Läs vad 9 kunder tycker om Belysningskungen 2

2021-11-26
    Mycket bra..är nöjd finare än vad jag trodd
    2021-11-22
    Leverans var snabb, dåligt packat gods!
    Mvh Jerker Hedin
    2021-11-20
    Har varken fått varor eller meddelande efter över en vecka
    2021-11-17
    Den 8 nov beställde jag en ledljusramp på nätet från Belysningskungen. Betalade samtidigt 1.394 kronor med mitt kreditkort.

Erhöll ingen bekräftelse vare sig på själva beställningen eller min betalning. Ringde senare samma dag och fick då besked att man hade problem med sitt webbformulär.

Efter att ha väntat några dagar ringde jag igen, blev då lovad att man skulle undersöka vad osm hänt ock återkomma. Inget hände.

Idag är det den 17 november och jag har fortfarande inte hört något från företaget, än mindre mottagit den beställda varan. När jag nu ringer svarar ingen på det nummer som finns på webben.

I detta läge får jag då mail från er där ni skriver att "Belysningskungen valt ut mig som kund för att be om ett uppriktigt omdöme". Vet inte om jag ska skratta åt eländet.

Med hälsningar Björn Carlström
    bjorn@thalena.se
    2021-11-14
    lovar mycket, skickar inget. inte fått någon vara.
    2021-11-08
    Otroligt bra och snabb leverans tack
    2021-10-31
    Hej
    Jag tycker att var mycket snabb och bra varorna har inte monterat ännu men det ser bra ut
    2021-10-27
    När jag skulle beställa ledlampor så kom jag till betalning, och jag har klarna betala efter 30 dagar men det gick inte att an vända istället så skulle ni ha Bank id nummer och då avslutade jag min beställning
    Hej!

Va tråkigt det blev så men nu har vi löst problemet och du har fått dina varor och ett annat alternativ att betala!

Hoppas du är nöjd med produkterna! Skulle vara bra för oss om du ville ändra omdöme om du tycker du fått de hjälp du behövde!

Tack i förhand!
    2021-10-26
    Otroligt smidigt att beställa och betala och mycket snabb leverans. Toppen! Sedan vet jag ännu inte hur belysningen är, har inte fått den monterad ännu.
    Hej!
    Vad bar du är nöjd med din order! Vi blir otroligt tacksamma att du tog din tid att lämna ett omdöme! Ha en fortsatt trevlig dag