4 omdömen om Bilpartner Syd

Sedan starten hos Reco 2023
    2023-01-16 Insamlad av företaget
    De var så hjälpsamma. Bra köp.
    2023-01-14 Insamlad av företaget
    Det var ett trevligt bemötande fick all hjälp jag behövde.
    Tack för ditt positiva omdöme om ditt besök hos Bilpartner Syd. Jag är glad att du upplevde ett trevligt bemötande och att du fick all hjälp du behövde. Vårt mål är att alltid erbjuda utmärkt service och hjälp till våra kunder, så det är bra att höra att vi lyckades med detta under ditt besök. Tack för att du valde Bilpartner Syd. Bilpartner Syd
    2023-01-13 Insamlad av företaget
    Tack för ett fint, proffesionellt bilköp samt bemötande!
    Är väldigt nöjd med min nya BMW 320, den funkar utmärkt, kommer säkerligen återkomma när det blir dags för ett nytt bilköp i framtiden :) Rekommenderas starkt!
    Hej Adam! Tack så mycket för din recension! Vi är glada att du har haft en bra upplevelse hos oss och att vi kunde hjälpa dig att hitta den perfekta bilen. Vi strävar alltid efter att erbjuda den bästa servicen och hjälpa våra kunder att hitta den bil som passar just deras behov och önskemål. Det är viktigt för oss att du känner dig trygg och nöjd med ditt bilköp och vi hoppas att du kommer att rekommendera oss till andra. Tack igen för din fina recension och vi hoppas att du har en fortsatt trevlig resa med din nya bil! // Bilpartner Syd Bilpartner Syd
    2023-01-12 Insamlad av företaget
    Jag är mycket nöjd med mitt senaste köp hos Bilpartner Syd. Personalen var hjälpsam och professionell under hela processen och jag kände mig trygg i att jag fick en högkvalitativ bil till ett bra pris.
    Hej Timothy!

// Bilpartner Syd