Bilaffären i Skåne

Bilaffären i Skåne

Välkommen till Bilaffären i Skåne!

På Lundavägen 27 i Eslöv hittar du Bilaffären i Skåne. Vi är din märkesoberoende bilhandlare i Skåne. Du kan enkelt värdera din bil direkt här på vår sida för att se hur mycket den är värd. Sälj den och få pengar direkt eller byt den mot en ny bil.

Innan en försäljning sker ser vi alltid till att kontrollera våra bilar både utvändigt och invändigt. Detta utförs så klart av en auktoriserad verkstad.

Behöver du hjälp med finansiering av din nya bil så har vi förmånliga erbjudanden via Santander Consumer Bank, My Money och Wasa Kredit.

Läs vad 36 kunder tycker om Bilaffären i Skåne 2

• 2021-03-14
    Köpte en Volvo V70. Jag blev bra bemött av företaget.
    Tack bästa Therman Andreas Chylenski C Bilaffären i Skåne
    2021-01-31
    Bra bemötande, professionella i sitt agerande mot kunden och hela vistelsen var jätte bra. Bra priser med. Jag är extrem nöjd med min bilköp och kommer återkomma samt rekommenderar till andra.
    Bästa Rashid Det va trevligt att göra affären med dig oxå🌹🌹 Bilaffären i Skåne
    2021-01-31
    Köpte en Nissan Juke och möttes av trevlig personal som tillmötesgående
    Tack för att ni tog er tid att svara, det betyder mycket för oss🌹 Bilaffären i Skåne
    2021-01-03
    Jättetrevlig personal , bra bemötande, kunniga
    Hej Anna! Hoppas ni är nöjda med bilen, önskar er all lycka med bilen o livet Bilaffären i Skåne
    2020-11-25
    Har köpt en beg bil. Blev väldigt väl bemött o det kändes trevligt att göra affär med dem
    Tack för ditt förtroende Erik, lycka till och kör försiktigt. Bilaffären i Skåne
    2020-11-21
    Riktigt bra, köpte inte vad jag tänkt från början. Men bra och trevligt bemötande
    Hej Anne Vårt mål är att ge kunden det bästa servicen, vi tackar för förtroendet och önskar er all lycka med din nya Volvo V70 Bilaffären i Skåne
    2020-11-20
    De är jatte bra och trevliga man kan hitta bra bilar med bra pris
    2020-11-16
    Drog ner helhets intrycket när man inte håller vad man säger
    Hej Peter Tråkigt att du tycker så, ring oss gärna så får vi se vad som gått fel Med vänlig hälsning, Bilaffären i Skåne
    2020-11-16
    Mycket bra bemötande, rättvis förhandling, och skjuts hem efter bilförsäljningen summerar en mycket bra upplevelse!
    Det är vi som ska tacka er för en snabb o smidig affär Bilaffären i Skåne Ab önskar er det bästa Bilaffären i Skåne
    2020-11-15
    De är professionella. Allt gick så fort, från att ta kontakten med dem, till att jag fick bilen.
    Tack bäste Yaser, Bilaffären i Skåne önskar er det bästa med bilen o familjen Bilaffären i Skåne
    Mitsubishi Outlander
    Bra köp
    Tack Bo Vi önskar er det bästa med bilen o livet Bilaffären i Skåne
    2020-11-15
    Inte så bra bemötande, kändes lite lurad
    Hej Sanni tråkigt att du känner så, vi hjälper er gärna om det finns något oklart Bilaffären i Skåne
    Köpte en bil. Trevlig bemötande
    Tack för förtroendet Lars, Vi önskar er många lyckliga mil Bilaffären i Skåne
  • OMAR H
    2020-11-13
    Köpte min Volvo hos dem , riktigt nöjd bra kundbemötande och professionellt hjälp rekommenderar starkt
    Tack för förtroendet Omar, vi önskar er många lyckliga mil Bilaffären i Skåne
    2020-11-13
    Köpte en Volvo d2 2013 som går fantastiskt bra,,bra hjälp att hitta rätt bil. Trevlig säljare kunnig..visste hur man skulle bemöta en kund,,hjälpte,mig med en trygghet försäkring..som varar i 6 månader som företaget stod för kostnaden,,en stor vinst som kund att ha den tryggheten vid köp av bil.En bra bilfirma som jag kan rekommendera till min vänkrets,osv
    Hej Leif Vi tackar för förtroendet, och önskar er det bästa Bilaffären i Skåne
    2020-11-13
    Bra bil till en bra pris och kundservice.
    Tack Bilal Vi önskar dig o din familj det bästa Bilaffären i Skåne
    2020-11-13
    Köpte en seat ibiza, fick vad jag betalade för och var mycket nöjd med bemötandet. Märkte när jag körde ifrån firman efter köpet att bilen inte gick riktigt som den skulle. Lämnade in den hos er och det fixades snabbt utan extra kostnad. Mycket nöjd med servicen och med bilköpet. Rekommenderar er alla gånger, tack!
    Hej Emma Vad roligt att vi kunde göra er nöjda, vi har alltid våra kunder i focus Bilaffären i Skåne
    2020-11-13
    Rekommenderar dem varmt! Mycket bra bemötande från bilhandlaren och mycket kunnig och kompetent. Har nu ett jättefin begagnad Toyota Aygo. Jag är super nöjd som kund!
    Hej Jill Vi tackar för förtroendet och önskar er många lyckliga mil Bilaffären i Skåne
    2020-11-13
    Väldigt hjälpsamma och bra kundbemötande.
    Rekommenderar folk att köpa bil här.
    Tack Erik Vi Önskar er all lycka med bilen o livet Bilaffären i Skåne
  • Alex O
    2020-11-13
    Smidigt bilköp, mycket trevlig personal.
    Tack Alex Vi önskar er all lycka ,med den nya bilen Bilaffären i Skåne
    2020-11-13
    Underbar personal & smidiga affärer ifall man vill sälja sin bil eller köpa en ny☺️
    Tack Nazanin Vi önskar dig all lycka med bilen och livet Bilaffären i Skåne
    2020-11-13
    Tyvärr den är såld men var bra
    Tack Bo Vi önskar det det bästa Bilaffären i Skåne
    2020-11-12
    Jag är inte nöjd jag gick vidare med dom till tingsrätten jag rekommenderar inte den firman
    Hej Enis Tror du blandat oss med någon annan bilfirma Bilaffären i Skåne
    2020-11-12
    Trevlig personal, får svar snart, bra priser
    Bästa Adriana Tack för förtroendet, vi önskar dig all lycka Bilaffären i Skåne
    2020-11-12
    Köpte en ny bil. Kändes bra. Fick med två sämre däck men bara iväg och hämta nya.

De körde hem bilen till mig och tog den gamla. Detta heter service. Bra bemötande
    Tack för förtroendet Annicka. På återseende Bilaffären i Skåne
    2020-11-12
    Dolda fel på bilen. Annas va dem jätte trevliga m.m
    Hejsan Jesper, återkoppla gärna. Bilaffären i Skåne
    Smidig utan krångel . Rekommenderas
    Tack för förtroendet, Vi önskar er det bästa Bilaffären i Skåne
    2020-11-12
    Smidig, snabb och serviceminded affär
    Tack bästa Miia Vi önskar er det bästa Bilaffären i Skåne
    2020-11-10
    Höll inte vad som lovades. Bilen fick körförbud direkt när man kom hem.
    Hej Dick Bilen du köpte var en reperationsobjekt, är det något som är oklart så går det bra att höra av sig till oss Bilaffären i Skåne
    2020-11-10
    Ringde på en bil och bad om all information om ev skador och defekter då jag bor 45mil från butiken. Fick trevliga svar i telefon och köpte den osedd. Kom ner och den var som beskriven mkt fin. Vinterdäcken hittade dem inte men dem återfanns efter någon dag och skickades till mig gratis med bussgods. Totalt sett en trevlig bilhandel!
    Tack Viktor Vi gjorde bara vårt jobb, vi gör allt för att kunden ska vara nöjd Bilaffären i Skåne
    2020-11-10
    Bilen fick servas en vecka efter köp. Fick ingen hjälp av bilfirma, det hänvisade bara till att försäkringen inte täckte Den typen av skada.
  • Ricardo L
    2020-11-10
    Pålitliga och ärliga personer med trevligt mottagande i renlig miljö
    Tack bästa Ricardo Leventi, Vi önskar dig o familjen det bästa Bilaffären i Skåne
    2020-11-10
    Bra bemötande, köpte en Peugeot -08. När jag kopplade in datan i bilen så såg jag att bilfirman släckt massa felkoder utan att åtgärda felen... Inte okej, och dyrt för mig!
    Hej Nicky Vår bilfirma släcker inga felkoder utan att åtgärda dem, hör av dig om du behöver hjälp med något Bilaffären i Skåne
    Köpte en Volvo v70n
    Blev väldigt bra bemött
    Hade bra förväntningar om dom det ända som jag tyckte va att priset på den var lite av det högsta för den modellen och årgången annars ett bra ställe
    Hej Tim Tack för din tid o tankar Bilaffären i Skåne
    2020-11-10
    Mycket bra personal och ärliga folk och bra affärer och göra med
    Tack bäasta Hassoun, Vi önskar dig o familj det bästa Bilaffären i Skåne
    Kundbemötande service och omtanke👌