Audi Eslöv - Bilmo

2.0

4 omdömen om Audi Eslöv - Bilmo

Sven-Johan Einar J
Skrev om Bilmo i Eslöv

Lämnar ett offertpris, uppenbarligen på reservdelen, men inte på reparationen. När bilen sedan är klar är kostnaden den dubbla mot vad man har godkänt.

Magd K
Skrev om Bilmo i Eslöv

Krockade bilen i Löddeköpinge 6e april och fick tillbaka den reparerad och klar 8 arbetsdagar senare. Helt otroligt vilken snabb service jag fick på Bilmo i Eslöv. En extra stor eloge till en anställd som heter Dick Wiege - denna fantastiska människa tar tillbaka ordet "service" till den branschen. Wow. Supernöjd och Bilmo är det som gäller för mig framöver. Hälsningar, YM*11*

Linda
Skrev om Bilmo i Eslöv

oseriöst företag! Gissar till sig felen och tar överpriser. Fick åka tillbaka igen ngn dag senare med samma fel och lägga ytterligare 5000 på de redan 13000 vi betalt.. Välj annat företag!

Elisa
Skrev om Bilmo i Eslöv

Varning för detta företag! Hade en 3 år gammal VW Golf och skulle reparera en dörr där låset "hängt sig". Vad kommer det att kosta? frågade jag Bilmo. "Runt 1000 kr", svarade de. "Ring mig om det kommer kosta mer", sa jag. Då jag skulle hämta bilen sa Bilmo: "Det kostar 5000 kr"!!! "VA! sa jag. Jag har inga 5000 att betala er!" "Då får du inte ut bilen", sa Bilmo. Min man blev rasande och sa att de skulle återställa bilen i det skick vi lämnat den. Vi skulle INTE betala några 5000! Vi hämtade bilen och det var skador...