Become An Athlete

Become An Athlete

TRÄNING, KOST & NAPRAPATI

Become an Athlete erbjuder kvalitativ träning som garanterat ger dig resultat. Hos oss får du alltid helheten, från individanpassade kost- & träningsupplägg till gruppträning, PT och
naprapati. Inget lämnas åt slumpen! Du väljer själv om du vill träna i grupp, på egen hand, efter våra programmeringar eller tillsammans med våra utbildade PT:s. Våra program fungerar lika bra om du väljer att träna hos oss eller på annat gym.

Kom i form med oss, gör din ansökan idag!

Train Like An Athlete – Become An Athlete

Läs vad 54 kunder tycker om Become An Athlete 2

• 2021-04-01
    Ett fantastiskt ställe där man har skapat en miljö och en stämning som inte går att jämföra med något annat. Alla är välkomna oavsett nivå och man kan komma precis hur långt man själv vill i sin träning tack var klassernas utformning och den enorma kunskap som coacherna besitter. Vill man ha all möjlighet att utvecklas i sin träning och få alla delar- flås/ styrka/ flexibilitet/ rörlighet så är BAA det rätta stället att börja träna på. Dessutom är min känsla- som själv har varit medlem sedan det öppnade- att folk som tränar på BAA ser träningen som en av de absoluta höjdpunkterna på dagen och inte känslan att träningen blir ett nödvändigt ont. Rekommenderas starkt!
  • Lars Johan A
    2021-03-31
    BAA är gymmet där jag hittade min träningsmotivation på riktigt för första gången i livet. Allting anpassas efter din förmåga och kapacitet, så oavsett om du är nybörjare eller mer erfaren kommer träningen passa och utmana dig!

Jag provtränade en gång för lite mer än ett år sedan och sen dess är jag fast.

Jag kan med gott samvete rekommendera det här gymmet på precis alla sätt!
    2021-03-24
    Jag har tränat på gym sedan 1986, och önskar att Become an Athlete hade funnits redan då. Det är utan tvekan det bästa stället jag tränat på.

Klassupplägget med coacher motiverar, utbildar och utmanar. Jag som ändå tränat rätt länge har lärt mig en mängd nya saker, och halvvägs igenom passen brukar jag konstatera att "hade jag tränat själv hade jag lagt av nu". Dessutom har coacherna en fantastisk attityd, de pushar och stöttar och lyckas dessutom ta individuell hänsyn till varje deltagare.

Klubben som helhet är väldigt välkomnande, det är alltid roligt att åka och träna. Kunde man ge sex ringar hade BAA fått det.
    Verkligen ett fint omdöme du ger oss och vi blir så glada och stolta! Tack Marcus! Become An Athlete
  • Fredrik J
    2020-12-19
    Otroligt bra gym att komma igång från en längre svacka eller kanske att börja ta sin träning på allvar. Fantatiska coacher som stöttar och peppar sätter kulturen hos medlemmarna. Covid-19 sköttes utmärkt med mindre klasser och kanske lite överdrivet tvättande. Att tänka på är att det är knappast några lugna pass utan det är dödslängtan dir. Men har man sådana ambitioner så kanske Aerobics på friskis passar bättre eller de halvtrötta maskinerna på Sats?
    2020-12-17
    Toppenbra träning. Familjär stämning. Man känner sig alltid välkommen och sedd oavsett vilken "nivå" man befinner sig på. Rekommenderas verkligen!
    2020-12-02
    Behöver du renovera kroppen och skapa rörlighet och styrka - då är become an athlete i Bromma helt klart rätt ställe.
    Tack Magnus, ditt fina omdöme värmer! Become An Athlete
    2020-11-30
    Skön prestigelös miljö där alla får vara med och köra oavsett vilken nivå man ligger på. Kunnig personal som hjälper en med utvecklingen och ser till att övningar utförs på ett säkert och korrekt sätt.
    Tackar Benjamin, fint omdöme du ger oss! Become An Athlete
  • Lena F
    2020-11-29
    Bästa gymmet.

Under covid 19 har ledningen jobbat stenhårt med åtgärder för att vi kunder ska kunna fortsätta träna.
    Hör känner jag mig trygg.
    2020-11-29
    Fantastiskt engagerad och kunnig personal som verkligen ser och månar om sina medlemmar. Träningen är varierande vilket gör de funktionella passen så tilltalande. Bra pepp och coachning under träningen. Utöver pass erbjuds grymma träningsytor, ett genuint renlighetstänk och tillgänglighet.
    Efter att jag har börjat anläggningen ser jag äntligen de resultat jag vill av träningen. BAA lever verkligen upp till sin slogan; train like an athlete, become an athlete!
    2020-11-28
    Ett familjärt gym med oerhörd kompetens och stor omtanke om sina kunder.
    2020-11-27
    Ett gym för alla. Rawas är en av de bästa instruktörerna jag träffat på ever.
    2020-11-27
    Bästa gymmet jag tränat på med tränare som verkligen bryr sig
  • 2020-03-28
    Bästa boxen! Har varit medlem nu i 2,5år. Härliga medlemmar, grymma coacher som stöttar och peppar!! Tack för att jag får vara en del av BAA familjen 💗💪🏼
    Kram till er alla!
    Mimmi
    2019-12-17
    Har träningskort på Become an Athlete eftersom det är det enda stället i Bromma som har utmanande pass med riktigt välutbildade instruktörer. De är väldigt pedagogiska när vi jobbar med olika funktionella rörelser. Dessutom är det väldigt trevlig stämning på detta lilla med välutrustade gym. Jag älskar funktionell träning med fria vikter och är alltid nöjd när jag varit där.
    Stort tack för din fina recension Rikard! Become An Athlete
    2019-12-16
    När jag började på BAA så hade jag målet ta min träning till nästa nivå. Jag fick ett individuellt kostplan, träningsupplägg och coaching. Coach är öppen för frågor och tankar kring allt så om ett problem dyker upp så kan vi tillsammans komma fram till en lösning. Jag är nu i den starkaste formen i mitt liv och det är tack till BAA!

Det är inte bara träningen som är så underbart med BAA, gemenskapen som finns där är omöjligt att hitta nån annanstans! Det spelar ingen roll vem du är eller vad dina mål är, ALLA blir bemötta och välkomna med kärlek och glädje! När du går med BAA så går du inte bara med i ett gym, du blir en del av familjen!
    Så fina ord Patrick! Dina framsteg kommer från hårt slit och fokus och det är en ära att vi får vara en del av dem. Become An Athlete
    2019-12-16
    Kunnig personal som håller i passen. Fokus på att du får ut max av träningen med dina förutsättningar. Här tränar professionella sida vid sida med amatören med samma glädje.
    Hej Carina och stort tack för ditt fina omdöme om oss, hoppas att vi får fortsatt förtroende under 2020! Become An Athlete
    2019-12-13
    Baa är som en andra familj! Kunde inte varit mer nöjd med mitt val
    Vad härligt att läsa, Elvira! Stort tack! Become An Athlete
    2019-12-13
    Välutrustat gym med bra pass! BAA andas seriös träning om än anpassat för alla nivåer.
    Seriösa är verkligen vad vi vill uppfattas som! Stort tack för ditt fina betyg Isor! Become An Athlete
    2019-12-13
    Mitt mål var att kunna göra en riktigt knäböj. Med proffsig coh tålmodig hjälp har jag nått målet och far beyond.

Atmosfären är inkludernade, proffsig, pushande och helt underbar.
    Så härligt att läsa Cecilia! Vi hoppas verkligen att vi får se mer av dig och dina framsteg under 2020! Become An Athlete
    2019-12-13
    Riktigt bra coacher och skön stämning!
    Det är ni medlemmar som skapar den största delen av vår härliga stämning! Tack för fint omdöme Joakim. Become An Athlete
    2019-12-13
    Tycker BAA har ett bra träningsupplägg med familjär känsla.
    Stort tack Fabian, det är precis vad vårt mål med BAA är! Become An Athlete
    2019-12-13
    Bra pass, kunniga instruktörer, trevliga människor och bra gemenskap!
    Stort tack Markus för ditt fina omdöme om oss! Become An Athlete
  • RAWAZ G
    2019-12-13
    Fantastiskt familjär anläggning med väldigt professionell personal och fantastiska klasser!!!!
    Rawaz, vilket fint omdöme! Du är en stor del av familjen och sprider glädje och motivation till alla. Become An Athlete
    2019-12-12
    Utmärkt utrustning och lika bra coacher.
    Tack för den fina "femman" i ditt omdöme Karl! Vi satsar på kvalitet både när det kommer till coacher och utrustning, inget ska lämnas åt slumpen. Fortsätt träna hårt Karl! Become An Athlete
    2019-12-12
    Bra gym bra personal. Mycket yta. 💪💪💪
    Härligt att du trivs och uppskattar vårt gym och personal och stort tack för ditt fina omdöme Richard! Become An Athlete
  • Antonia D
    2019-12-11
    Grymt bra gym om man vill träna crossfit, olympiska lyft, gymnastik, strong man eller bara träna med härliga människor. Grymma coacher och proffsigt gym! Härliga och välkomnande medlemmar. Johan är ju framför allt riktigt bra på olympiska lyft, jag har fått grym hjälp därifrån! 🙌🏼 Deras naprapat Lisa Nykvist är otroligt duktig och hjälper en med alla sorters besvär man kan ha, kan det bli bättre att ha allt på ett och samma ställe? 🤩
    Shit vilken "Love Bombing"! Vi blir rörda av dina fina ord Antonia och lovar att fortsätta vara lika bra i framtiden. Become An Athlete
    2019-12-11
    Tränade under sommaren och brukar få följa med på pass med mina föräldrar när jag är i stockholm under julledigheten bland annat! Grymma pass, schysst och kunnig personal och mysig lagom stor lokal med bra redskap!

Träning är kul på BAA :)))
    Hej Nya och stort tack för ditt fina omdöme! Hoppas vi ses snart igen! Become An Athlete
    2019-12-11
    Riktigt bra och trevlig personal
    Hej Joakim och tack för fint omdöme! Hoppas vi får nöjet att fortsätta träna tillsammans med dig under 2020. Become An Athlete
    2019-12-11
    Mycket bra och välutrustat gym. Kompetenta coacher och härlig stämning!
    Tack för ditt grymma omdöme om oss Dan! Vårt mål är verkligen att leverera träning på absolut högsta nivå. Till det krävs välutbildade coacher och högsta kvaliteten på utrustningen. Become An Athlete
    2019-12-11
    Otroligt motiverande gym, sköna medlemmar & otroligt kompetenta tränare. Rekommenderar starkt PT träningar!
    Grymt tack för dina fina ord Arman! Become An Athlete
    2019-12-11
    Köpte ett bootcamp-paket som jag sett på Instagram. Blev helnöjd. Familjär och bra stämning i lokalen, duktiga och kompetenta tränare. Träningen var jättebra, rolig..ibland och hård 🙂 men tid gavs till rätt utförande och teknik. Känns som att det gav gott resultat redan efter 4 veckors träning i styrka.
    Hej Caroline och stort tack för ditt fina omdöme! Det du skriver är precis vårt mål med våra upplägg - Rolig, hård träning som ger resultat! Become An Athlete
    2019-12-11
    Jag har tävlar i styrkelyft samt köpt individanpassat träningsschema. Jag har blivit fantastiskt bemött, fått hjälp med allt jag undrat över och blivit välkommen in i gänget med öppna armar!
    Tack Julia! Du är inte bara grym på styrkelyft, du skriver grymma omdömen också! Mot år 2020 nu med nya mål, tyngre vikter! Become An Athlete
    2019-12-11
    Jag köpte 12 veckors programmet och även en fortsättning. Är mycket nöjd med upplägget och har alltid blivit väl bemött med mycket kunskap och trevlig personal.
    Sååå glada blir vi, av att läsa ditt fina betyg om oss! Become An Athlete
    Bra träning
    Bra coacher
    Jag får resultat på min träning.
    Hej Anto och tack för det superfina omdömet!!! Hoppas vi fortsätter göra framsteg tillsammans under 2020. Become An Athlete
    2019-12-11
    Become an athlete har varit vårt företagsgym sedan de startade, det är ett snyggt gym med grymt bra utrustning och tränare. Något dyrt , därför inte högsta poäng.
    Hej Thomas och tack för fint omdöme! Vi är supernöjda mer er och hoppas självklart att vi får möjligheten att fortsätta träna er. Vårt pris är något högre än ett traditionellt gym men gör så att vi kan hålla den höga standarden på instruktörer och programmeringar som vi gör. Become An Athlete
    2018-12-21
    Jag har aldrig varit med om att gå till en träningsanläggning som jag har så roligt på! Instruktörerna är grymma och deras träningspass är varierande och de anpassat träningen till oss meddlemmar!

Och det bästa är att man blir puchad till att göra sitt bästa! 👍🏾👍🏾
    Tack Jonathan! Vårt mål är precis vad du skriver, att leverera varierande och funktionell träning! Become An Athlete
    2018-12-16
    En fantastisk gemenskap på passen där man känner stöd och att man får rätt och professionell hjälp med sin träning. Ett bra upplägg med olika pass som ger mig en allsidig träning med snabba resultat. Det första gymmet jag känner att det är kul att gå till.
    Anna. När man läser ett omdöme som detta blir man rörd. Du har verkligen satt ord på det vi varje dag arbetar för att leverera till er medlemmar. Become An Athlete
  • Natalie S
    2018-12-16
    Jag började på gymmet via Bruce appen för att Become an athlete har gymnastik på schemat. Jag hade lite av en klump i magen när jag skulle dit för första gången, jag har en förutfattad mening över nischade gym, trodde att det skulle vara en klick med tränings-galna personer som hade inbördes beundran för varandras muskler. Men jag kunde inte ha mer fel, det är verkligen ett gym för alla och det är en oerhört kamratlig stämning här.

Efter några veckor på gymnastiken så tog jag modet till mig och köpte 12 veckors programmet, även där med en skräck blandad förtjusning. När jag tittade på före och efter bilderna på hemsidan var jag så övertygad om att jag skulle vara den första personen som skulle faila totalt, att jag skulle vara det hopplösa fallet som inte kan öka muskelmassa och gå ned i fettprocent. Nu 12 veckor senare så är jag i mitt livs form som 40-plusare, jag har aldrig känt mig starkare och piggare. Styrkan med Become an athlete är just att de anpassar verkligen programmet individuellt. Jag har gått till flera olika pt:ar tidigare och har alltid upplevt med dem att jag fått ett mainstream program som de ger till alla sina kunder oavsett målet med träningen. Här fann de både mina styrkor och svagheter som jag fått jobba med och det har gjort under för helheten av träningen. I dagsläget har jag bestämt mig för att ta träningen till nästa nivå och tävla i styrkelyft

Jag önskar bara att jag hade gjort allt det här när jag var yngre, så ni som väntar på att "jag ska bara komma i form först", agera NU, ni kommer inte att ångra er. Det här har varit det bästa jag gjort någonsin för mig själv

PS, jag får inte glömma bort att nämna att gymmet har en liten maskot, hunden Sigge som också bidrar till en mysig stämning 😍
    Wow, vi blir riktigt glada över att läsa detta och hoppas att många andra blir inspirerade av det du skriver. Become An Athlete
    2018-12-15
    Mycket trevligt träningsställe som har kunniga coacher, bra programmering och trevliga medlemmar
    Tack My. Så kul att få ett sådan fint omdöme! Become An Athlete
  • Isak O
    2018-12-14
    Jag valde det upplägg som gav mig fri tillgång till gymmet och även till samtliga gruppträningspass. Förutom en oslagbar träningsanläggning där man har allt man behöver möts man alltid av bekanta och vänner- grupppassen har gjort att man lär känna samtliga på boxen. Gruppassen är både roliga och väldigt utvecklande, oberoende av vilken nivå du själv är i din träning. Variationen av pass gör verkligen det utlovade, att man blir en atlet. Personalen är kunnig och mycket trevlig. Jag skulle rekommendera Become An Athlete till alla. Har tränat mycket under mitt liv, men aldrig känt mig så stark och haft så stort nöje i träningen som nu. Tack!
    Isak. Detta var verkligen fina ord, stort tack! Vi känner oss oerhört stolta när vi läser att du upplever oss precis så som vi vill bli upplevda! Hoppas vi kan göra dig ännu starkare under 2020! Become An Athlete
    2018-12-14
    Rolig och varierande träning med ett härligt gäng! Ger garanterat resultat!
    Tack Ellinor, vilket fint omdöme vi fick - vi känner oss stolta! Become An Athlete
  • Rebecca B
    2018-12-13
    Det bästa gymmet jag har varit på som fokuserar på träning med fria vikter, tyngdlyftning, styrkelyft, gymnastik, funktionell träning och strongman. Ägaren har tänkt på allt, från kost och träning till gemenskap och tillhörandekänsla. Lokalen är väl genomtänkt och utrustat med kvalitetsprodukter. Väl värt en provträning.
    Rebecca, vilka fina ord! Det värmer verkligen att läsa - du har fått med allt vi vill ska ingå i vårt erbjudande! Become An Athlete
  • Max N
    2018-12-12
    Köpte ett individuellt anpassat 20v kost & träningsprogram.
    Coacherna är proffsiga och jag kände verkligen att de brydde sig om min personliga utveckling.
    -23kg och lika många centimeter mindre runt midjan kan jag lätt konstatera att upplägget fungerar över förväntan även på en medelålders man utan tidigare nämnvärda träningserfarenheter
    Stort tack Max! Du gjorde ALLT som vi sa (och lite till) och fick resultaten därefter. Du är ett klockrent exempel på att vårt koncept fungerar. Become An Athlete
    2018-12-12
    Varierad träning av hög kvalitet och individanpassad. Engagerade personer som håller i de olika passen. Trevlig stämning och bra utrustning
    Härligt att läsa Thomas. Du är en del av den trevliga stämningen vi har på klubben! Become An Athlete
    2018-12-12
    Toppen, oslagbart! Kör 3 gånger i veckan och ser fram emot varje gång!
    Tack Daniel! Precis så ska träning vara, något att se fram emot. Become An Athlete
  • Jasna B
    2018-12-12
    Körde 12v programmet med kost och träningsupplägg 2015. Ville komma i mitt livs form och lyckades över förväntan. Fortsatte därefter träna med BAA i smallgroup-form på deras träningsanläggning i Ulvsunda. Perfekt upplägg med personlig träning i gruppform.
    Jasna, du följde våra upplägg till punkt och pricka och fick fantastiska resultat. Hoppas att vi får se dig i gymmet snart igen. Become An Athlete
    2018-12-12
    Årskort. Mycket nöjd med kunskaps nivån på Ptar. Inspirerande. Jag upplever att jag utvecklas men jag tycker priset för årskortet är lite svettigt om man jämför med andra. Vet inte vad jag får för de ca 400 extra kronorna.
    Tack för recension Urban. Vi vill verkligen vara inspirerande och göra träningen till något självklart i vardagen. Prismässigt ligger vi i linje med andra boxar som erbjuder gruppträning i små grupper. Vi konkurrerar inte med traditionella gym och stora kedjor eftersom de inte erbjuder samma koncept som vi. För de ca 400:- extra så får du coach ledda pass av specialister som tex Sid (gymnastik) Johan (tyngd/styrkelyft) och Jennie (Funktionell fitness). Become An Athlete
  • 2018-12-12
    Kunniga o Engageraderade PTs leder dej till en starkare o mer hälsosam kropp i en träning som passar alla.
    Kan varmt rekommendera Become An Athlete!
    Jag har tränat i grupp-pass o även privata pt pass under ett flertal år och r supernöjd.
    Du är grym Nina och vi tackar för fin recension! Become An Athlete
    2018-12-12
    Jag tränar två ggr/vecka på gruppträning. BAA har levt upp till mina förväntningar big time. Proffsiga, kunniga, trevligt bemötande. Alla är välkomna!
    Det värmer att få läsa att vi lever upp till våra medlemmars förväntningar! Become An Athlete
  • Mattias B
    2018-12-12
    Jag körde ett 20 v program 2016 och fick grymma resultat. Mycket väl utarbetat koncept med både kost och träning som jag varmt kam rekommendera.
    Tack, kul att höra! Kul också att du fortfarande håller formen! Become An Athlete