Belysningskungen

Belysningskungen

3.1

Välkommen till Belysningskungen! Vi på Belysningskungen erbjuder ljus i mörkret. Vi har marknadens bästa utbud av belysning och levererar snabbt direkt till dig. LED lampor är framtiden och sparar både energi och pengar. Vårt utbud: Fordonsbelysning, bakljus, diodlampor, extraljus, ljusramp, lyktor, varningsljus, sidobelysning,...

15 omdömen om Belysningskungen

Ulrik I
Skrev om Belysningskungen

Tycker att det skulle angivits tydligt att denna ledramp inte är E märkt och godkänd i trafik.

La Villa Travel
4.6/5 i betyg av 464 omdömen 4.6 av 464 omdömen
BadgeThreeYears

Mats A

Bra pris Snabb leverans Supernöjd

Niclas S
Skrev om Belysningskungen

Skickar inte sakerna svarar inte på tel eller mail

Svar från Belysningskungen

Hej! Vad tråkigt du fått denna upplevelse att beställa hos oss. Har svarat både i telefon och mail och meddelat att de är förseningar med leveranserna. Hoppas de kommer så snabbt som möjligt hem till dig! Ber om ursäkt förseningar med leveransen!

Tunby Fritid
4.7/5 i betyg av 323 omdömen 4.7 av 323 omdömen

Kema A
Skrev om Belysningskungen

Många varor till konkurens kraftiga priser, och snabbt svar på att varorna levereras. Bra och lätt hemsida.

Jonas M
Skrev om Belysningskungen

Vet har ej fått varorna än så kan inte säga nått tog lång tid å få varorna

Oskar N
Skrev om Belysningskungen

Snabb leverans och väldigt bra ljusramp. Sjukt mycket ljus för pengarna. Rekommenderar starkt!!

Tommy V
Skrev om Belysningskungen

Mycket bra..är nöjd finare än vad jag trodd

Jerker H

Leverans var snabb, dåligt packat gods! Mvh Jerker Hedin

Maria E
Skrev om Belysningskungen

Har varken fått varor eller meddelande efter över en vecka

Björn C
Skrev om Belysningskungen

Den 8 nov beställde jag en ledljusramp på nätet från Belysningskungen. Betalade samtidigt 1.394 kronor med mitt kreditkort. Erhöll ingen bekräftelse vare sig på själva beställningen eller min betalning. Ringde senare samma dag och fick då besked att man hade problem med sitt webbformulär. Efter att ha väntat några dagar ringde jag igen, blev då lovad att man skulle undersöka vad osm hänt ock återkomma. Inget hände. Idag är det den 17 november och jag har fortfarande inte hört något från företaget, än mindre mottagit...

Krister S
Skrev om Belysningskungen

lovar mycket, skickar inget. inte fått någon vara.

Rosemarie L
Skrev om Belysningskungen

Otroligt bra och snabb leverans tack

Svar från Belysningskungen

Hej! Vad kul att du är nöjd med din order! Vi blir otroligt tacksamma att du tog din tid att lämna ett omdöme! Ha en fortsatt trevlig dag

Karl E
Skrev om Belysningskungen

Hej Jag tycker att var mycket snabb och bra varorna har inte monterat ännu men det ser bra ut

Gunnar K
Skrev om Belysningskungen

När jag skulle beställa ledlampor så kom jag till betalning, och jag har klarna betala efter 30 dagar men det gick inte att an vända istället så skulle ni ha Bank id nummer och då avslutade jag min beställning

Svar från Belysningskungen

Hej! Va tråkigt det blev så men nu har vi löst problemet och du har fått dina varor och ett annat alternativ att betala! Hoppas du är nöjd med produkterna! Skulle vara bra för oss om du ville ändra omdöme om du tycker du fått de hjälp du behövde! Tack i förhand!

Ing-marie U
Skrev om Belysningskungen

Otroligt smidigt att beställa och betala och mycket snabb leverans. Toppen! Sedan vet jag ännu inte hur belysningen är, har inte fått den monterad ännu.

Svar från Belysningskungen

Hej! Vad bar du är nöjd med din order! Vi blir otroligt tacksamma att du tog din tid att lämna ett omdöme! Ha en fortsatt trevlig dag