Björka Service AB

Björka Service AB

Ring 040-41 10 42 bjorka-service.se
4.3

Björka Service gör din vardag enklare. Vi kan tillhandahålla dig med tre olika städpaket som är framtagna utifrån den efterfrågan som finns bland våra kunder. Vi är självklart flexibla och kan sätta ihop ett eget paket åt dig, då kan du själv välja vad som ska ingå. Våra tilläggstjänster kanske kan inspirera dig till lite trevliga...

18 omdömen om Björka Service AB

Jonas B
Skrev om Björka Service AB

Bra städning, punktliga och trevliga.

Klart Rent Malmö AB
4.6/5 i betyg av 735 omdömen 4.6 av 735 omdömen

Snabbt och lätt fick fi rena fönster!

Jessica T
Skrev om Björka Service AB

Bra kommunikation, bra service. Vi är nöjda med Björka.

Annika N
Skrev om Björka Service AB

Bemötandet var väldigt trevligt. Vi har valt städning. Bra med olika nivåer på städningen. Bra för det mesta.

Rut & Rot Hemservice
4.6/5 i betyg av 177 omdömen 4.6 av 177 omdömen

Pålitligt, grym service, alltid bra bemött och alltid samma städerska. Tack!

Bibbi L
Skrev om Björka Service AB

Bra bemötande från företaget men vi har inte varit helt nöjda med tjänsterna så här långt.

Caroline M
Skrev om Björka Service AB

Hemstädning. Bra bemötande och väl utförd städning. Ibland skulle man vilja ta det där lilla extra. Exempelvis att en smutsig tallrik ställs in i diskmaskinen även om det inte ingår i uppdraget. En gång haft en hundrädd städare i ett hus med hund. Det blev inte så bra städning då men det löstes till nästa gång.

TR Miljöservice AB
4.5/5 i betyg av 145 omdömen 4.5 av 145 omdömen

De var trevliga folk och vi var nöjda med deras service (fönsterputsning)

Rosalina D Rosalina D
Nina L
Skrev om Björka Service AB

Väldigt nöjd med bemötande från start.

Lars-göran N
Skrev om Björka Service AB

Positiv första kontakt. Mycket positivt vid första besöket, VD + ansvarig städerska. Väl förberett, proffsigt, vänligt och flexibelt. Städning varje vecka. Lätt att ändra tider samt beställa extra tjänst. Som alla servicebolag gäller det att hela tiden undvika någon form av slentrian i erbjudna tjänster. Att alltid se varje städning som den första. Behålla spänsten och skärpan. Inte minst viktigt i detaljerna.

Camilla P
Skrev om Björka Service AB

Allt fungerar toppen om man ser till helheten. De har problem med att maila fakturor. studsar ofta. Det är skillnad mellan vem som kommer och utför städningen. Är betydligt mer nöjd med vissa än andra detta har jag dock inte tidigare framfört till dem.

Lina B
Skrev om Björka Service AB

Oftast jättenöjda med städningen. Flexibla och försöker hitta nya dagar/tider vid behov. Tycker att det ibland tar lite för lång tid att få svar på email, och ibland får vi själva kontakta för att i hyfsad tid få svar på sådant jag anser företaget ska gå ut med till kunderna (tex vad som gäller/önskemål kring röda dagar/helgdagar osv)

Anna N
Skrev om Björka Service AB

Städning. Första städarna inte flexibla. Gnällde inför mig hur jobbigt det var att göra vissa saker. Städningen höll inte speciellt länge. Kom nya städare sedan. Städar bättre och det håller mycket längre. Är väldigt trevliga. Har nog lite bråttom då det missas en del av det som ingår i städningen.

Göran G
Skrev om Björka Service AB

bra bemötande från företagsledning(säljare). lätt att komma fram till den städtjänst vi behöver. flexibel inställning till byte av städdag. totalt sätt nöjd med städpersonal och städkvalitet. några gånger har missar i städningen gjorts.

Mikael W
Skrev om Björka Service AB

Städning och strykning var 14:e dag. Kommer på exakt tid var gång och är mycket effektiva och snabba. De städar noga, huset har aldrig varit renare. Trevlig personal. Service, städning över förväntan!

Fredrik F
Skrev om Björka Service AB

bästa möjliga service, väldigt serviceminded och städning i toppklass.

Caroline L
Skrev om Björka Service AB

De var flexibla redan från dag ett när de kom ut och hälsade på. Dessutom var det Gabby som var med och det är Gabby som kommer och städar.

Marie J
Skrev om Björka Service AB

Mkt bra bemötande vid första kontakten. Bra uppföljning efter de första städtillfällena. Mkt bra städning. Rent o fint när vi kommer hem!

Anna T
Skrev om Björka Service AB

Bra service och bra personal som gör ett noggrant arbete. Pålitliga.

Helle T
Skrev om Björka Service AB

Städning hemma. Bra bemötande. Vet inte vad man kan förvänta sig, har inte haft städning innan. Ojämn kvalité på städningen, ibland det lilla extra, ibland inte som redovisat.

Jennie K
Skrev om Björka Service AB

Vi är mycket nöjda. Björka är lyhörda och löser smidigt städningen.