Björka Service AB

4.3 i betyg av av 18 omdömen
Björka Service gör din vardag enklare. Vi kan tillhandahålla dig med tre olika städpaket som är framtagna utifrån den efterfrågan som finns bland våra kunder. Vi är självklart flexibla och kan sätta ihop ett eget paket åt dig, då kan du själv välja vad som ska ingå. Våra tilläggstjänster kanske kan inspirera dig till lite trevliga idéer. Från start ingår alltid ett första kostnadsfritt hembesök.

Efter varje städning lämnar vi en signerad checklista där du tydligt kan följa vad vi har gjort för någonting. Våra tre paket heter “lilla städningen”, “mellanstädningen” och “stora städningen”, dessutom kan du välja att lägga till olika tilläggstjänster såsom sortering/vikning av tvätt, strykning, rengöring avlopp/vattenlås etc.

Vi som jobbar och driver på Björka Service har lång erfarenhet av att utföra olika arbeten hemma hos privatpersoner. Vår verksamhet präglas av serviceanda och för oss är det väldigt viktigt att du som kund kan känna dig trygg när vi är hemma hos dig. När vi kommer under det första hembesöket skapas tryggheten genom att du vet vem det är som kommer, samt att vi går igenom och planerar vad som ska göras.

Personalen som kommer har ID-kort, arbetskläder och servicebil som tydligt visar att de kommer från Björka Service. Vi kan även garantera tydliga rutiner för nyckel- och larmkodshantering. Skulle någonting hända är vår personal givetvis försäkrad. 2014 blev vårt moderbolag Björka Assistans utsedda till Årets Företagare i Lomma 2014.

Varmt välkommen!

Här tar du kontroll över ditt företags Recosida, uppdaterar info och testa att samla in omdömen helt utan kostnad.

Uppdatera ditt företag

Läs vad 18 kunder tycker om Björka Service AB