Bilpartner Syd AB

Ring 070-387 70 77 bilpartnersyd.se

2 omdömen om Bilpartner Syd AB

Ramon Y
Skrev om Bilpartner Syd AB

Det var ett trevligt bemötande fick all hjälp jag behövde.

Svar från Bilpartner Syd AB

Tack för ditt positiva omdöme om ditt besök hos Bilpartner Syd. Jag är glad att du upplevde ett trevligt bemötande och att du fick all hjälp du behövde. Vårt mål är att alltid erbjuda utmärkt service och hjälp till våra kunder, så det är bra att höra att vi lyckades med detta under ditt besök. Tack för att du valde Bilpartner Syd.

Bilförmedlingen Helsingborg
4.7/5 i betyg av 412 omdömen 4.7 av 412 omdömen

Har sålt 2 bilar på kort tid. Det tog ca 2-5 dagar för var bil till att bli såld till fullt begärt pris. Måste berömma Erik Odbjer som är

Anne-marie A Anne-marie A
Timothy A
Skrev om Bilpartner Syd AB

Jag är mycket nöjd med mitt senaste köp hos Bilpartner Syd. Personalen var hjälpsam och professionell under hela processen och jag kände mig trygg i att jag fick en högkvalitativ bil till ett bra pris.

Manuel A gillar detta
Svar från Bilpartner Syd AB

Hej Timothy! Tack så mycket för din recension! Vi är glada att du har haft en bra upplevelse hos oss och att vi kunde hjälpa dig att hitta den perfekta bilen. Vi strävar alltid efter att erbjuda den bästa servicen och hjälpa våra kunder att hitta den bil som passar just deras behov och önskemål. Det är viktigt för oss att du känner dig trygg och nöjd med ditt bilköp och vi hoppas att du kommer att rekommendera oss till andra. Tack igen för din fina recension och vi hoppas att du har en fortsatt trevlig resa med din nya bil! // Bilpartner Syd