Alla kategorier Städhjälp Skåne Lomma Björka Service AB
Rekommenderat företag 2016 - Björka Service AB

Björka Service AB

Järngatan 23, 234 35 Lomma — Visa karta

Björka Service gör din vardag enklare. Vi kan tillhandahålla dig med tre olika städpaket som är framtagna utifrån den efterfrågan som finns bland våra kunder. Vi är självklart flexibla och kan sätta ihop ett eget paket åt dig, då kan du själv välja vad som ska ingå. Våra tilläggstjänster kanske kan inspirera dig till lite trevliga idéer. Från start ingår alltid ett första kostnadsfritt hembesök.

Efter varje städning lämnar vi en signerad checklista där du tydligt kan följa vad vi har gjort för någonting. Våra tre paket heter “lilla städningen”, “mellanstädningen” och “stora städningen”, dessutom kan du välja att lägga till olika tilläggstjänster såsom sortering/vikning av tvätt, strykning, rengöring avlopp/vattenlås etc.

Vi som jobbar och driver på Björka Service har lång erfarenhet av att utföra olika arbeten hemma hos privatpersoner. Vår verksamhet präglas av serviceanda och för oss är det väldigt viktigt att du som kund kan känna dig trygg när vi är hemma hos dig. När vi kommer under det första hembesöket skapas tryggheten genom att du vet vem det är som kommer, samt att vi går igenom och planerar vad som ska göras.

Personalen som kommer har ID-kort, arbetskläder och servicebil som tydligt visar att de kommer från Björka Service. Vi kan även garantera tydliga rutiner för nyckel- och larmkodshantering. Skulle någonting hända är vår personal givetvis försäkrad. 2014 blev vårt moderbolag Björka Assistans utsedda till Årets Företagare i Lomma 2014.

Varmt välkommen!

Läs vad 18 kunder tycker om Björka Service AB

• Jonas B
    Jonas B skrev om Björka Service AB
    Bra städning, punktliga och trevliga.
  • Jessica T
    Jessica T skrev om Björka Service AB
    Bra kommunikation, bra service. Vi är nöjda med Björka.
  • Annika N
    Annika N skrev om Björka Service AB
    Bemötandet var väldigt trevligt. Vi har valt städning. Bra med olika nivåer på städningen. Bra för det mesta.
  • Bibbi L
    Bibbi L skrev om Björka Service AB
    Bra bemötande från företaget men vi har inte varit helt nöjda med tjänsterna så här långt.
  • Caroline M
    Caroline M skrev om Björka Service AB
    Hemstädning. Bra bemötande och väl utförd städning. Ibland skulle man vilja ta det där lilla extra. Exempelvis att en smutsig tallrik ställs in i diskmaskinen även om det inte ingår i uppdraget. En gång haft en hundrädd städare i ett hus med hund. Det blev inte så bra städning då men det löstes till nästa gång.
  • Nina L
    Nina L skrev om Björka Service AB
    Väldigt nöjd med bemötande från start.
  • Lars-göran N
    Lars-göran N skrev om Björka Service AB
    Positiv första kontakt. Mycket positivt vid första besöket, VD + ansvarig städerska. Väl förberett, proffsigt, vänligt och flexibelt. Städning varje vecka. Lätt att ändra tider samt beställa extra tjänst.
    Som alla servicebolag gäller det att hela tiden undvika någon form av slentrian i erbjudna tjänster. Att alltid se varje städning som den första. Behålla spänsten och skärpan. Inte minst viktigt i detaljerna.
  • Camilla P
    Camilla P skrev om Björka Service AB
    Allt fungerar toppen om man ser till helheten.
    De har problem med att maila fakturor. studsar ofta.
    Det är skillnad mellan vem som kommer och utför städningen. Är betydligt mer nöjd med vissa än andra detta har jag dock inte tidigare framfört till dem.
  • Lina B
    Lina B skrev om Björka Service AB
    Oftast jättenöjda med städningen.
    Flexibla och försöker hitta nya dagar/tider vid behov. Tycker att det ibland tar lite för lång tid att få svar på email, och ibland får vi själva kontakta för att i hyfsad tid få svar på sådant jag anser företaget ska gå ut med till kunderna (tex vad som gäller/önskemål kring röda dagar/helgdagar osv)
  • Anna N
    Anna N skrev om Björka Service AB
    Städning. Första städarna inte flexibla. Gnällde inför mig hur jobbigt det var att göra vissa saker. Städningen höll inte speciellt länge.
    Kom nya städare sedan. Städar bättre och det håller mycket längre. Är väldigt trevliga. Har nog lite bråttom då det missas en del av det som ingår i städningen.
  • Göran G
    Göran G skrev om Björka Service AB
    bra bemötande från företagsledning(säljare). lätt att komma fram till den städtjänst vi behöver. flexibel inställning till byte av städdag.
    totalt sätt nöjd med städpersonal och städkvalitet. några gånger har missar i städningen gjorts.
  • Mikael W
    Mikael W skrev om Björka Service AB
    Städning och strykning var 14:e dag. Kommer på exakt tid var gång och är mycket effektiva och snabba. De städar noga, huset har aldrig varit renare. Trevlig personal. Service, städning över förväntan!
  • Fredrik F
    Fredrik F skrev om Björka Service AB
    bästa möjliga service, väldigt serviceminded och städning i toppklass.
  • Caroline L
    Caroline L skrev om Björka Service AB
    De var flexibla redan från dag ett när de kom ut och hälsade på. Dessutom var det Gabby som var med och det är Gabby som kommer och städar.
  • Marie J
    Marie J skrev om Björka Service AB
    Mkt bra bemötande vid första kontakten.

Bra uppföljning efter de första städtillfällena.

Mkt bra städning. Rent o fint när vi kommer hem!
  • Anna T
    Anna T skrev om Björka Service AB
    Bra service och bra personal som gör ett noggrant arbete. Pålitliga.
  • Helle T
    Helle T skrev om Björka Service AB
    Städning hemma. Bra bemötande. Vet inte vad man kan förvänta sig, har inte haft städning innan. Ojämn kvalité på städningen, ibland det lilla extra, ibland inte som redovisat.
  • Jennie K
    Jennie K skrev om Björka Service AB
    Vi är mycket nöjda. Björka är lyhörda och löser smidigt städningen.

Järngatan 23, 234 35 Lomma