan tvekan bästa stället att träna på!
    Tackar Julia! Vi tar åt oss av dina fina ord och vill samtidigt passa på att tacka dig. Du är en av alla medlemmar som bidrar till den fina stämningen! Become An Athlete
  • URBAN L
    2021-08-11 Spontant omdöme
    Ett ställe med glada miner där man känner sig hemma. Alla pushar varandra andan är positiv där inget pass är lika det andra. Passen innehåller rörlighet
    , styrka ,teknik och kondition i en härlig blandning.Instruktörerna är skickliga ,lyhörda och personliga på ett positivt sätt som gör så man utvecklas.
    Fina ord Urban! Vi tackar och bockar för detta och vill samtidigt tacka dig lite extra för alla år du har varit en trogen medlem hos oss. Du är grym! Become An Athlete
  • 2021-04-01 Spontant omdöme
    Ett fantastiskt ställe där man har skapat en miljö och en stämning som inte går att jämföra med något annat. Alla är välkomna oavsett nivå och man kan komma precis hur långt man själv vill i sin träning tack var klassernas utformning och den enorma kunskap som coacherna besitter. Vill man ha all möjlighet att utvecklas i sin träning och få alla delar- flås/ styrka/ flexibilitet/ rörlighet så är BAA det rätta stället att börja träna på. Dessutom är min känsla- som själv har varit medlem sedan det öppnade- att folk som tränar på BAA ser träningen som en av de absoluta höjdpunkterna på dagen och inte känslan att träningen blir ett nödvändigt ont. Rekommenderas starkt!
  • Lars Johan A
    2021-03-31 Spontant omdöme
    BAA är gymmet där jag hittade min träningsmotivation på riktigt för första gången i livet. Allting anpassas efter din förmåga och kapacitet, så oavsett om du är nybörjare eller mer erfaren kommer träningen passa och utmana dig!

Jag provtränade en gång för lite mer än ett år sedan och sen dess är jag fast.

Jag kan med gott samvete rekommendera det här gymmet på precis alla sätt!
    Johan, stort tack för fint betyg! Become An Athlete
    2021-03-24 Spontant omdöme
    Jag har tränat på gym sedan 1986, och önskar att Become an Athlete hade funnits redan då. Det är utan tvekan det bästa stället jag tränat på.

Klassupplägget med coacher motiverar, utbildar och utmanar. Jag som ändå tränat rätt länge har lärt mig en mängd nya saker, och halvvägs igenom passen brukar jag konstatera att "hade jag tränat själv hade jag lagt av nu". Dessutom har coacherna en fantastisk attityd, de pushar och stöttar och lyckas dessutom ta individuell hänsyn till varje deltagare.

Klubben som helhet är väldigt välkomnande, det är alltid roligt att åka och träna. Kunde man ge sex ringar hade BAA fått det.
    Verkligen ett fint omdöme du ger oss och vi blir så glada och stolta! Tack Marcus! Become An Athlete
  • Fredrik J
    2020-12-19 Insamlad av företaget
    Otroligt bra gym att komma igång från en längre svacka eller kanske att börja ta sin träning på allvar. Fantatiska coacher som stöttar och peppar sätter kulturen hos medlemmarna. Covid-19 sköttes utmärkt med mindre klasser och kanske lite överdrivet tvättande. Att tänka på är att det är knappast några lugna pass utan det är dödslängtan dir. Men har man sådana ambitioner så kanske Aerobics på friskis passar bättre eller de halvtrötta maskinerna på Sats?
    2020-12-17 Insamlad av företaget
    Toppenbra träning. Familjär stämning. Man känner sig alltid välkommen och sedd oavsett vilken "nivå" man befinner sig på. Rekommenderas verkligen!
    2020-12-02 Insamlad av företaget
    Behöver du renovera kroppen och skapa rörlighet och styrka - då är become an athlete i Bromma helt klart rätt ställe.
    Tack Magnus, ditt fina omdöme värmer! Become An Athlete
    2020-11-30 Insamlad av företaget
    Skön prestigelös miljö där alla får vara med och köra oavsett vilken nivå man ligger på. Kunnig personal som hjälper en med utvecklingen och ser till att övningar utförs på ett säkert och korrekt sätt.
    Tackar Benjamin, fint omdöme du ger oss! Become An Athlete
  • Lena F
    2020-11-29 Insamlad av företaget
    Bästa gymmet.

Under covid 19 har ledningen jobbat stenhårt med åtgärder för att vi kunder ska kunna fortsätta träna.
    Hör känner jag mig trygg.
    Stort tack Lena! Become An Athlete
    2020-11-29 Insamlad av företaget
    Fantastiskt engagerad och kunnig personal som verkligen ser och månar om sina medlemmar. Träningen är varierande vilket gör de funktionella passen så tilltalande. Bra pepp och coachning under träningen. Utöver pass erbjuds grymma träningsytor, ett genuint renlighetstänk och tillgänglighet.
    Efter att jag har börjat anläggningen ser jag äntligen de resultat jag vill av träningen. BAA lever verkligen upp till sin slogan; train like an athlete, become an athlete!
    2020-11-28 Insamlad av företaget
    Ett familjärt gym med oerhörd kompetens och stor omtanke om sina kunder.
    2020-11-27 Insamlad av företaget
    Ett gym för alla. Rawas är en av de bästa instruktörerna jag träffat på ever.
    2020-11-27 Insamlad av företaget
    Bästa gymmet jag tränat på med tränare som verkligen bryr sig
  • 2020-03-28 Spontant omdöme
    Bästa boxen! Har varit medlem nu i 2,5år. Härliga medlemmar, grymma coacher som stöttar och peppar!! Tack för att jag får vara en del av BAA familjen 💗💪🏼
    Kram till er alla!
    Mimmi
    2019-12-17 Insamlad av företaget
    Har träningskort på Become an Athlete eftersom det är det enda stället i Bromma som har utmanande pass med riktigt välutbildade instruktörer. De är väldigt pedagogiska när vi jobbar med olika funktionella rörelser. Dessutom är det väldigt trevlig stämning på detta lilla med välutrustade gym. Jag älskar funktionell träning med fria vikter och är alltid nöjd när jag varit där.
    Stort tack för din fina recension Rikard! Become An Athlete
    2019-12-16 Insamlad av företaget
    När jag började på BAA så hade jag målet ta min träning till nästa nivå. Jag fick ett individuellt kostplan, träningsupplägg och coaching. Coach är öppen för frågor och tankar kring allt så om ett problem dyker upp så kan vi tillsammans komma fram till en lösning. Jag är nu i den starkaste formen i mitt liv och det är tack till BAA!

Det är inte bara träningen som är så underbart med BAA, gemenskapen som finns där är omöjligt att hitta nån annanstans! Det spelar ingen roll vem du är eller vad dina mål är, ALLA blir bemötta och välkomna med kärlek och glädje! När du går med BAA så går du inte bara med i ett gym, du blir en del av familjen!
    Så fina ord Patrick! Dina framsteg kommer från hårt slit och fokus och det är en ära att vi får vara en del av dem. Become An Athlete
    2019-12-16 Insamlad av företaget
    Kunnig personal som håller i passen. Fokus på att du får ut max av träningen med dina förutsättningar. Här tränar professionella sida vid sida med amatören med samma glädje.
    Hej Carina och stort tack för ditt fina omdöme om oss, hoppas att vi får fortsatt förtroende under 2020! Become An Athlete
    2019-12-13 Insamlad av företaget
    Baa är som en andra familj! Kunde inte varit mer nöjd med mitt val
    Vad härligt att läsa, Elvira! Stort tack! Become An Athlete
    2019-12-13 Insamlad av företaget
    Välutrustat gym med bra pass! BAA andas seriös träning om än anpassat för alla nivåer.
    Seriösa är verkligen vad vi vill uppfattas som! Stort tack för ditt fina betyg Isor! Become An Athlete
    2019-12-13 Insamlad av företaget
    Mitt mål var att kunna göra en riktigt knäböj. Med proffsig coh tålmodig hjälp har jag nått målet och far beyond.

Atmosfären är inkludernade, proffsig, pushande och helt underbar.
    Så härligt att läsa Cecilia! Vi hoppas verkligen att vi får se mer av dig och dina framsteg under 2020! Become An Athlete
    2019-12-13 Insamlad av företaget
    Riktigt bra coacher och skön stämning!
    Det är ni medlemmar som skapar den största delen av vår härliga stämning! Tack för fint omdöme Joakim. Become An Athlete
    2019-12-13 Insamlad av företaget
    Tycker BAA har ett bra träningsupplägg med familjär känsla.
    Stort tack Fabian, det är precis vad vårt mål med BAA är! Become An Athlete
    2019-12-13 Insamlad av företaget
    Bra pass, kunniga instruktörer, trevliga människor och bra gemenskap!
    Stort tack Markus för ditt fina omdöme om oss! Become An Athlete
  • RAWAZ G
    2019-12-13 Insamlad av företaget
    Fantastiskt familjär anläggning med väldigt professionell personal och fantastiska klasser!!!!
    Rawaz, vilket fint omdöme! Du är en stor del av familjen och sprider glädje och motivation till alla. Become An Athlete
    2019-12-12 Insamlad av företaget
    Utmärkt utrustning och lika bra coacher.
    Tack för den fina "femman" i ditt omdöme Karl! Vi satsar på kvalitet både när det kommer till coacher och utrustning, inget ska lämnas åt slumpen. Fortsätt träna hårt Karl! Become An Athlete
    2019-12-12 Insamlad av företaget
    Bra gym bra personal. Mycket yta. 💪💪💪
    Härligt att du trivs och uppskattar vårt gym och personal och stort tack för ditt fina omdöme Richard! Become An Athlete
  • Antonia D
    2019-12-11 Insamlad av företaget
    Grymt bra gym om man vill träna crossfit, olympiska lyft, gymnastik, strong man eller bara träna med härliga människor. Grymma coacher och proffsigt gym! Härliga och välkomnande medlemmar. Johan är ju framför allt riktigt bra på olympiska lyft, jag har fått grym hjälp därifrån! 🙌🏼 Deras naprapat Lisa Nykvist är otroligt duktig och hjälper en med alla sorters besvär man kan ha, kan det bli bättre att ha allt på ett och samma ställe? 🤩
    Shit vilken "Love Bombing"! Vi blir rörda av dina fina ord Antonia och lovar att fortsätta vara lika bra i framtiden. Become An Athlete
    2019-12-11 Insamlad av företaget
    Tränade under sommaren och brukar få följa med på pass med mina föräldrar när jag är i stockholm under julledigheten bland annat! Grymma pass, schysst och kunnig personal och mysig lagom stor lokal med bra redskap!

Träning är kul på BAA :)))
    Hej Nya och stort tack för ditt fina omdöme! Hoppas vi ses snart igen! Become An Athlete
    2019-12-11 Insamlad av företaget
    Riktigt bra och trevlig personal
    Hej Joakim och tack för fint omdöme! Hoppas vi får nöjet att fortsätta träna tillsammans med dig under 2020. Become An Athlete
    2019-12-11 Insamlad av företaget
    Mycket bra och välutrustat gym. Kompetenta coacher och härlig stämning!
    Tack för ditt grymma omdöme om oss Dan! Vårt mål är verkligen att leverera träning på absolut högsta nivå. Till det krävs välutbildade coacher och högsta kvaliteten på utrustningen. Become An Athlete
    2019-12-11 Insamlad av företaget
    Otroligt motiverande gym, sköna medlemmar & otroligt kompetenta tränare. Rekommenderar starkt PT träningar!
    Grymt tack för dina fina ord Arman! Become An Athlete
    2019-12-11 Insamlad av företaget
    Köpte ett bootcamp-paket som jag sett på Instagram. Blev helnöjd. Familjär och bra stämning i lokalen, duktiga och kompetenta tränare. Träningen var jättebra, rolig..ibland och hård 🙂 men tid gavs till rätt utförande och teknik. Känns som att det gav gott resultat redan efter 4 veckors träning i styrka.
    Hej Caroline och stort tack för ditt fina omdöme! Det du skriver är precis vårt mål med våra upplägg - Rolig, hård träning som ger resultat! Become An Athlete
    2019-12-11 Insamlad av företaget
    Jag har tävlar i styrkelyft samt köpt individanpassat träningsschema. Jag har blivit fantastiskt bemött, fått hjälp med allt jag undrat över och blivit välkommen in i gänget med öppna armar!
    Tack Julia! Du är inte bara grym på styrkelyft, du skriver grymma omdömen också! Mot år 2020 nu med nya mål, tyngre vikter! Become An Athlete
    2019-12-11 Insamlad av företaget
    Jag köpte 12 veckors programmet och även en fortsättning. Är mycket nöjd med upplägget och har alltid blivit väl bemött med mycket kunskap och trevlig personal.
    Sååå glada blir vi, av att läsa ditt fina betyg om oss! Become An Athlete
    Bra träning
    Bra coacher
    Jag får resultat på min träning.
    Hej Anto och tack för det superfina omdömet!!! Hoppas vi fortsätter göra framsteg tillsammans under 2020. Become An Athlete
    2019-12-11 Insamlad av företaget
    Become an athlete har varit vårt företagsgym sedan de startade, det är ett snyggt gym med grymt bra utrustning och tränare. Något dyrt , därför inte högsta poäng.
    Hej Thomas och tack för fint omdöme! Vi är supernöjda mer er och hoppas självklart att vi får möjligheten att fortsätta träna er.
    Vårt pris är något högre än ett traditionellt gym men gör så att vi kan hålla den höga standarden på instruktörer och programmeringar som vi gör.
    2018-12-21 Insamlad av företaget
    Jag har aldrig varit med om att gå till en träningsanläggning som jag har så roligt på! Instruktörerna är grymma och deras träningspass är varierande och de anpassat träningen till oss meddlemmar!

Och det bästa är att man blir puchad till att göra sitt bästa! 👍🏾👍🏾
    Tack Jonathan! Vårt mål är precis vad du skriver, att leverera varierande och funktionell träning! Become An Athlete
    2018-12-16 Insamlad av företaget
    En fantastisk gemenskap på passen där man känner stöd och att man får rätt och professionell hjälp med sin träning. Ett bra upplägg med olika pass som ger mig en allsidig träning med snabba resultat. Det första gymmet jag känner att det är kul att gå till.
    Anna. När man läser ett omdöme som detta blir man rörd. Du har verkligen satt ord på det vi varje dag arbetar för att leverera till er medlemmar. Become An Athlete