Become An Athlete

Ranhammarsvägen 6, 168 67 Bromma — Visa karta

TRÄNING, KOST & NAPRAPATI

Become an Athlete erbjuder kvalitativ träning som garanterat ger dig resultat. Hos oss får du
alltid helheten, från individanpassade kost- & träningsupplägg till gruppträning, PT och
naprapati. Inget lämnas åt slumpen! Du väljer själv om du vill träna i grupp, på egen hand, efter våra programmeringar eller tillsammans med våra utbildade PT:s. Våra program fungerar lika bra om du väljer att träna
hos oss eller på annat gym.

Kom i form med oss, gör din ansökan idag!

Train Like An Athlete – Become An Athlete

Läs vad 19 kunder tycker om Become An Athlete

• 2018-12-21

Jonathan M skrev om Become An Athlete
    Jag har aldrig varit med om att gå till en träningsanläggning som jag har så roligt på! Instruktörerna är grymma och deras träningspass är varierande och de anpassat träningen till oss meddlemmar!

Och det bästa är att man blir puchad till att göra sitt bästa! 👍🏾👍🏾 Läs mer
    2019-05-08 Become An Athlete svarar Jonathan M
    Tack Jonathan! Vårt mål är precis vad du skriver, att leverera varierande och funktionell träning!
  • 2018-12-16

Anna W skrev om Become An Athlete
    En fantastisk gemenskap på passen där man känner stöd och att man får rätt och professionell hjälp med sin träning. Ett bra upplägg med olika pass som ger mig en allsidig träning med snabba resultat. Det första gymmet jag känner att det är kul att gå till. Läs mer
  • Natalie S

2018-12-16

Natalie S skrev om Become An Athlete
    Jag började på gymmet via Bruce appen för att Become an athlete har gymnastik på schemat. Jag hade lite av en klump i magen när jag skulle dit för första gången, jag har en förutfattad mening över nischade gym, trodde att det skulle vara en klick med tränings-galna personer som hade inbördes beundran för varandras muskler. Men jag kunde inte ha mer fel, det är verkligen ett gym för alla och det är en oerhört kamratlig stämning här.

Efter några veckor på gymnastiken så tog jag modet till mig och köpte 12 veckors programmet, även där med en skräck blandad förtjusning. När jag tittade på före och efter bilderna på hemsidan var jag så övertygad om att jag skulle vara den första personen som skulle faila totalt, att jag skulle vara det hopplösa fallet som inte kan öka muskelmassa och gå ned i fettprocent. Nu 12 veckor senare så är jag i mitt livs form som 40-plusare, jag har aldrig känt mig starkare och piggare. Styrkan med Become an athlete är just att de anpassar verkligen programmet individuellt. Jag har gått till flera olika pt:ar tidigare och har alltid upplevt med dem att jag fått ett mainstream program som de ger till alla sina kunder oavsett målet med träningen. Här fann de både mina styrkor och svagheter som jag fått jobba med och det har gjort under för helheten av träningen. I dagsläget har jag bestämt mig för att ta träningen till nästa nivå och tävla i styrkelyft

Jag önskar bara att jag hade gjort allt det här när jag var yngre, så ni som väntar på att "jag ska bara komma i form först", agera NU, ni kommer inte att ångra er. Det här har varit det bästa jag gjort någonsin för mig själv

PS, jag får inte glömma bort att nämna att gymmet har en liten maskot, hunden Sigge som också bidrar till en mysig stämning 😍 Läs mer
    2019-05-08 Become An Athlete svarar Natalie S
    Wow, vi blir riktigt glada över att läsa detta och hoppas att många andra blir inspirerade av det du skriver.
  • 2018-12-15

My C skrev om Become An Athlete
    Mycket trevligt träningsställe som har kunniga coacher, bra programmering och trevliga medlemmar Läs mer
  • Isak O

2018-12-14

Isak O skrev om Become An Athlete
    Jag valde det upplägg som gav mig fri tillgång till gymmet och även till samtliga gruppträningspass. Förutom en oslagbar träningsanläggning där man har allt man behöver möts man alltid av bekanta och vänner- grupppassen har gjort att man lär känna samtliga på boxen. Gruppassen är både roliga och väldigt utvecklande, oberoende av vilken nivå du själv är i din träning. Variationen av pass gör verkligen det utlovade, att man blir en atlet. Personalen är kunnig och mycket trevlig. Jag skulle rekommendera Become An Athlete till alla. Har tränat mycket under mitt liv, men aldrig känt mig så stark och haft så stort nöje i träningen som nu. Tack! Läs mer
  • 2018-12-14

Ellinor C skrev om Become An Athlete
    Rolig och varierande träning med ett härligt gäng! Ger garanterat resultat! Läs mer
  • Rebecca B

2018-12-13

Rebecca B skrev om Become An Athlete
    Det bästa gymmet jag har varit på som fokuserar på träning med fria vikter, tyngdlyftning, styrkelyft, gymnastik, funktionell träning och strongman. Ägaren har tänkt på allt, från kost och träning till gemenskap och tillhörandekänsla. Lokalen är väl genomtänkt och utrustat med kvalitetsprodukter. Väl värt en provträning. Läs mer
  • Max N

Max N skrev om Become An Athlete
    Köpte ett individuellt anpassat 20v kost & träningsprogram.
    Coacherna är proffsiga och jag kände verkligen att de brydde sig om min personliga utveckling.
    -23kg och lika många centimeter mindre runt midjan kan jag lätt konstatera att upplägget fungerar över förväntan även på en medelålders man utan tidigare nämnvärda träningserfarenheter Läs mer
    2018-12-13 Become An Athlete svarar Max N
    Stort tack Max! Du gjorde ALLT som vi sa (och lite till) och fick resultaten därefter. Du är ett klockrent exempel på att vårt koncept fungerar.

Thomas B skrev om Become An Athlete
    Varierad träning av hög kvalitet och individanpassad. Engagerade personer som håller i de olika passen. Trevlig stämning och bra utrustning Läs mer
    2018-12-13 Become An Athlete svarar Thomas B
    Härligt att läsa Thomas. Du är en del av den trevliga stämningen vi har på klubben!

Daniel D skrev om Become An Athlete
    Toppen, oslagbart! Kör 3 gånger i veckan och ser fram emot varje gång! Läs mer
    2018-12-13 Become An Athlete svarar Daniel D
    Tack Daniel! Precis så ska träning vara, något att se fram emot.
  • Jasna B

Jasna B skrev om Become An Athlete
    Körde 12v programmet med kost och träningsupplägg 2015. Ville komma i mitt livs form och lyckades över förväntan. Fortsatte därefter träna med BAA i smallgroup-form på deras träningsanläggning i Ulvsunda. Perfekt upplägg med personlig träning i gruppform. Läs mer
    2018-12-13 Become An Athlete svarar Jasna B
    Jasna, du följde våra upplägg till punkt och pricka och fick fantastiska resultat. Hoppas att vi får se dig i gymmet snart igen.

Urban L skrev om Become An Athlete
    Årskort. Mycket nöjd med kunskaps nivån på Ptar. Inspirerande. Jag upplever att jag utvecklas men jag tycker priset för årskortet är lite svettigt om man jämför med andra. Vet inte vad jag får för de ca 400 extra kronorna. Läs mer
    2018-12-13 Become An Athlete svarar Urban L
    Tack för recension Urban. Vi vill verkligen vara inspirerande och göra träningen till något självklart i vardagen. Prismässigt ligger vi i linje med andra boxar som erbjuder gruppträning i små grupper. Vi konkurrerar inte med traditionella gym och stora kedjor eftersom de inte erbjuder samma koncept som vi. För de ca 400:- extra så får du coach ledda pass av specialister som tex Sid (gymnastik) Johan (tyngd/styrkelyft) och Jennie (Funktionell fitness).
  • Nina S

Nina S skrev om Become An Athlete
    Kunniga o Engageraderade PTs leder dej till en starkare o mer hälsosam kropp i en träning som passar alla.
    Kan varmt rekommendera Become An Athlete!
    Jag har tränat i grupp-pass o även privata pt pass under ett flertal år och r supernöjd. Läs mer
    2018-12-13 Become An Athlete svarar Nina S
    Du är grym Nina och vi tackar för fin recension!

Maria H skrev om Become An Athlete
    Jag tränar två ggr/vecka på gruppträning. BAA har levt upp till mina förväntningar big time. Proffsiga, kunniga, trevligt bemötande. Alla är välkomna! Läs mer
    2018-12-13 Become An Athlete svarar Maria H
    Det värmer att få läsa att vi lever upp till våra medlemmars förväntningar!
  • Mattias B

Mattias B skrev om Become An Athlete
    Jag körde ett 20 v program 2016 och fick grymma resultat. Mycket väl utarbetat koncept med både kost och träning som jag varmt kam rekommendera. Läs mer
    2018-12-12 Become An Athlete svarar Mattias B
    Tack, kul att höra! Kul också att du fortfarande håller formen!
  • Tobias G

Tobias G skrev om Become An Athlete
    Inskaffade både grupp- och opengym medlemskap.
    Jag blev bemött på ett sätt jag aldrig upplevt förr på en träningsstudio. Verkligen personlig kontakt och vänligt bemötande sedan första kontakt. Alla medlemmar är viktiga kuggar i Become An Athlete-familjen.
    Rekommenderar alla personer med individuella mål och fysiska förutsättningar som vill utöva träning att vända sig till Become An Athlete. Läs mer
    2018-12-12 Become An Athlete svarar Tobias G
    Tobias! Så härligt att höra, det är precis så här vi vill att det ska kännas. Varmt välkommen, nu lyfter vi tungt!

Per W skrev om Become An Athlete
    Körde 12 veckor träning och kost, tappade ca 12 kg och lade på mig drygt 4 kg muskler. Har aldrig haft en starkare kropp och sluppit allt ryggont. Idag ca 6 månader efter dessa veckor ligger jag kvar på mina 82 kg. Kan varmt rekommendera BAA. Läs mer
    2018-12-12 Become An Athlete svarar Per W
    Stort tack för fin recension och grymt bra kämpat Per!
  • Become An Athlete

Become An Athlete skrev om Become An Athlete
    Vi är stolta över vårt koncept och de framsteg vi gör tillsammans med våra medlemmar och kan varmt rekommendera oss själva! Läs mer
    2018-12-13 Become An Athlete svarar Become An Athlete
    Tack Mattias (en av delägarna)...
  • Pauline S

Pauline S skrev om Become An Athlete
    Första gången någonsin jag har en coach och låter min träning ”bli styrd”. Även om jag redan är insatt i träning så lär jag mig väldigt mycket genom att träna med Johan på BAA. Rekommenderar Become An Athlete starkt för de som vill ta sin träning till en ny nivå och utvecklas snabbt! Läs mer
    2018-12-12 Become An Athlete svarar Pauline S
    Tack Pauline för dina fina ord!

Ranhammarsvägen 6, 168 67 Bromma